Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Spoko, niektóre HD tak jęczą. Chociaż w TC i EVO to rzadko spotykane. Słyszałem o przypadku że nowy łańcuch sprzęgłowy też tak jęczał. Ani luźny, ani ciasny a jęczy. Najbardziej takie jęczenie było standardem jeszcze przed EVO, po prostu trzeba było się przyzwyczaić. Ale w TC to już inna bajka, tam co najwyżej wszystko dzwoni i klekocze, a jęczenie to już nienaturalny dźwięk. Grzebać mierzyć, oglądać. Wtedy pisz co zobaczysz.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i proszę o więcej.Łatwo sie mówi "ty sie nie denerwuj" a mnie kurwica bierze.Wczoraj odkęciłem klapkę sprzęgła z lewej strony i spojrzałem na naciąg łańcucha.Na oko jest wszystko ok ,ale w sumie nie wiem jak powinien byc naciągnięty ten łańcuch.Mogę go śrubokrętem lekko nagiąć.

1.Czy są jakies parametry określające naciąg tego łańcuszka?

2.Czy rozrząd mam na łańcuchu czy na zazębiających kołach? (otrzymałem sprzeczne wiadomosci)

3.Ponawiam prośbę o manuala na kompa HD Elektra TC 1450 2003r.

4.Jakie rozmiary i rodzaje kluczy oraz imbusów i torksów będą mi potrzebne podczas napraw.(nie chciałbym niepotrzebnie kolekcjonować narzędzi).

to na razie chyba najpilniejsze sprawy.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad1. Są. A Ty tam przypadkiem nie masz automatyvcznego naciagu?

ad2. Wcale się nie dziwie. Wszak to foum, a nie autoryzowany servis HD. Odpowiedzi są sprzeczne- owszem- bo to Harley, a nie Honda. Tu może być i tak i tak. Po za tym- czytaj uważnie posty (napisałem Ci że to nie ten rocznik- chodziło mi o przypadłość w mimośrodowoscią wału korbowego, bo naped rozrządu może byc i taki i taki- jak to opisuje Turysta).

ad4. Hm... bez komentarza. :biggrin:

 

I cóż odpowiedzieć na takie pytania? Chyba nalezy zapytać- czy przypadkiem nie powinieneś powócić do japońców...

bo wyczuwam, że nam tu Kolega "sewruje" taki.... "japoński klimacik"... :biggrin:

No i wszyscy wiemy, że nikt tu nie ma obowiązku... nie? :rolleyes:

P.S.

A ewentualny problem z ciśnieniem smarowania przypadkiem Cię nie martwi? :-) Wszak to TC przed poprawkami...

Jak będzie latał wał to i cisnienie szlag trafi. A to już trochę kosztuje...

Ale nie przejmuj się... wszystko będzie dobrze... chyba. ;)

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I cóż odpowiedzieć na takie pytania? Chyba nalezy zapytać- czy przypadkiem nie powinieneś powócić do japońców...

bo wyczuwam, że nam tu Kolega "sewruje" taki.... "japoński klimacik"... :biggrin:

No i wszyscy wiemy, że nikt tu nie ma obowiązku... nie? :rolleyes:

P.S.

A ewentualny problem z ciśnieniem smarowania przypadkiem Cię nie martwi? :-) Wszak to TC przed poprawkami...

Jak będzie latał wał to i cisnienie szlag trafi. A to już trochę kosztuje...

Ale nie przejmuj się... wszystko będzie dobrze... chyba. ;)

Chyba nie ogarniam toijej odpowiedzi.Zadałem z pozoru niewinne pytanie prosząc doświadczonych userów o odpowiedzi, a tu taki zonk.Jeśli nie ma pomyłki co do adresata postu to spróbuję odpowiedzieć.Świadomie zmieniłem japonię na HD.Próbuję ogarnąć temat a ,że dziwi mnie plama oleju pod silnikiem to chyba normalne.Każdy z nas chciałby tego przecież nie miećBardzo dziękuję za rzeczowe odpowiedzi a twoje fisu w szczególności.Raczej kłopotów z ciśnieniem oleju nie mam,na manometrze wskazuje podczas jazdy prawidłowe ciśnienie.Gdybym miał coś nie tak to TEŻ bym się martwił.A jeżeli komuś nieświadomie coś serwuję to bardzo przepraszam.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Nie ma problema.

 

I tak na marginesie- ciśnienie oleju na manometrze obczajaj na biegu jałowym po zdrowym przegonieniu bryczki.

