Nypel Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Ostatnio zauwazylem ze przy ostrzejszym hamowaniu czuje delikatne stukniecie w kierownicy... czyzby lozysko glowki ramy? czy moze poprostu jakas duperelka cos moze jest charakterystycznego w tych modelach sam jajkiem nie jezdze za dlugo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Moim zdaniem łożysko główki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Moim zdaniem łożysko główki. Albo ślizgi w ladze, ale raczej główka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 stuki rozne sa trzeba by to uslyszec, ale moze byc: lagi lozysko na glowce( to bym sprawdzil pierwsze) luzy na nitach w tarczach hamulcowych Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 W Suzukach, szczególnie GS,GSX-F stuki są powodowane luzem zacisków hamulcowych na prowadnicach. Baaaardzo popularne zjawisko w tych sprzętach. Ale trzeba umieć to odróżnić od stuków główki ramy. A luz główki możesz sprawdzić domową metodą - siadasz na moto, lewą ręką łapiesz okolicy górnego łożyska pod nakrętką kontrującą łożysko czyli tuż przed wejściem w główkę ramy, prawą naciskach przedni hamulec i bujasz moto w przód i w tył, jeśli jest tam luz to wyczujesz go na palcach ręki przy łożysku. W GSX-F jest centralna podstawka więc kontrola jeszcze łatwiejsza jest ale warto mieć drugą osobę do pomocy która usiądzie na moto na podstawce a Ty łapiesz za lagi i ruszasz nimi w przód i w tył. Wyczujesz luz jeśli jest, chociaż wtedy można go pomylić z luzem prowadnic amortyzatorów. :biggrin: A najpierw zacznij od sprawdzenia luzu na zaciskach - łapiesz zacisk hamulcowy i ruszasz nim w różne strony, na pewno będzie miał wyraźny luz. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nypel Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 dzieki za rade jutro to sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 u mnie tez lekko stuka. Czy to oznacza wymiane łóżysk, czy można jakos podreperowac te stare, np; poprzez dokrecenie ? Chciałbym jeszcze jakos dokulac do konca sezonu, a za wymaine wziąć się w zimie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Odkrecic przeciwnakretke i sruby sciskajace gornej polki, dociagnac nakretke do oporu kluczem pazurkowym i odpuscic 1/3 obr. Dokrecic przeciwnakretke i sruby sciskajace gornej polki. Sprawdzic czy kierownica luzno sie obraca, i czy nie ma zadnych zaciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Jesli jest to eksploatacyjne wypracowanie łożysk główki ramy to wykasowywanie luzu przez dokrecanie nakredki na sztycy ma krótkotrwały efekt i nalezałoby wymienic te łozyska. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Mam pytanie odnośnie stuku w Virago 1.1 . Łożyska główki ramy założyłem nowe a stuk jak miałem tak mam nadal. Stuk jest tępy jakby walnąć młotkiem w rurę. Nie stuka na maksymalnym dobiciu zawieszenia tylko w momencie rozprężania się(cofania do pozycji wyjściowej) zawieszenia. Stuka przy hamowaniu i przejeżdżaniu na nierównościach. Wybadałem, że stuk dochodzi z okolic tulei ślizgowych w goleni, czyżby dostały tak nagle luz :rolleyes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 To zawsze dzieje sie nagle, lage w imadlo i sprawdz czy to sa luzy na tulejach w goleni. Gorzej jesli okaze sie ze same golenie sa wypracowane i nowe tuleje niewiele zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.