dcz333 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 (edytowane) Zastanawiam się nad stanem pasów jezdni na polskich drogach. Zainspirowało mnie wczorajsze wydarzenie w mojej okolicy: Wkładałem się w zakręty przy Kluczkowicach (wiocha jak jedziecie z Opola Lubelskiego do Józefowa nad Wisłą,> Annopol) i na pierwszym z nich( z powodu zbyt dużej prędkości ) musiałem się wkładać na przeciwnym pasie ruchu, ponieważ bałem się przejechać po po2 ciągłej. ( po podwójnej ciągłej) Dlatego pytam czy jest duże ryzyko wpadnięcia w poślizg przy suchej nawierzchni w takiej sytuacji? Edytowane 17 Sierpnia 2009 przez dcz333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Czy to po cygańsku? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 mi to na Paszto wygląda ale z naleciałościamni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwapro Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 chodzi ci o to, czy w przypadku przejżdżania przez pasy - podwójną linię ciągłą - można się na niej wywrócić jak na pasach na przejściu dla pieszych?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enZo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Widać za słabo się "wkładasz" jak nie poczułeś straty przyczepności po najechaniu na linie, bo generalnie najechanie we "wkładzeniu" :wink: na pasy powoduję zmniejszenie przyczepności i uślizg nawet lekki ale wyczuwalny bo przecież farba nie ma takiego współczynnika tarcia co asfat (zależy jaki). polecam na mokrym :wink: jeszcze ciekawiej jest :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 (edytowane) Czy to po cygańsku? :bigrazz: Slang Opolski :cool: chodzi ci o to, czy w przypadku przejżdżania przez pasy - podwójną linię ciągłą - można się na niej wywrócić jak na pasach na przejściu dla pieszych?? taaak Dawid, chłopie ile ty znasz języków i dialektów. :bigrazz: się studiuje Widać za słabo się "wkładasz" jak nie poczułeś straty przyczepności po najechaniu na linie, bo generalnie najechanie we "wkładzeniu" :wink: na pasy powoduję zmniejszenie przyczepności i uślizg nawet lekki ale wyczuwalny bo przecież farba nie ma takiego współczynnika tarcia co asfat (zależy jaki). polecam na mokrym :wink: jeszcze ciekawiej jest :biggrin: wiesz enZo: wkładałem się już na samym zakręcie. Nie byłem na 100% pewny, czy gleby nie zaliczę jak najadę na linie, wkładając się. Edytowane 17 Sierpnia 2009 przez dcz333 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_SB_ Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Zastanawiam się nad stanem pasów jezdni na polskich drogach. Zainspirowało mnie wczorajsze wydarzenie w mojej okolicy: Wkładałem się w zakręty przy Kluczkowicach (wiocha jak jedziecie z Opola Lubelskiego do Józefowa nad Wisłą,> Annopol) i na pierwszym z nich( z powodu zbyt dużej prędkości ) musiałem się wkładać na przeciwnym pasie ruchu, ponieważ bałem się przejechać po po2 ciągłej. ( po podwójnej ciągłej) Dlatego pytam czy jest duże ryzyko wpadnięcia w poślizg przy suchej nawierzchni w takiej sytuacji? Wg mnie ryzyko jest proporcjonalne do sił działających na oponę :biggrin: Ostatnio jakoś często łapię małe uślizgi, szczególnie na naklejanych pasach - aż podejrzewam, że opona mi się popsuła. Najlepiej pasów unikać i tyle. Uślizg wynikający z przejechania po linii na osi jezdni jest dosyć niegroźny, bo przestawi koło o paręnaście centymetrów, po czym odzyskuje przyczepność - nie powinno spowodować to gleby IMHO. Gorzej jeśli się składasz na pasach i strzałkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Gorzej jeśli się składasz na pasach i strzałkach. Nie składasz tylko wkładasz ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Wg mnie ryzyko jest proporcjonalne do sił działających na oponę :biggrin: Ostatnio jakoś często łapię małe uślizgi, szczególnie na naklejanych pasach - aż podejrzewam, że opona mi się popsuła. Najlepiej pasów unikać i tyle. Uślizg wynikający z przejechania po linii na osi jezdni jest dosyć niegroźny, bo przestawi koło o paręnaście centymetrów, po czym odzyskuje przyczepność - nie powinno spowodować to gleby IMHO. Gorzej jeśli się składasz na pasach i strzałkach. Wiesz, to było na ograniczeniu do 40, ja miałem ponad 100, dlatego zaryzykowałem jazde pod prąd . :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Wiesz, to było na ograniczeniu do 40, ja miałem ponad 100, dlatego zaryzykowałem jazde pod prąd . :bigrazz: I czym ty sie chwalisz? Jak bys tam jechal conajmniej 140 to warto byloby sie pochwalic a tak tylko wioche robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Mama cie nie kochała? Twój bóg Cie opuścił? Nie znasz sytuacji, motocykla ani stanu jezdni. Chwalić się nie chwaliłem .. rozwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Wkładał się,jechał ponad 100 i nadal jest na forum.To mało :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Mama cie nie kochała? Twój bóg Cie opuścił? Nie znasz sytuacji, motocykla ani stanu jezdni. Chwalić się nie chwaliłem .. rozwagi Moze to dziala na twoje 15letnie kolezanki, ale na mnie nie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Kurde co na tym forum sie dzieje ;/ kazdy temat predzej czy pozniej schodzsi na klotnie wyzwiska itp... Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dcz333 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Kurde co na tym forum sie dzieje ;/ kazdy temat predzej czy pozniej schodzsi na klotnie wyzwiska itp... Czasami tak jest jak kogoś złapie mania ... czegoś tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.