precel1100 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 (edytowane) swiece nowe... co prawda ostanio stal troche i odpala na trzy -zalany, wczesniej mialem problem z puszczajcym kranikiem ale po wymianie oringa jest duzo lepije niz bylo ale jak po stoi troche to zalany.. Adamie moglbys wytlumaczyc roznice pomiedzy pustym wydech a przleotem? przelot- siatka przez srodek i do okola wata? juz mi nie zalezy zeby na wolnych rowno chodzil tylko zeby nie swirowal podczac jazdy.. jak rozwiazaliscie u sieibe problem z kranikiem? nie cieknie wam po zdjeciu wezy? i jak sprawdzic czy np nie lapie lewego pow. na kruccach czy w inncyh mozliwych miejscach? Edytowane 31 Października 2009 przez precel1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Zacznijmy od kranika - jaki masz, podcisnieniowy czy zwykly ? Jaki rocznik moto, jaki wydech, czy pudlo filtra powietrza jest oryginalne i jaki filtr powietrza w srodku ? A pusty wydech to po prostu wypruty pusty tlumik, przelot to rura o srednicy wydechowej z otworami na obwodzie otulona wata. Taki tlumik wbrew pozorom dalej tlumi rozchodzace sie fale gazow wydechowych, czyli spelnia role "doladowania" silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 podcisnienie, rocznik 93r, wydech; przelot to nie jest, wypruty raczej tez nie troche nie szczelny przy laczeniu z kolektrorami, pudlo org, co jest w srodku nie wiem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 To warto zebys to sprawdzil co masz w pudle filtra powietrza. Czy kranik cieknie gdy zdejmiesz waz paliwowy z gaznika w polozeniu ON ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Uszczelnij wydech, bo bedzie pierdział. Co do falowania obrotów, ten typ tak ma ale warto sprawdzić czy gdzieś jednak nie łapie lewego powietrza, tutaj przyda sie jakiś tani perfum. Psykasz takim specyfikiem po krurćach jak zwieksza sie obroty to lewe powietrze jak złoto. Brak płynnego przejścia na wyższe obroty to równiez moze być efekt lewego powietrza ja jednak stawiał bym na zabrudzenie dyszy jałowych obrotów lub skończony rozpylacz(zupełnie nie rozumiem jaki on ma na to wpływ ale ma). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 jak zdejme weze z kranika to cos pusci nie trzyma w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Czyli masz walnieta membrane i to ja trzeba najpierw wymienic. Jak puszcza to paliwo wezykiem podcisnienia dostaje sie do kolektorow ssacych i zalewa ci cylindry omijajac gazniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 tylko w tym problem ze tego nie idze nigdzie dostac.. ani zestawu naprawczego ani uzywanego dobrego... probowalem dopasowac z bandita ale nie wyszlo... jakies pomysly? z czego ew dopasowac? ew jak obecny regenerowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Jak to nigdzie. A w Suzuki? Na 100% jest taka część. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 480zł - bez przesady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No to nie mów, że nie idzie nigdzie dostać, ale że za drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 nie chce zakladac nowego tematu... wiazka ele. z 750 pasuje do 1100-olej? albo z 750, 1100 wodnego do oleja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Co do kranika, narazie niedostępny ale zadzwoń i zapytaj. Zestaw naprawczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 odnosnie wiazki nic nikt nie wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Nie wiem ale wydaje mi sie ze raczej bedzie pasowala z olejaka do olejaka niz z wodnego, bo to inna generacja motocykli. W samych olejakach osprzet bedzie inny ale wtyczki powinny pasowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.