Ogarniecie tematu trochę zajmnie- a umiejetność odseparowania ziarna od plew jeszcze więcej.

HD to nie są logiczne motocykle i jak już Ci się wydaje że wiesz jak coś w nim zrobić to na końcu okazuje się że jest zupełnie odwrotnie.

Przejscie z Japonii na HD to - w kwestii grzebania samodzielnego- trochę gwałtowne zderzenie z rzeczywistością i dotychczasowymi doświadczeniami.

Ale jak to ktoś pokocha to kochać będzie nadal, a jak podchodzi do HD jak do zwykłago (jak to mówią "coponiektórzy") "żelaza" to raczej znienawidzi.

Widzisz- od roku 2000 firma Harley wybrała drogę (jak to określają moi znajomi) "chujni pochyłej", a modele 1999-2006 znajdują się na samym jej początku.

 

A odnośnie klimatu- ja z innej bajki trochę jestem- nie przejmuj się. ;)

 

Ale swoje doswiadczenia w kwestii szoku po plamie oleju opisujesz, ze tak to ujmę - "niebywale". :biggrin:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

......Fisu, no tera to żeś mi doj..ał :wink: , to ja się tak cieszyłem, cmokałem, głaskałem lepiej niż swoją "Basię" mojego flstf 99" a tu się okazuje że to model z hu.ni pochyłej :biggrin: musisz mi tylko powiedzieć w którą stronę była pochyła ta hu.nia, jak w prawo to nadal go bede kochał i głaskał ale jak w lewo i jest na samym dole no to lipa :banghead:

 

Grzesieksiek poszukaj na forum był tu dostępny manual do TC w pdf-ie ułatwi przygód kilka wróbla ćwirka

 

chyba znalazłem

http://chomikuj.pl/panda.opera/harley/Harley+Davidson+Service+Manual+Softail+00-05,1308228850.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojtam, ojtam, przeca kazdy wie, że soft z 1999 to EVO, a ja pisałem o Turingach. Choć posiada już spora dawkę częsci od TC i to naprawdę sporą... ale...

Chuchaj, dmuchaj, głaskaj, ROZBIERAJ i składaj.. to ostatni z modeli HD BT na długie lata... :biggrin: tak więc warto w niego lokować uczucia, nie to co w ..... kobiety? :rolleyes:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.........tak, można powiedzieć że mam "prawie" EVO, a to dlatego że regulator napięcia mam identos jak w EVO no i ta produkcja 04.1999- to też prawie EVO

a woogóle to to jest evo i już :biggrin:

 

Gregor Ty sobie kup komplet imbusów calowych, torx, allegro aż trzeszczy od tego typu narzędzi, musisz to mieć jeśli masz zamiar nadal użytkować Harley'a. To jest takie minimum co powinieneś posiadać na "dzień dobry". Jest dział narzędzia i klucze, tam było pisane co i jak.

 

......a co do Kobiałek, to żeby nie urazić naszej damskiej części, to jest taka piosenka Budki Suflera "N....................................." i ja się z nią zgadzam w 99,9 % :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Robercie,kolejne pytanie czy torksy są też calowe czy metryczne czyli uniwersalne?Wczoraj ładowałem aku całą noc i du...pa zimna.Prądu zaledwie na podtrzymanie radia.Zakup nowego aku gwarantowany.I znów pytanie.Jaki ,gdzie i za ile?Chociaż zakup pewnie na wiosnę ale warto wiedzieć co mam zakupić.Mam czerwone ledowe kierunki z tyłu.Co z nimi zrobić? Czy zmieniać diody czy wszystko?Znalazłem zawór do pompowania amortyzatorów na tyle,na manometrze pokazało się 0 ciśnienia.Jakie powinno być-moto stało prawie rok to chyba miało prawo powietrze uciec.Przynajmniej tak mi się zdaje.Poprawcie mnie jeśli coś głupio prawię. :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał serwisówkę to będziesz wiedział ile powietrza ma być w amorach.A to zależy od obciążenia.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj naklejki w którymś kufrze. Tam powinna być rozpiska o ciśnieniu w amorach.

No chyba ze moto po przejsciach to wtedy moze nie byc.

Z resztą ktos tu gdzieś to już podawał...

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie ciśnienie będzie w serwisówce lub na moto. Ale za dużo nie pompuj, kilkanaście PSI tam wchodzi.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ado jazdy solo może być 0 PSI

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...