Harlista Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Tutaj masz zamienniki swiec do HD http://www.harley-performance.com/harley-spark-plug.html Jezeli chodzi o sprawdzanie cisnienia w oponach to jezeli jeszcze nie masz to goraco polecam "szybkie mocowanie" przynajmniej prawego kufra. Robisz 2X po pol obrotu i masz prawy kufer gotowy do zdjecia, a reszta to juz "pikus" Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 (edytowane) Wydaje mi sie ze znowu zaczynasz lubic Elektre. Nie ma to jak raz dobrze cos zrobic i cieszyc sie jazda :). Dokładnie. :biggrin: Miałem jej dosyć,raz git chodziła a raz świrowała.. Co weekend zamiast jeździć to się bawiłem w szukanie problemu. Świece nowe zakładałem - NGK oraz GM bo takie były dostępne. I też nic. No to zabawa z gaźnikiem znowu itd. Kombinacje z dyszami, składem, kontrole zaworka, poziomu itd. I wciąż to samo - przelewa się. Odpala tylko bez ssana i strzela w wydech przy tym. Nawet jak stoi 3 tygodnie nie ruszana to odpali jedynie bez ssania. Wszystko wskazywało na gaźnik. Przeczytałem cały internet w tej kwestii, pomysły się skończyły i się poddałem. Aż w końcu odstawiłem u znajomego do garażu na końcu miasta i zapomniałem o niej. Po 3 tygodniach zacząłem tęsknić. :biggrin: Wczoraj przygotowałem stos narzędzi i przedmiotów, kable, lutownice, serwisówkę, butelkę zimnej lemoniady, skoczyłem do sklepu po świece choć już wątpiłem w powodzenie, założyłem je i....Eureka! Przy tej okazji poprawiłem instalację zapłonową bo zeszłęgo roku gdy zapłon Crane mi się popsuł to kupiłem używany OEM zapłon, podłączyłem na szybko żeby sprawdzić czy w ogóle zadziała, silnik się odezwał, kable owinąłem izolacją i tak już zostało. Dopiero wczoraj zmieniłem wszystkie przewody, założyłem koszulki, opaski, porządnie umocowałem przewody które tym razem łączyłem lutowaniem a nie burackim wiązaniem. Jeszcze tylko regulacja zapłonu i git. Świece to Champion N7YC. Zeszłego sezonu Harry tyle palił ze głowa mała. W trasie trudno było się zmieścić w 9-10L przy spokojnej jeździe a na mieście chlał nawet 15. Teraz spalanie w jeździe mieszanej wychodzi mi ok.6-7 litrów. :icon_mrgreen: Jezeli chodzi o sprawdzanie cisnienia w oponach to jezeli jeszcze nie masz to goraco polecam "szybkie mocowanie" przynajmniej prawego kufra. Robisz 2X po pol obrotu i masz prawy kufer gotowy do zdjecia, a reszta to juz "pikus" Chodzi o te niby "zatrzaski" mocujące? Mam takie coś, jakby śruba którą się wciska i obraca pół obrotu i trzyma. Ale klapy kufrów mam starego typu - całe zdejmowalne z zawleczką z przodu. Edytowane 11 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Chodzi o te niby "zatrzaski" mocujące? Mam takie coś, jakby śruba którą się wciska i obraca pół obrotu i trzyma. Ale klapy kufrów mam starego typu - całe zdejmowalne z zawleczką z przodu. Tak. Zdejmowanie pokryw nie ma znaczenia, wazne ze poprzedni wlasciciel dodal te "szybkie mocowania" bo fabrycznie zaczeli montowac je gdzes ok '95 roku. Ja uzywam cisnienionierza analogicznego do tego tylko ze " nie mowiacego" http://www.roadgear.com/Accessories/Bike_M...tal_Tire_Gauge/ A do pompowania mam koncowke na wezu do kompresora: http://www.amazon.com/ARB-Air-Chuck-with-clip/dp/B0034CY6CO Nie bez znaczenia w moim przypadku jest fakt ze posiadam tez podnosnik, tak ze moge podniesc caly motocykl i sprawdzic cisnienie nawet bez zdejmowania prawego kufra Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 witam koledzy, mój hary już lata jak tralala :icon_mrgreen: . szukam gum na lagi 41mm (ala bobber). znalazłem o śr 32mm, ale podobno ich nie wcisnę. może znacie jakiś "patent", albo producenta takowych? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 A czemu już lata? Coś się stało się? Gumy na lagi - jak chcesz hardkor to rzucę okiem na gumy od Jawy/MZ jakie mają średnice. :biggrin: Wiem że na dole mają sporą średnicę bo na goleń nachodzą, ale nie wiem jak u góry. Może poszukaj w sklepach z pro hydrauliką, często są takie harmonijki na podnośnikach, siłownikach itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 juz lata, bo nie latał ... alternator musiałem wymienić (w ch.j pieniędzy wydałem :evil: ) a gumy już kupilem ... od JAWY :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: jak założę, to załaduję zdjęcie. