APRILIA_RS_125 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Witam ponownie próbowałem z tą szczykawką niestety nic to nie dało i rozebrałem pompę okazało się ,że te "gumki" bodajże oringi od tłoczka są porozrywane/poszarpane i na 100% już z nich nic nie będzie i mam teraz takie pytanie czy znajdę jakieś komplety naprawcze do takich pompek? Jeżeli ktoś już takie coś widział albo wie gdzie można to znaleźć na necie lub w jakim sklepie prosiłbym o link albo nazwę sklepu... (jak co to mogę zrobić foty jak to wygląda) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Albo uzywka: http://moto.allegro.pl/item725464360_april...wa_dostawa.html http://moto.allegro.pl/item725464369_april...wa_dostawa.html albo w Larssonie zapytaj. Ps. Na aukcji jest z 94r. nie wiem czy zaszly jakies zmiany w budowie miedzy tymi rocznikami, bo sie tym nie interesowalem. To tylko propozycja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APRILIA_RS_125 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Pisałem do niego na gg ale nic nie odpisuje... :icon_evil: jestem ciekaw czy w sklepie z częściami samochodowymi nie kupił by czegoś takiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Nie kupilbys, to musi byc komplet naprawczy od tej konkretnej pompy. Tyle ze jezeli masz np 2 zaciski z przodu to jakakolwiek uzywana pompa od japonii bedzie tam pasowala i dawala rade. Pomysl twego "szefa" z namoczeniem gumowych czesci pompy w nitro jest z dupy wziety i mozesz mu to powiedziec. Chodzi o podstawowy hamulec twego motocykla, ktory musi dzialac w kazdych warunkach i przy kazdej szybkosci, dlatego tych czesci sie nie "naprawia", tylko wymienia. Ciekawe jaka bys mial mine gdybys musial hamowac ostro z tych 140 a tlok pompy by sie rozlecial rozmiekczony przez nitro - trzeba miec troche wyobrazni. Jeszcze sprawa jazdy na tym moto bez prawka - warto zdac sobie sprawe ze jak nic sie nie stanie to dobrze, ale jak sie stanie to ci ojciec z dupy garaz zrobi, bo to on bedzie odpowiadal za to co jego maloletni syn nawywija a kary finansowe sa takie ze portfel bedzie dlugo bolal. W momencie braku prawka ubezpieczenie rowniez nic nie wyplaci o ile dobrze pamietam wiec w razie draki placisz ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APRILIA_RS_125 Opublikowano 8 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Tak mi "szef" doradził co do prawka robię na A1 więc nie musicie się przejmować ;pp a co do starego to ..... ja nie z tych "spokojnych".... zresztą starzy wiedzą ,że mam już pewne doświadczenia z prowadzeniem motocykli tych dużych jak i tych małych 1 motor kupiłem sobie zaczynając 10lat :D motorrrrynkę jezdzilem na rometach jawach 50/350 wsk minsu(tez romet;p) skuterach itp z tych motocykli tylko na skuter miałem dokumenty a na resztę nic... mam kilku znajomych w psiarni więc.... chyba ,że lotna mnie chwyci albo graniczna ,ale granicznej ostatnio dzieci na quadzie 110ccm uciekli....(nowi stróże prawa :bigrazz: ) dobra co do tematu podzownie popytam się... zobaczymy jakie beda koszta za ta pompe... zreszta pasuje mi wymienic caly uklad hamulcowy... klocki prawnie na 0 z tylu przewody prawie rdza zjadla a takim motorem wiadomo... musza byc sprawne hample narazie tylko na przod hamuje ale z malymi predkosciami wiec nie ma co sie martwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Tak mi "szef" doradził co do prawka robię na A1 więc nie musicie się przejmować ;pp a co do starego to ..... ja nie z tych "spokojnych".... zresztą starzy wiedzą ,że mam już pewne doświadczenia z prowadzeniem motocykli tych dużych jak i tych małych 1 motor kupiłem sobie zaczynając 10lat :D motorrrrynkę jezdzilem na rometach jawach 50/350 wsk minsu(tez romet;p) skuterach itp z tych motocykli tylko na skuter miałem dokumenty a na resztę nic... mam kilku znajomych w psiarni więc.... chyba ,że lotna mnie chwyci albo graniczna ,ale granicznej ostatnio dzieci na quadzie 110ccm uciekli....