Skocz do zawartości

Temperatura cieczy CBR 1100XX


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Od pół roku mam Hondę CBR 1100 XX, rocznik 2002 wtrysk. Ostatnio w weekend przy temperaturze powietrza ok. 25 st. C trochę się zdziwiłem gdy stojąc w korku w mieście zobaczyłem na wyświetlaczu temperaturę 107 st. C.

Wentylator zasuwał już od 101 st. C ale temperatura nadal powoli i nieubłaganie rosła. W czasie szybszej jazdy pokazuje 82- 85 st. czyli w normie.

Zastanawiam się ile pokaże w lecie np. przy 35 st., zaznaczę przy tym, że wcześniej miałem VFR800 i aż tak się nie grzała!

 

Czy ktoś ma podobny przypadek?

 

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem że wiatrak włącza sie przy 105st.C, a jeśli tak to czasami się zdarza mi się, że zanim płyn zacznie się wychładzać, to na wskaźniku temp. skoczy jeszcze o 1-2st. Narazie bym sie nie przejmował.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma.Uklad chlodzenia w tym motocyklu zostal zaprojektowany w poniedzialek po dlugim weekendzie z duza iloscia sake.Jeden tylko wiatrak w dodatku debilnie umieszczony dokladnie po srodku bardzo blisku kolektorow wydechowych,powietrze nie ma gdzie "uciec".

 

Ciesz sie ze nie mieszkasz na duzej wysokosci lub tez w Arizonie lub na Florydzie.

Najszybsza i najtansza metoda to zmiana plynu na wode na okres letni.Woda jest lepszym medium chlodniczym niz typowe plyn do chlodnicy ktorego w sumie sa trzy rodzaje.Woda oczywiscie bardzo ulatwia korozje dlatego dodatki anykorozyjne jak np. Water Watter sa wymagane.

 

Inna bardziej drastyczna motoda to przerobienie systemu tak ze uzywa dwa wiatraki.Jeden koles a Florydzie przetransplantowal je z ZX12r i to rozwiazalo ten problem permamentnie.

 

Pelny,mniej restrykcyjne wydech z odpowiedniem oprogramowaniem z Power Commander zbije temperature o 4-6 Cel.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Cześć wszystkim,

 

już pisałem o wysokiej temperaturze cieczy w CBR 1100XX i podobno to normalne ale chyba u mnie nie całkiem. Problem zaczyna mnie tak denerwować, że chyba sprzedam ten motor.

 

Dzisiaj pierwszy raz jechałem długo autostradą przy temp. powietrza ok. 30-33 st.C. Wyświetlacz pokazywał temperaturę 92- 96 st.C przy prędkościach 140 -180 km/h.

Wystarczyło, że zwolniłem do 90-100 km/h i doszło do 100 st.C, włączył sie wentylator!!, po zwiększeniu prędkości temperatura po czasie spadła do 95 st.

 

Wydaje mi się, że przy prędkości 100 km/h nawet w upał nie powinien się załączać wentylator?? - czy ktoś ma tak samo w tym modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...