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Mhm. To wyjasnia sprawe. Git ze zrobione. Mozna latac teraz. :buttrock: Musze kiedys w swoim zbadac altek co by nie miec niespodzianki. Zeszłego weekendu poleciałem Elka nad morze. Bajer. I wróciłem tez. :biggrin: Ogólnie fajno się jechało ale z full ładunkiem brakowało trochę mocy. Spalanie wyszło mi ok.7L wiec nie tak źle. A średnia prędkość 40km/h bo taki ruch tam był a droga wąska i nie ma jak wyprzedzić. Co się rozbujałem do porządnej prędkości to jakiś niedzielny kierowca blokował drogę i wyszło na to ze czasem nawet przez 50km wciąż miałem w polu widzenia te same pojazdy bo nikt nie wyprzedzał. Nikt oprócz warszawiaków którzy to na świnie się pchali, nie bacząc na podwójną ciągła i zakręty. Co z tępe ch***. :icon_evil: Nie obyło się bez awarii oczywiście. Rano przy odpalaniu czuje ze cos mi leci po nodze. Waz od paliwa sie przetarł przy kraniku. No chyba ze ktoś mi grzebał w nocy tam, ale paliwa nie obyło raczej. Przyciąłem węza i poleciałem do domu. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 a gumy już kupilem ... od JAWY ale zdaje się, że te są w całości i trzeba przód rozbierać... tuningowe są zapinane na zamek (taki jak worki foliowe) i można znależć je w katalogach. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary kapuchan Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 dokładnie tak jak mowisz. na razie nie mam weny do rozbierania motonqa ... bo własnie go złożyłem :icon_mrgreen: . a mam jeszcze jedno zapytanie - do v-roda ile wchodzi oleju (przy wymianie filtra oczywiście), i jakiego. właśnie przeprowadziłem dyskusje z Panem w servisie HD i stwierdził, że tylko minerał!!!??? a dlaczego nie pół syn. albo full? moto ma mały przebieg i kwestie, że żadszy nie wchodzą w grę. z góry dzięki. PS wybieram się z ekipą do Łagowa w ten weekend - to tak, jakby co ... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) Musze kiedys w swoim zbadac altek co by nie miec niespodzianki. Lepiej go nie badaj, bo na pewno się okaże, że coś mu dolega, albo że się uszkodził w trakcie badania :biggrin: a mam jeszcze jedno zapytanie - do v-roda ile wchodzi oleju (przy wymianie filtra oczywiście), i jakiego. właśnie przeprowadziłem dyskusje z Panem w servisie HD i stwierdził, że tylko minerał!!!??? a dlaczego nie pół syn. albo full? moto ma mały przebieg i kwestie, że żadszy nie wchodzą w grę. z góry dzięki. Nie jestem specjalistą od V-ROD-ów więc nie powiem Ci ile tam wchodzi oleju, ale co do tego jaki olej wlać, to z własnego doświadczenia wiem, że Panowie w serwisach zawsze polecają minerał - chyba tylko dla tego, że zawsze taki wlewali :banghead: Syntetyk nie nadaje się do wypracowanych silników, ale przy niewielkim przebiegu nawet bym się nie zastanawiał. Edytowane 26 Lipca 2010 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 kierunkowskazy - przód świecą cały czas (zarówka 2 włókna) tył świeci wtedy gdy ma świecić... zarejestrowany w PL 2 lata, przeglady jakoś przechodzil - mogę tak jeździć czy trzeba coś robić z kierunkami? drugie pytanko o głośność wydechów eagle II - nie czepiają się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winicjusz Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Sportster 883 z 2006 roku (gaźnik): czasami występuje u mnie dziwne zjawisko. Zaraz jak moto się rozgrzeje to chwilowo przestaje reagować na gaz (ładnie jedzie na ssaniu zanim się rozgrzeje). Chodzi sobie na wolnych obrotach jak dodaję gazu to najwyżej strzela w gaźnik ale nie zwiększają się obroty i zwykle po jakimś czasie gaśnie. Ma ktoś pomysł od czego zacząć szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) taki urok gaźnika - mój 2005 rok tez zanim sie rozgrzeje to lubi sobie piernąć, strzelić, brak mu mocy zeby ruszyć... ruszać na ssaniu nawet jak ciepło, strzeli dwa razy, odmuli i jedzie. :) to harley ;) Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez nurider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Winicjusz Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 taki urok gaźnika - mój 2005 rok tez zanim sie rozgrzeje to lubi sobie piernąć, strzelić, brak mu mocy zeby ruszyć... ruszać na ssaniu nawet jak ciepło, strzeli dwa razy, odmuli i jedzie. :) to harley ;) To akurat wiem, tak miałem zawsze. Ale dzisiaj przez 15 minut stałem (na skrzyżowaniu) i zero reakcji na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 kierunkowskazy - przód świecą cały czas (zarówka 2 włókna) tył świeci wtedy gdy ma świecić... zarejestrowany w PL 2 lata, przeglady jakoś przechodzil - mogę tak jeździć czy trzeba coś robić z kierunkami? Teoretycznie to nie można tak jeździć, ale między innymi w tym tkwi urok amerykańskich sprzętów :icon_biggrin: Też tak mam (i z tego co widzę na drogach, to nie tylko ja) i nie zamierzam tego zmieniać. drugie pytanko o głośność wydechów eagle II - nie czepiają się? Nie wiem, jak chodzą te eagle II, ale nie sądzę żeby głośniej niż to co mam zamontowane w swoim Road Kingu. Mam czasem obawy czy się Policja nie przyczepi, na wszelki wypadek odpuszczam gaz, kiedy ich mijam, ale jak na razie nie miałem z głośnością wydechu żadnych problemów :buttrock: Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.