fantom Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 A to czemu? Kiedys juz spotkalem sie sie z tym , ale nie wiem czy dobrze rozumie: jazda po torze bardziej rozgrzewa opony i cisnienie wzrasta bardziej. Czy zle rozumuje? Dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Zabawne, producent motocykla zaleca dane ciśnienie i żeby sprawdzać na ZIMNEJ oponie i tak pisze w każdej serwisówce, na naklejkach które są naklejone na motocykl itp. Wtedy przychodzi polaczek, który ma doktorat z co najmniej kilkudziesięciu dziedzin życia i stwierdza, że to jest źle, opona przecież się nagrzeje i będzie miała większe ciśnienie, więc pompuje po swojemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 A to do kogo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lonek Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 To chyba nazywa się "głośne myślenie", jakaś schizofrenia czy coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) a ja czytałem w prasie fachowej że ciśnienie to jest fikcyjne zjawisko wymyślone przez komuniste, żyda i antychrysta Pascala po to by omamić światłych wierzacych i rzucić cień na stówrczą moc Boga. Wierzę wiec nie sprawdzam ciśnienia Edytowane 17 Września 2010 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 A to do kogo? Bez cytatu więc wychodzi że do mnie. Zabawne, producent motocykla zaleca dane ciśnienie i żeby sprawdzać na ZIMNEJ oponie i tak pisze w każdej serwisówce, na naklejkach które są naklejone na motocykl itp. Wtedy przychodzi polaczek, który ma doktorat z co najmniej kilkudziesięciu dziedzin życia i stwierdza, że to jest źle, opona przecież się nagrzeje i będzie miała większe ciśnienie, więc pompuje po swojemu... Kolego, jak nie jesteś czegoś pewien to przynajmniej miarkuj bajerę, a nie tak sarkazmem od razu. Jak zaczynałeś jeździć to też pewnie niektóre rzeczy wyobrażałeś sobie inaczej a potem okazywało się że jest inaczej. Jak chcesz jeździć na ciśnieniu z manuala to bardzo dobrze i żadna krzywda z tego powodu cię nie spotka. Ale w szybkiej sportowej jeździe ciśnienie ustawia się inaczej - oprócz tego, że ciśnienie się zaniża, czasem bardzo, to w pewnych konfiguracjach ciśnienie w przednim kole jest wyższe niż w tylnym. Z weekendowym pozdrowieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ogarnij się, bo bladego pojęcia nie masz o czym piszesz. No nie mam, dlatego stosuję się do zaleceń producenta, chyba, że on też nie ma pojęcia?. I nie mówię tutaj o sytuajci kiedy ktoś używa motocykla na torze, tylko o normalnym ruchu ulicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 To pompuj swoje opony w/g manuala, a innym nie doradzaj. Całe szczęście, że inni doradzają. A to, że ciśnienie wzrasta na torze, to chyba normalne skoro co chwile jest rozpędzanie do ogromnych prędkości i nagłe wytracanie tej prędkości w dodatku na bardzo chropowatej nawierzchni, chociaż może po drogach też ktoś tak jeździ to mu się te rady przydadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Całe szczęście, że inni doradzają. A to, że ciśnienie wzrasta na torze, to chyba normalne skoro co chwile jest rozpędzanie do ogromnych prędkości i nagłe wytracanie tej prędkości w dodatku na bardzo chropowatej nawierzchni, chociaż może po drogach też ktoś tak jeździ to mu się te rady przydadzą. ja stosuje to samo cisnienie tor/ulica , nawet jak jade do pracy czy na piwo do baru :icon_mrgreen: stosuje opony bez homologacji na ulice i zyje, kwestia przyzwyczajenia i poznania ich limitow przy danej temp otoczenia , wszak cisnienie sprawdzam czesciej niz smaruje lancuch.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 ja stosuje to samo cisnienie tor/ulica , nawet jak jade do pracy czy na piwo do baru :icon_mrgreen: stosuje opony bez homologacji na ulice i zyje, Zapomniałeś dopisać "dzieci, nie próbujcie tego w domu" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 tmi-jesteś coś w stylu teoretyk gawędziarz-pojęcia o jeździe nie masz a pie**olisz smuty za 3ech... znam cię ściemniaczu więc daj se na wstrzymanie... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Hahaha, dobre ;) Spoooko, niebieski motórku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 a mi sie slabo prowadzil tyl mi sie slizgal, mialem z tylu 2,4 dopompowalem na 2,8 i duzo lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 zmien opony, albo je dogrzej najpierw :icon_rolleyes: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.