bronx Opublikowano 18 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 Witam wymienilem se dzies swieczki i patrze wszystkie stare sa osmolone jak gornik po tygodniu w koplani....wniosek zla regulacja mieszanki RADA--> wyregulowac gazniki ALE JAK >>??? Czy moze mi ktos w 3 zdaniach :flesje: napisac co i jak mam zrobic?? dysze i wszyskie inne ppierdoly mam fabryczne o czy moze to byc wina zuzytego filtra powietrza??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 18 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 Witam.Na początek pytanko jak dokładnie wyglądały te świece?Bo zdaża się że czarny nagar na świecach jest spowodowany tym że moto chlapnie sobie odrobine oleju 8) Jeśli zaś nie bierze oleju i masz założone właściwe świece tzn podlegają samooczyszczaniu winną będzie zbyt bogata mieszanka. Faktycznie bardzo zabrudzony filtr powietrza może powodować "wzbogacanie" mieszanki. Jeśli zaś filtr jest ok to pozostaje regulacja składu i synchronizacja. No i jeszcze sprawdził bym poziom paliwa w komorze pływakowej.Najlepiej po wyczyszczeniu gaźników wykonać kopleksową regulację i synchoronizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 18 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2004 oleju niebierze , gazniki sa po synchronizacji , swieca poprostu jest okopcona jest czarna jakby ja nad swieczka palic zero oleju wiec napewno regulacja gaznikow ale jak to zrobic ?? wzbogacic zubozyc mieszanke ?? ktorymi srubkami , mam serwisowke moze wrzucic zdjecie z gaznikiem?? ( tylko ta serwisowka to po niemiecku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Witaj Bronx.A powiedz mi kiedy sprawdzałeś te świece?Czy po dłuższej jeździe czy po odpalaniu na postoju.Jeżeli sa czarne po dłuższym odpalaniu na postoju to normalne i nie ma się czym przejmować. Po prostu silnik musi mieć obciążenie aby świece się oczyściły.Gorzej jeżeli sprawdzałeś je po dłuższej jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 No wlasnie w tym problem Panie P. :flesje: ze po dluzszej jezdzie i to takiej lekko ostrej .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Jeżeli świece masz odpowiednie, to wina leży po stronie gaźników. No chyba że bierze sakramencko olej :lol:Sprawdź ustawienia, dysze, (może podczas czyszczenia ktoś rozkalibrował dyszę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 ok Pipcyk:) oleju niebierze na 2k km wziela mi ze 150ml :flesje: , ale jak posprawdzac te dysze itp wiesz ja nigdy przy gazniku sie niebawilem i chcialbym to abrdzo teoretycznie poznac zanim zaczne tam cos krecic, posprawdzac czy dysze sa orginalne czy sa powkrecane tyle i tyle obrotow??? jesli tak to moze ktos napisac ile am byc tych obrotow :)???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 czesc WAM powiedzcie mi czy w mojej maszynie czyli virago 1100 z wolnymi wydechami gazniki sie reguluje normalnie tak jak ksiazkowo czy juz trzeba jakies parametry zmieniac ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siecki Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Bronx jeśli masz serwisówkę to powinno w niej być jakie są orginalne dysze i ile wykręcić śrubę regulacji mieszanki (z reguły od 1-2 obr) Trudno mi nie widząc tych gaźników powiedzieć gdzie te śruby się znajdują. U mnie np są tuż przy krućcu mocującym gaźniki do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 19 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 To tyle co obrazkowo znalazlem o gazniczkach , moze wy cos zrozumiecie bo ja po niemiecku to umiem troszke ale przeklenstw...wrzuce do albumu i podam linki , cholera szkoda ze niemozna gif .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Malo prawdopodobne zeby ktos ci rozkalibrowal dysze podczas czyszczenia.Duzo bardziej ze nie trzymaja ci zaworki ( albo tylko jeden z nich ) iglicowe.Czy wykreciles wszystkie swiece i wszystkie byly jednakowo czarne ? Co do pytania o Virago z pustymi tlumikami to jasne ze trzeba przy wymianie wydechu przeregulowac gazniki. Temat o pustych wydechach byl niedawno na forum - poszukaj w archiwum. Ogolnie mowiac trzeba wzbogacic mieszanke w kazdym zakresie otwarcia przepustnicy, bez tego motocykl nie bedzie poprawnie pracowal. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 ale jak posprawdzac te dysze itp wiesz ja nigdy przy gazniku sie niebawilem i chcialbym to abrdzo teoretycznie poznac zanim zaczne tam cos krecic, posprawdzac czy dysze sa orginalne czy sa powkrecane tyle i tyle obrotow??? jesli tak to moze ktos napisac ile am byc tych obrotow :flesje:???????? No wlasnie, wez sie za jakas ksiazke w bibliotece tlumaczaca dzialanie gaznika, bo tak to nawet ciezko ci cos radzic jak nie masz zupelnie o tym pojecia.Dyszami sie nie kreci, tylko srubami regulacyjnymi mieszanki na wolnych obrotach - dysze wkrecone sa na stale i maja stala przepustowosc benzyny, czy powietrza - co tam przez nie ma przechodzic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2004 Zmieniając ustawienie regulacji składu mieszanki niestety cała synchronizacja idzie do historii czyli czeka Cię powtórka. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 20 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 ok swiece byly czarniutkie ale wiecie co wykrecilem nowe i wszystkie sa brazowawe :?: :?: :roll: o co qwa chodzi??????????? Czyzby tamte byly juz tak wyswiechtane???Nowe swieczki sprawdzilem po 80km stare po lekko ostrej jezdzie z jakies 20-30km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 20 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2004 apropo's (czy jak to sie pisze) gaznikow i swiec.... jak bede jechal na synchronizaje gaznikow(wycieczka ok 150km) i mam zamiar wymienic swiece, to na synchronizacje jechac na nowych swiecach?czy na starych. czy nowe wkrecic tuz przed regulacja?czy regulowac moto na starch? i jaka roznica kiedy zmienie?ma to jakies znaczenie kiedy?wg mnie to niema roznicy...ale moze sie myle (???) aha, slyszalem tez, ze mozna zniszczyc nowe swiece przez niewyregulowane gazniki (???) w sumie to niewierze w to,ale moze to pravda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.