(nowi stróże prawa :bigrazz: ) Naprawdę się wzruszyłem :bigrazz: Byla mowa o wymianie pompy, a nie calego ukladu. Po co chcesz zaciski wymieniac? Klocki jak masz na 0 to zmien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APRILIA_RS_125 Opublikowano 9 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Naprawdę się wzruszyłem :bigrazz: Byla mowa o wymianie pompy, a nie calego ukladu. Po co chcesz zaciski wymieniac? Klocki jak masz na 0 to zmien. pytasz odpowiadam... przewody hamulcowe muszę wymienić bo całe spękane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 (edytowane) Ja na twoim miejscu poszukalbym dobrej uzywki na allegro znaczy calego zacisku albo samej pompy... I nie radzilby jezdzic jesli cos ci zgrzyta w silniku i nie masz hamulcy.. Zmierzyc kompresje jesli lipa to sporo kasy musisz wywalic.. Wbicie tulei jakies 350 zl ze szlifem 400 zl, tlok z wyszej polki tez cos kolo 300 zl A co uzywanego cylka z allegro jak dla mnie bezsens.. Kupisz moze w jeszcze gorszym stanie niz bedziesz mial... To tak odemnie :biggrin: Edytowane 10 Września 2009 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APRILIA_RS_125 Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Witam ponownie pompę już zamówiłem koszta z wysyłka to 110zł myślałem ,że będzie gorzej... Mam kolejny problem ściągnąłem sobie servisowkę wymieniłem świece na taką którą zaleca producent płyny oleje itp....,ale niestety mam problem z gaźnikiem nie mogę go ustawić próbowałem znaleść coś na ten temat w serwisówce niestety jest po ANG. czytałem ją 3razy ,ale niestety nie mogę znaleźć nic na temat ustawienia gaźnika wie może ktoś jak go opymalnie ustawić ? tzw ile wkręcić do oporu i wykręcić ? chodzi mi o śróbkę do obrotów i do powietrza z góry dzięki za każdą pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Nie ma takiej złotej recepty na ustawienie gaźnika. Każdy raczej się ustawia indywidualnie na zasadach ogólnych, oczywiście zachowując niektóre zalecenia fabryczne a i to nie zawsze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam ponownie pompę już zamówiłem koszta z wysyłka to 110zł myślałem ,że będzie gorzej... Mam kolejny problem ściągnąłem sobie servisowkę wymieniłem świece na taką którą zaleca producent płyny oleje itp....,ale niestety mam problem z gaźnikiem nie mogę go ustawić próbowałem znaleść coś na ten temat w serwisówce niestety jest po ANG. czytałem ją 3razy ,ale niestety nie mogę znaleźć nic na temat ustawienia gaźnika wie może ktoś jak go opymalnie ustawić ? tzw ile wkręcić do oporu i wykręcić ? chodzi mi o śróbkę do obrotów i do powietrza z góry dzięki za każdą pomoc! MAła niescisłosc.. Jedna sroka jest od ustawinia obrotow( powietrza) A druga od mieszanki paliwo-powietrznej..Chyba tez tak masz :icon_razz: No obroty to ustawiasz optymalne dla silnika cyzli u cibeie pewnie cos kolo 1500.. A co do mieszanki to chyba wkrecasz do oporu i trzy pelene obroty wykrecasz.. To chyba tak orientacyjne.. Reszte msuisz zrobic sam metoda prob i błedow.. Świeca musi miec kolor kawy z mlekiem tylko pamietaj ze nie zmieni koloru po 5 min pracy silnika :icon_razz: :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam ponownie pompę już zamówiłem koszta z wysyłka to 110zł myślałem ,że będzie gorzej... Mam kolejny problem ściągnąłem sobie servisowkę wymieniłem świece na taką którą zaleca producent płyny oleje itp....,ale niestety mam problem z gaźnikiem nie mogę go ustawić próbowałem znaleść coś na ten temat w serwisówce niestety jest po ANG. czytałem ją 3razy ,ale niestety nie mogę znaleźć nic na temat ustawienia gaźnika wie może ktoś jak go opymalnie ustawić ? tzw ile wkręcić do oporu i wykręcić ? chodzi mi o śróbkę do obrotów i do powietrza z góry dzięki za każdą pomoc! A po co chcesz regulowac gaznik? Jest jedna "srubka" od regulacji skladu mieszanki na wolnych obrotach. Druga uchyla przepustnice tylko. W serwisowce masz ilosc obrotow do wykrecenia - i to sa dane wyjsciowe - fabryczne. Jesli motocykl bylby nowy, mial wszystko standardowe to mialby miec takie wartosci. Przeslij mi linka na PW do serwisowki to Ci powiem ile powinno sie wykrecic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
APRILIA_RS_125 Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Muszę koniecznie wyregulować gaźnik bo nie wejdzie więcej jak 8tys przy czym już przy 7przerywa! ;/ Tak wiem 1 śrubka jest do obrotów a druga do powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.