mirek170kg Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Panowie co sie moglo stac?bo mnie przychodza do glowy 3 rzeczy: zawor puscil,nieszczelna glowica,zawieszony dekompresor...? silnik sie kreci,ale kopnik idzie jak po masle,zero kompresji...macie jakies sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 No sam napisales - zawieszony, stale otwarty dekompresor, uchylone zawory ( za male luzy ), jak nie to to szukaj pierscieni w misce olejowej :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek170kg Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 No sam napisales - zawieszony, stale otwarty dekompresor, uchylone zawory ( za male luzy ), jak nie to to szukaj pierscieni w misce olejowej :). kurza twarz...z tymi pierscieniami to mnie kolega postraszyl..no nic,na weekendzie trzeba bedzie rozbebeszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Wyjasnione juz co sie stalo? U mnie bylo to samo. Nakretka regulacji zaworow sie odkrecila i narobila mlynu pod pokrywa :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Ja tak miałem, ale to mi się deko przycioł. Zapchnołem lekko moto i sam puścił. Zdarzyło mi się to 2 razy, teraz już takich problemów niema. Jeśli ostatnio odstawiałeś sprzęta dobrego, to na 99% pierścienie są ok, od stania by się nie rozleciały. :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.