wojtas600 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 (edytowane) Witam!Mianowicie chodzi o to ze jak jest zimna nie chce zapalic.A jak juz jakims dziwnym cudem ja odpale to pozniej jak jest rozgrzana to gada bez problemu.Moze zle wyregulowany gaznik lub cos z zaworami?Nie mam pojecia.POMOCY :banghead: :buttrock: Edytowane 1 Września 2009 przez wojtas600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Witam!Mianowicie chodzi o to ze jak jest zimna nie chce zapalic.A jak juz jakims dziwnym cudem ja odpale to pozniej jak jest rozgrzana to gada bez problemu.Moze zle wyregulowany gaznik lub cos z zaworami?Nie mam pojecia.POMOCY :banghead: :buttrock: Pomierz luzy zaworowe. Może być to oznaka zanikającej kompresji. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Zacznij od najprostszych rzeczy. Wykrec swiece i sprawdz jakiego koloru jest. Jesli jest w porzadku to wtedy bierz sie za sprawdzanie luzow zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Zacznij od najprostszych rzeczy. Wykrec swiece i sprawdz jakiego koloru jest. Jesli jest w porzadku to wtedy bierz sie za sprawdzanie luzow zaworowych. zatem od najprostszych rzeczy zaczynajac sprawdz czy ssanie dziala Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas600 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Ssanie chyba dziala skoro jak go jakims cudem pchne to pali odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Z popychu odrazu odpala? Jeśli tak to sprawdź zawory i kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Z popychu odrazu odpala? Jeśli tak to sprawdź zawory i kompresję. raczej akumulator Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Skorzystaj z rad JanuszaK30. Co to znaczy "nie pali" ? Nie kreci, za wolno kreci, kreci ale nie zapala ??? We wszystkich tych przypadkach winny bedzie akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas600 Opublikowano 4 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Z popychu odpala.Chociaz nie jest latwo przepchac ta kompresje z 4 trzeba sie dobrze rozpedzic oczywiscie na asfalcie bo na polnej drodze nie ma szans zeby sie kolo obrocilo!Jak juz skocze to jest jeden moment i maszyna cyka :icon_eek: A na rozruszniku jak go krece to tak jakby chcial zagadac ale nie moze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 (edytowane) W 954 mielismy identyczny objaw, i winne były luzy zaworowe.Jeżeli po zapaleniu na pych chodzi dalej normalnie, to woim moto sprawdznie luzów to kwestia góra godziny roboty. Niemniej, jak juz dłubiesz w moto, to akumulator i jego ładowanie sprawdz sobie przy okazji. Edytowane 4 Września 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak44 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 ja obstawiam na sprężynke od dekompresatora która jest pod pokrywo zaworów .Sprawdz ciśnienie na cylidrze nie może być zbyt duże ,nie pamiętam jakie powinno być prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Dekompresator odpręża silnik przy starcie, wiec cisnienie na pewno nie bedzie wieksze niż powinno :) Jak już to mogłby sie zawiesić ewentualnie i przepuszczać kompresje ale to takie gdybanie teraz jest. Po kolei sprawdzać trzeba, nic wiecej sie nie zrobi. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas600 Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ale gdyby to byla wina dekompresatora to czy na ciplo palil by normalnie tak jak ma to miejsce?Po niedzieli wioze go do mechanika bo cos tam jeszcze stuka delikatnie,zawory albo luzny lancuszek rozrzadu to sie okaze!Dzieki za pomoc!Jak juz bedzie lux to napisze co suce dolegalo.POZDRAWIAM :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak44 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Miałem tego pijaka olejowego i wiem że u mnie tak było ,że silnik kręcil a nie palił na zaciąg odrazu łapał.Ciśnienie na cylindrze było zbyt duże ,rozciągneła się właśnie ta sprężynka .Skruć ją i wtedy spróbuj zapalić .Ja miałem wersje C a Tyjako masz? Dekompresator odpręża silnik przy starcie, wiec cisnienie na pewno nie bedzie wieksze niż powinno chyba kolego się mylisz bo poto jest dekompresator aby mógł moto łatwiej zapalić i obniża ciśnienie w cylindrze JEST TO JEDNOCYLINDRÓWKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Więc napisałem, ze go odpręża, przeczytaj dobrze moj post. Obniża cisnienie na czas startu :) Pisałeś wczesniej o cisnieniu w cylindrze ze nie może być wieksze....po zadziałaniu dekompresatora nie bedzie wieksze, tylko spadnie, wiec rozumiemy sie dobrze. Jak dekompresator przestanie działać, stopień sprężania wraca do nominalnego, takiego jaki powinien być podczas pracy silnika. Pozdr.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.