nitrox89 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Ema Ema... Orientuje się ktoś jaka powinna być dysza w gaźniku Dellorto 14mm, ma on tylko regulację wolnych obrotów... Silnik am6, motor to Aprilia RX 50, rocznik 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Na pewno RX ma gaźnik 14mm ??? Bo TZR z tym samym silnikiem ma 16mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Tak, na pewno... Stare TZR też mają gaźnik 14mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Gaźnik SHA 14 12 - oryginalnie powinna być dysza około 65. Do większych cylindrów nie większa niż 70 (pasuje dysza od Simsona). Przy dyszy 75 silnik chodził jak chciał. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Gaźnik SHA 14 12 - oryginalnie powinna być dysza około 65. Do większych cylindrów nie większa niż 70 (pasuje dysza od Simsona). Przy dyszy 75 silnik chodził jak chciał. Według mnie dysza 65 jest do wersji zablokowanej... W tzr z tym samym silniku tylko gaźnikiem 2mm większym dysza odblokowana powinna być 100-105 ! Niektórzy nawet montują 115 przy serii i dobrze latają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Też tak myślałem, ale niestety SHA 14 12 nie ma regulacji stosunku paliwo - powietrze... Wsadziłem dysze 100 - zalewa, wsadziłem 86 - zalewa... Dysze 65 już zamówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie ma regulacji w takim sensie że nie ma i nie będzie czy śrubka od regulacji jest bez rowka na śrubokręt ? (jak np. w peugeotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 nie ma i nie bedzie. stare rx'y tak niestety maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 sorry że odchodzę od tematu ale trochę mnie to za dziwiło/interesowało Czyli jedynie zostaje regulacja poprzez dyszę i iglice ? W sumie to prz**** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Bardzo przeje bo iglicy tez nie ma... Jest przepustnica bez regulacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Bardzo przeje bo iglicy tez nie ma... Jest przepustnica bez regulacji... Iglicy nie ma ? to jak w gaźniku Sum, Tyle że tam zamiast iglicy były 3 dysze o różnej kalibracji i one odpowiadały za skład mieszanki w poszczególnych partiach obrotów. A podaj kolego pełną nazwę i model tego gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Dellorto SHA 14/12 http://www.motorcyclecarbs.com/SHA_W23.cfm http://www.dellorto.co.uk/editor/uploads/images/SHA.pdf Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.