DZIADU Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Wiem, że jest temat brandzlowniczy o Mercedesach, ale ja poruszam powyższy absolutnie praktycznie. Kiedyś zarzekałem się, że ni kuta nie kupię kombi, ale w ostatnim czasie troszkę zweryfikowałem podejście. Poważnie zastanawiam się nad zamianą E-39 na W202 w kombiaku, 220CDI lub lepiej 250 Turbodiesel. Czy ktoś z was użytkuje W202 z takimi właśnie silnikami? Interesuje mnie awaryjność ogólna, wytrzymałość zawiasu, elektroniki, układu chłodzenia, hamulców ect. Ceny części porównywalne są jak w przypadku BMW więc tanie. Kwestia tego na co zwrócić uwagę i co szczególnie się sypie. Interesuje mnie zużycie paliwa, zarówno w manualu jak i automacie - podobno w Mercedesie różnica jest prawie nie zauważalna. Kusi mnie też silnik 230 Kompressor z uwagi na moc i porównywalne do obecnej krowy osiągi, lecz jak ma żłopać mi 14 - 15 litrów to odpuszczę. Kulam najwięcej po zakorkowanej na dębowo Warszawie, ale mimo wszystko potrzebuję fury względnie dynamicznej ;) Tak czy inaczej o Kompressorze też proszę o opinie. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) Jedynie styczność miałem przez pewien czas z 202 silnik 180 w automacie. Auto mają teraz starsi od kumpla, jezdzi kilka lat i zadnej awarii ani silnika ani skrzyni, pali ok.8 l. Duzo miejsca z przodu, tragicznie jak dla mnie z tyłu. Niemniej fotele sa wygodne, wygłuszenie mogło by być lepsze. Wersja Esprit to była, wiec z twardym zawieszeniem. Trzyma sie zaskakująco dobrze, ale trzesie buda na dziurach. Tyle że chyba ten silnik Cie nie interesuje. Edytowane 3 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Wszyscy sie zarzekaja a kiedy przychodzi rozum do glowy wracaja do jedynej slusznej marki... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Moc, jesteś taksiarzem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Heja! Ogółem o W202: http://www.autocentrum.pl/oceny/mercedes/klasa_c/w202.html Ocena łączna 4,31 jest wysoka, to poziom Audi 80 B4 i trochę niższy niż W124. I praktycznie taka sama jak E39. Wyższa i to wyraźnie jest ocena tego modelu z silnikiem 2,5 turbodiesel. http://www.autocentrum.pl/?FF=25&makeid=18...1&komentarze=12 2,2 CDI chyba jest dość oszczędny, ale słyszałem o tym silniku, że jest awaryjny. http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=1...00&trybopinii=1 2,5 turbodiesel żłopie wyraźnie więcej: http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=1...00&trybopinii=1 Z opinii widzę, że nawet ten 2,5 mieści się w cyklu miejskim w dyszce. To jednak 50% mniej niż Twoje 528... no i ropa :) Ogółem pewnie niełatwo będzie znaleźć fajny egzemplarz, ja na szybko znalazłem taki: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9713893 pozdr LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 (edytowane) Moc, jesteś taksiarzem? twierdzisz ze merc jest dla taxiarzy tylko ?? ja osobiscie zastanawiam sie nad mercem w210 :) z racji wygody i innych pie**ol :) chcialem napisac pierdoly a system mi wygwiazdkowal ;/ wrazie co tu poszukaj takiej furki i zobacz statystyki spalania :) http://www.motostat.pl/ Edytowane 3 Września 2009 przez Notturno SV Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 twierdzisz ze merc jest dla taxiarzy tylko ?? Nie,ale teksty typu "jedyna słuszna marka" to w ich stylu :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 a jak nazwiesz tych co tak mowia o motocyklu ??:P :P :P Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_o2o Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 2,5 TD to stary mercedesowski silnik na którym dużo kilometrów jeszcze nakręcisz bez większych remontów. Oczywiście o ile nie trafisz na jakąś padlinę. Jeśli się nie mylę to pojemność ta była tylko we włoszech co chyba jest dodatkowym plusem, inny klimat wiec większe prawdopodobieństwo że rdza nie zjadła jeszcze blach co niestety było przypadłością chyba każdego mercedesa po `96. O silnik i skrzynie nie masz za bardzo co się martwić jak wspomniałem były to jeszcze te słynące z niezawodności silniki. Co do CDI to sam użytkuję ale w W210 E220 wiec ciężko mi powiedzieć jak CDI spisuje się w W202 zwłaszcza że te silniki się różnią. Ja jestem zadowolony, co do awaryjności to na pewno CDI nie są tak trwałe jak stare D czy TD. O CDI musisz bardziej zadbać, lać sprawdzone paliwo bo padną wtryski, ten 2,5 TD pewnie pojedzie na oleju od frytek a i tak nic mu nie będzie, naprawiać od razu jak tylko coś się dzieje, nie odkładać przeglądów itp. Dużo zależy od egzemplarza na jaki się trafi i jak ktoś o niego dbał. Na przebieg musisz brać poprawki ze 100 - 200k. Przeszukaj www.w202.pl wszystkiego się dowiesz. A jeśli zależy Ci na dużym kombi to polecam W210. Większe kombi chyba nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 a jak nazwiesz tych co tak mowia o motocyklu ??:P :P :P Nawiedzeni? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 ja polecam silnik e430 wcale tak duzo niepali jak na V8 , prownywalnie z e320, za to kopyta mu niebrakuje , pozatym jak kazdy mercedes po 96' sie pier...serwisujesz i slono za to placisz to pojezdzisz z klasa :icon_mrgreen: E :icon_twisted: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 ja polecam silnik e430 wcale tak duzo niepali jak na V8 , prownywalnie z e320, za to kopyta mu niebrakuje , pozatym jak kazdy mercedes po 96' sie pier...serwisujesz i slono za to placisz to pojezdzisz z klasa :icon_mrgreen: E :icon_twisted: Jak bym celował w furę, która pali 17-20l benzyny to bez zastanowienia brałbym w 540i lub przy lepszych wiatrach M5 ;) C klasa ma być w miarę oszczędnym karawanem do wożenia dwóch dużych pieców gitarowych i groupies ;) Szmelcedes kopciuch może nawet być w automacie, w tym przypadku inne kwestie są ważne. Ok czy ktoś coś dokładniej wie o silniku 230 Kompressor? Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Nie,ale teksty typu "jedyna słuszna marka" to w ich stylu :cool: W Posen zapewne... :icon_mrgreen: P.S. Poza tym oni robia miliony kmow po naszych wspanialych drogach wiec nie bez powodow gwiazda ma taka opinie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) 2.3 Kompresor lata tu taki w budzie CLK 230.Od własciciela wiem, że probemów niet, aczkolwiek bardzo paliwozerny jak na swoją moc.Więcej konkretów nie znam bo osobiscie stycznosciu nie miałem. Jedynie co do clk to duzo lepiej sprawdza sie 320, ale w C-klasie chyba takich nie było. Edytowane 4 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Z powyższych wypowiedzi oraz jakichś tam internetowych informacji wnioskuję, iż uzasadnione jest ludowe porzekadło : kopciuch to szmelcedes a benzyna BMW ;) Kurna, kupujcie nasze płyty i przyczłapujcie się na koncerty, wtedy będzie stać kapelę na busa na sprzęt i jakiegoś emo do noszenia gratów :D Wtedy kupię sobie 840 lub 850 :D Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.