szuma91 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Witam, dopiero co kupiłem GSXR i od razu kłopoty. Mianowicie jak motocykl porządnie się rozgrzeje, co jakiś czas nie wkęca się powyżej 8tys. na każdym biegu, objaw nie zawsze występuje. Pomyślałem że może EXUP się zawiesza więc rozebrałem moto, okazało się że podłączona jest tylko jedna kostka z 3Pinami, a druga z 2pin odłączona i zmostkowana. Według mnie zabieg ten powodował że zawór był cały czas otwarty, więc co może być przyczyna tego że go co jakiś czas blokuje równo przy 8 tyś? Pozdrawiam Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez szuma91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Więc zaczałbym szukac własnie od tego.Na wolnych i tak przepustnica jest zamknięta, a nie wiadomo jak czujnik łapie ją przy wiekszych uchyleniach. 929 za słaba, że na Gixera sie rzucasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szuma91 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Z tego co wiem, to gdy czujnik jest posadzony to po wkreceniu jej powinna zgasnąć bo obroty schodząc spadły by do zera. Za słaba może nie, ale chciałem coś młodszego i przy 929 możesz zapomnieć o gumowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Swiece wylatuja gora razem z gwintami. Odpowiedziec na twoje pytanie moze ktos, kto spotkal sie z podobnym przypadkiem, lub dobry mechanik siedzacy w ukladach wtryskowych Suzuki, interesujacy sie tym i robiacy to przez jakis czas. Moze ktos bedzie mial jakis pomysl. Zabawki z wiekiem to wina forum - ja dzieki temu mam ciagle 56 lat :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Panowie ten dział to jest MECHANIKA a nie Przy Piwie lub GG. Darujcie sobie pogadanki o gumowaniu bo to nie to forum. W tym dziale rozwiązujemy problemy mechaniczne ale nie emocjonalne. A teraz na temat: wtyczki podpiąć i sprawdzić jak zachowuje się przepustnica na wydechu podczas zwiększania obrotów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolw84 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja moge tylko dopisa c ze slyszalem kiedys o podobnym problemie! gość oddał moto do oczyszczenia i nasmarowania 2-ego silniczka krokowego i podobno pomogło! Wiecie może jak w k3 odpiac wxup by był cały czas otwarty?? by nie zasmiecac tego tematu to prosze o kontakt na meila [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.