barteck_street Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam, mam w briefie wpisaną moc maksymalną równą 25kW przy 8800obr/min. Chciałbym się upewnić czy jest odblokowany, bo podczas jazdy czuć nieco większe stado niż 34KM :icon_twisted: Lecz chcę być pewny, ale nie wiem jak to sprawdzić.... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 A jaki tam jest gaznik? CVK 34? One byly chyba blokowane na gaznikach. Zobacz czy na przepustnicy podcisnieniowej jest taki bolec ograniczajacy otwarcie przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzięki za odpowiedź, ale nie wiem nawet jaki gaźnik tam jest, a ten bolec sprawdzi później mój mechanik, bo ja jestem na razie zielony jeśli chodzi o mechanikę 4-garkową... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 przewietrz go i się przekonasz Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzięki za odpowiedź, ale nie wiem nawet jaki gaźnik tam jest, a ten bolec sprawdzi później mój mechanik, bo ja jestem na razie zielony jeśli chodzi o mechanikę 4-garkową... Zadna roznica czy 4 czy 2 garnki. Odkrecasz pokrywe gaznika, wyjmujesz przepustnice z membrana i patrzysz czy jest jakis bolec. A najlatwiej tak jak mowi konrad ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 A jeśli jest zablokowany to na jakiej prędkości powinna zatrzymać się wskazówka :icon_question: :bigrazz: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) Te 210-220 powinien pójść. Myślę że przy 34km max to ok.140-150 A wchodzi na obroty do czerwonego? Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Idzie do czerwonego, jechałem 160. Więcej nie próbowałem i nie miałem gdzie... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Idzie do czerwonego, jechałem 160. Więcej nie próbowałem i nie miałem gdzie... I miał jeszcze zapas mocy? Jeśli tak to jest raczej odblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 No właśnie nie mogłem sprawdzić czy więcej, bo musiałem odpuścić... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 (edytowane) No właśnie nie mogłem sprawdzić czy więcej, bo musiałem odpuścić... Przyjedź 4-6.09 na zlot do Świdnicy to porównamy :biggrin: . Ja mam rocznik '97(do sprzedania zresztą) :crossy: Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Idzie do czerwonego, jechałem 160. Więcej nie próbowałem i nie miałem gdzie... No to jak idzie do czerwonego to nie jest zablokowany. Ostatni bieg? Jeśli jest zablokowany to staje na obrotach. I gorzej (wolniej) się wkręca. Najprawdopodobniej jeśli jest zablokowany to na dyszach, poradzisz sobie bez problemu, kupisz o pełnej mocy, przełożysz i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Tak, ostatni bieg to był. A zlot odpada, bo w połowie września dopiero się "ulegalnię"... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Tak, ostatni bieg to był. A zlot odpada, bo w połowie września dopiero się "ulegalnię"... Tu http://chudzikj.republika.pl/GPX600.htm masz podaną informację o tym jak były dławione GPX 600R. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki Bodek Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.