qurim Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 No właśnie - popsułem? Otóż grzebałem dziś w owym Kingway`u, 50ccm 2T. Chodził git, jeździł itd. Ale miał problem z ładowaniem, okazało się że regulator jest OK ale coś gdzieś głębiej jest nie halo bo dziwny prąd podaje z prądnicy. Mierzyłem wszystko, sprawdziłem i wyłączyłem silnik. Postał z 2 godzinki, chce odpalić i nic. Nie odpali. Iskra jest konkretna, odsuwając świecę od masy iskra osiąga nawet 1,5cm. Paliwo dostaje, ciśnienie w cylindrze ma ale nie pali. Z wydechu tylko wydostaje się trochę dymu jak dłużej kręcę i czasem strzeli w wydech. Co jest grane? Możliwe że skrzynka korbowa zalała się paliwem z gaźnika? Dolot ma membranę, jakby co. Gaźnik wyczyściłem, membranę sprawdziłem, zdjąłem nawet cylinder żeby obejrzeć czy wszystko OK. No i wszystko jest OK. A nie pali. Widzę tylko że w skrzynce korbowej jest dość mokro i świeca też jest mokra po każdym kręceniu. No żesz w mordę....czarna magia? Zawsze chodził git, właściciel nie narzekał a teraz nagle nie pali. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Fajka jest wyposażona w metalowy ekran? W firmie w której pracuje mieliśmy dwa Euroboye (zwane eurogejami ;) ), miały tyle problemów i wad fabrycznych że można było książkę napisać. 1. Ładowania na wyłączonych światłach nie było, bo w instalacji było zwarcie. 2. Stopka boczna rozłącza masę modułu i przekaźnika rozrusznika, w przypadku uszkodzenia, przewody trzeba połączyć razem. 3. W jednym egzemparzu przewód paliwowy był bezpośrednio połączony z gaźnikiem, z pominięciem kranika podciśnieniowego. 4. Jeden zaczął wariować przez niewłaściwy skład mieszanki, trzeba było przytkać wlot filtra powietrza. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Mi to wygląda na zerwany klin ustalający pozycję magneta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 i przyśpieszony przez to zapłon (strzela w wydech), może tak być jak poprzednik pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Spoko, problemik rozwiązany. Następnego dnia z rana od razu odpalił. Było chyba to co myślałem - zalał się a przez nockę paliwo odparowało i rano było git. Banan - powiedz mi czy są gdziekolwiek dostępne żarówki do przodu do Eurostarów? Tam są takie jak H4 z dużym kołnierzem i 3 języczkami, szkło ma kształt jak H4 też. Ale mają 18/18W. Koleś w sklepie motoryzacyjnym wyśmiał mnie jak obaczył takie żarówki. Oznaczenie to HS1 18W/18W. Najsłabszy H4 ma 50/60 więc i tak za dużo a światła są 2 z przodu. A innej żarówki tam nie wpasuję, tylko coś z obsadą H4. No a wady w chińczykach to porażki czasem. Omijanie kranika, czasem przewody paliwowe są tak długie i tak zawinięte że przed pierwszym odpalenie trzeba je skrócić i poprowadzić w poprawny sposób żeby paliwo dostawał. Pasowanie plastików i te super-mocne zaczepy co odpadają, przy każdym demontażu plastiki jakoś inaczej pasują do siebie. Wypadające klocki hamulcowe w cross`ach, wypadająca oś wahacza podczas jazdy w chopperach King/Łoś..... :banghead: :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Banan - powiedz mi czy są gdziekolwiek dostępne żarówki do przodu do Eurostarów? Tam są takie jak H4 z dużym kołnierzem i 3 języczkami, szkło ma kształt jak H4 też. Ale mają 18/18W. Koleś w sklepie motoryzacyjnym wyśmiał mnie jak obaczył takie żarówki. Oznaczenie to HS1 18W/18W. Najsłabszy H4 ma 50/60 więc i tak za dużo a światła są 2 z przodu. A innej żarówki tam nie wpasuję, tylko coś z obsadą H4. Możesz poszukać na sklep.mieloch.pl albo skuterdoktor.