Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Niestety do postu nie da się wrzucić zdjęć.Można tylko dać link do zdjęcia.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra mam :biggrin:

 

Co prawda tylko kilka bo więcej nie dało sie jednorazowo wrzucić na ten imagecośtam...

 

http://my.imageshack.us/v_images.php

 

Powinno zadziałać....jak nie to bede kombinował dalej.

 

zdjątka mogłyby być lepsze ale tak na szybko i do tego mam -2stp. w garażu - nic lepiej sie nie da.

 

No to teraz pobawmy się w...wyszukiwanie nietypowych szczegółów :)

 

 

Edytowane przez flstc1340
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra mam :biggrin:

http://my.imageshack.us/v_images.php

Powinno zadziałać....jak nie to bede kombinował dalej.

 

Z tej stronki to musisz podsyłać osobne linki do każdego zdjęcia. Podałeś ogólny link i ja od razy trafiłem do swojej galerii :smile:

Wciskasz literkę "i" przy obrazku i kopiujesz link z okienka "Direct" - ta tam, gotowe :icon_biggrin: I tak z każdym zdjęciem :biggrin:

 

Albo sobie to na Picasa wrzuć, wtedy będzie dostęp do całej galerii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pod linkiem każe się logować do konta. Konta którego nie posiadam tam bo Imageshack zamula. Picasa to dobra opcja, chwilka zabawy jest z instalacją na kompie (kilka sekund) ale potem wszystko masz podane jak na tacy i wybierasz które foty wysłać, do jakiego albumu itp. Klik, pyk i są w sieci.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz działa.

 

Trudna sprawa. Wszystkie szczegóły mają takie same jak seryjne. Ale... lakier na cylindrach różni się od tego na głowicach, a dodatkowo jest jeden drobiazg różniący odlew. Patrząc na zdjęcie nr.6 widzimy lewą stronę tylnego cylindra. Widać żeberka a wzdłuż nich, po środku biegnie kolejne żeberko ale pionowe, takie małe wgłąb między właściwymi żeberkami. U ciebie ten pionowy nadlew kończy się na pierwszym żeberku od dołu, w seryjnych cylindrach owe żeberko biegnie do samego dołu cylindra, poniżej pierwszego żeberka. Ale namieszałem, pokażę fotę, w kółku widać ten szczegół.

 

http://lh6.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/TSSrPvvb...UM/s576/cyl.jpg

 

 

Wiem że takie drobiazgi nie zdefiniują od razu pojemności cylindrów. Ciekawy jest ten lakier na cylindrach, na foto wygląda inaczej niż głowica i blok. Jest jakby bardziej połyskliwy i bardziej chropowaty, tak to widać na powiększonych zdjęciach.

 

 

BTW, wczoraj się nudziłem i tak myślałem dlaczego ciągle coś mi odpada od motocykla z powodu wibracji. No i poszedłem do garażu, położyłem się pod prosiaka i znalazłem winowajcę. Czyżby ta poduszka silnika nie wyglądała najlepiej?

http://lh5.ggpht.com/_Z2uaPZT7mY8/TSSP0U6H...20/DSCN7514.jpg

 

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie można oryginalnych cylindrów rozwiercić z 80 na 88 cali?Kolega ma Heritaga zbudowanego na EVO o pojemności 88 cali. Ta Twoja poducha chyba już zakończyła żywot.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz działa.

 

Trudna sprawa. Wszystkie szczegóły mają takie same jak seryjne. Ale... lakier na cylindrach różni się od tego na głowicach, a dodatkowo jest jeden drobiazg różniący odlew. Patrząc na zdjęcie nr.6 widzimy lewą stronę tylnego cylindra. Widać żeberka a wzdłuż nich, po środku biegnie kolejne żeberko ale pionowe, takie małe wgłąb między właściwymi żeberkami. U ciebie ten pionowy nadlew kończy się na pierwszym żeberku od dołu, w seryjnych cylindrach owe żeberko biegnie do samego dołu cylindra, poniżej pierwszego żeberka. Ale namieszałem, pokażę fotę, w kółku widać ten szczegół. (...)

 

qurim... że Ty to chłopie wszystko ogarniasz to rispekt i szacun ludzi wsi i miast :notworthy: Normalnie chyba przyjadę do Ciebie wiosną na przegląd :biggrin: A pewnie z 3Miasta ktoś się chętnie jeszcze podłączy, więc i zarobisz i Jacki Danielsy zbierzesz :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojtam, ojtam... :biggrin:

 

 

Teoretycznie rozwiert 80 na 88 byłby możliwy, to jest ok.3mm większa średnica, ale wtedy tuleja cylindra byłaby bardzo cienka i by pękała. Seryjne cylindry jak dostaną sporo ognia też mogą pęknąć, a co dopiero taki rozwiert cienki. Seryjne mają 3 1/2" a 88 ma 3 5/8" czyli 88.9mm vs. 92mm. Gdy się montuje gotowy zestaw 88 to blok trzeba rozwiercić co by większe tuleje weszły. Większe znaczy grubsze, bo jak wcześniej pisałem - rozwiert seryjnego da bardzo cienką ściankę tulei.

 

Sam już nie wiem co o tym myśleć. Teoria niby daje radę, da się rozwiercić. Ale sam bym się nie odważył włożyć takich rozwierconych cylindrów do silnika. Zeszłej zimy obmacywałem swoje cylindry :biggrin: i już wtedy się dziwiłem że tuleja taka cienka jest. A mam nominalne na 88.90mm. Dodać do tego 3mm i zostaje "kartka papieru" zamiast tulei.

 

Mogliby jakoś znaczyć te cylindry, że to nie seryjne i ile mają cu.i. :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oblukałem te garki ze wszystkich stron i nic na nich nie ma - żadnej sygnaturki. Przyjdzie wiosna, pojeżdżę zobaczę, co się będzie działo. Jak na tę chwilę to super to wszystko gulga. :biggrin:

W sumie to kupiłem go tak trochę w ciemno, bo za wielka wodą testował go ktoś dla mnie a tutaj to nie było gdzie porządnie "odkręcić".

 

W sumie to pozostał mi do roboty tylko lakier, (trochę się pokaleczył w transporcie).

 

Dzięki Koledzy za wszelkie spostrzeżenia :icon_exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba czekać do wiosny. Jeśli na starcie spod świateł uda ci się odstawić jakąś Yamahę XV535 to znaczy że masz coś więcej niż seryjny silnik. :icon_mrgreen:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba czekać do wiosny. Jeśli na starcie spod świateł uda ci się odstawić jakąś Yamahę XV535 to znaczy że masz coś więcej niż seryjny silnik. :icon_mrgreen:

 

 

He, he... Zajefajny test :icon_exclaim: Cyferki z hamowni się nie liczą, trzeba wszystko sprawdzać w realu a nie "labolatorium" - co racja, to racja :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Chociaż hamownia też by co nieco pokazała, ale nie powie czy to 1450 czy 1340. Jeśli rozwiert jest, do tego Hypercharger widoczny na foto, ciekawe jak ma gaźnik i zapłon? Może wałek też zmieniony (a by się przydał skoro większa pojemność) no to 80KM jak nic musi być. Chciałbym mieć tyle w Elce, w końcu mógłbym wyprzedzić jakiegoś TIR`a w trasie. :icon_mrgreen:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...