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Wypadające klocki hamulcowe w cross`ach, wypadająca oś wahacza podczas jazdy w chopperach King/Łoś..... O tym jeszcze nie słyszałem... U nas pękały kartery i tryby skrzyni biegów w czoperkach... Przekręcenie gaźnika na króćcach ma też duży wpływ na działanie ssania - przekręć gaźnik w prawo a od razu ma mocniejsze ssanie :D. W gaźnikach Mikkuni siadają urządzenia ssania automatycznego. Żarówki HS1 18/18W dostaniesz w Wilmacie w Toruniu, tylko że gówno, bo firmy Awina. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Obydwj dramatyzujecie. A widzieliście skuterek na kołach 10cali, gabarytowo tak mały, ze kolana muszą bokiem wystawać, z silnikiem 125ccm? Facet który to sprzedaje, podobno miał problemy ze sprzedażą małych skuterków na kołach i skuterów śnieżnych 125ccm. Zrobił miksy i sprzedał wszystko. Troche mu nie pasowało mocowanie amorka na karterze, to wziął to wyciął. Został tylko amorek na tym wahaczu pomocniczym z drugiej strony. zapie**ala toto straszliwie. Nawet JA się boję.... W porównaniu z tym potworkiem problemy z seryjnymi Łosiami, Kinroadami i innym szajsem to betka =] Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 W gaźnikach Mikkuni siadają urządzenia ssania automatycznego. Tia. Te automaty ssania wymieniam hurtowo. :biggrin: :banghead: A dziś jeszcze lepsze jaja, przyjechał jakiś ZIPP bez iskry. Ma alarm chiński i nie wiem co je grane, po prostu poddałem się. :banghead: :biggrin: Zmieniłem cewkę, moduł i nic. :banghead: A chęci mi brak do dalszego grzebania. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 (edytowane) Alarm najprościej odłączyć z kostki i po problemie, tylko że ze stacyjki nie zgasi. Niektóre skutery mają taki głupio umieszczony wyłącznik zapłon o którym czasami się nawet nie pomyśli... Najlepiej jednak odłączyć całkowicie gaszenie przy module (przewód zazwyczaj czarno-biały). Może też być jakoś dziwnie połączona instalacja od modułu, uszkodzona cewka zasilająca na statorze itp. itd. Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Mówisz że jak cewka statora jest trafiona to nie będzie iskry? A jak sprawdzić tą cewkę za pomocą miernika? Żebym jeszcze wiedział który przewód badać. :biggrin: :banghead: Z elektryki jest niekumaty, jak mam schemat to powoli zrobię i będzie działać no ale do świńczyków nie mam schematów, tym bardziej nic o alarmie więc *uj mu w gaźnik. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Odłączasz przewody od statora i mierzysz miernikiem względem masy silnika - przewód czarno-czerwony (z konektorem tulejkowym), powinna być rezystancja kilkaset omów (nie wiem ile dokładnie bo nigdy nie notowałem), brak wskazania - uszkodzenie. Drugi przewód jest od impulsatora - powinien mieć rezystancję gdzieś w okolicach 100 omów, brak wskazania - uszkodzenie. Przewodów w kostce nie musisz mierzyć. Nie wspomniałem jeszcze że czujniki stopki bocznej też potrafią dostawać przebicia i być przyczyną braku iskry. PS. w której Ty dziurze mieszkasz? Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Mhm. To już prawie wiem co i jak. Muszę jeszcze się dowiedzieć jak ustawić miernik żeby mierzyć rezystancję. :biggrin: Bo pokrętło ma milion oznaczeń a wiem tylko jak ustawić na napięcie prądu stałego. Sam to rozkmniniłem, bez instrukcji obsługi. :biggrin: A mieszkam w sumie w samym środku dziury w dupie czyli Fordon. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 No, przynajmniej mam bliżej do Ciebie... Sorry że OT robię, będziesz w sobotę na Stunt GP? Kiedyś w czasopismach Elektronika dla Wszystkich i w Elektronika dla nie Elektroników były opisy pomiarów miernikiem itp. Dla początkujących to dobre artykuły. Mierz na pozycji oznaczonej 2000 lub 2k i gdzie jest grecka litera omega... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ooops. Za późno spojrzałem w temat. Na StuntGP byłem, fajnie nawet było, nagrałem filmu kawałek. Raptowny nieźle dawał. :biggrin: I koleś na Komarze też dał radę. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.