kopi800 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam wszystkich! Od pół roku mam Hondę CBR 1100 XX, rocznik 2002 wtrysk. Ostatnio w weekend przy temperaturze powietrza ok. 25 st. C trochę się zdziwiłem gdy stojąc w korku w mieście zobaczyłem na wyświetlaczu temperaturę 107 st. C. Wentylator zasuwał już od 101 st. C ale temperatura nadal powoli i nieubłaganie rosła. W czasie szybszej jazdy pokazuje 82- 85 st. czyli w normie. Zastanawiam się ile pokaże w lecie np. przy 35 st., zaznaczę przy tym, że wcześniej miałem VFR800 i aż tak się nie grzała! Czy ktoś ma podobny przypadek? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 myślałem że wiatrak włącza sie przy 105st.C, a jeśli tak to czasami się zdarza mi się, że zanim płyn zacznie się wychładzać, to na wskaźniku temp. skoczy jeszcze o 1-2st. Narazie bym sie nie przejmował. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Moja max temp. w lecie to 112C tylko że w cbr 600. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Ten typ tak ma.Uklad chlodzenia w tym motocyklu zostal zaprojektowany w poniedzialek po dlugim weekendzie z duza iloscia sake.Jeden tylko wiatrak w dodatku debilnie umieszczony dokladnie po srodku bardzo blisku kolektorow wydechowych,powietrze nie ma gdzie "uciec". Ciesz sie ze nie mieszkasz na duzej wysokosci lub tez w Arizonie lub na Florydzie. Najszybsza i najtansza metoda to zmiana plynu na wode na okres letni.Woda jest lepszym medium chlodniczym niz typowe plyn do chlodnicy ktorego w sumie sa trzy rodzaje.Woda oczywiscie bardzo ulatwia korozje dlatego dodatki anykorozyjne jak np. Water Watter sa wymagane. Inna bardziej drastyczna motoda to przerobienie systemu tak ze uzywa dwa wiatraki.Jeden koles a Florydzie przetransplantowal je z ZX12r i to rozwiazalo ten problem permamentnie. Pelny,mniej restrykcyjne wydech z odpowiedniem oprogramowaniem z Power Commander zbije temperature o 4-6 Cel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopi800 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Cześć wszystkim, już pisałem o wysokiej temperaturze cieczy w CBR 1100XX i podobno to normalne ale chyba u mnie nie całkiem. Problem zaczyna mnie tak denerwować, że chyba sprzedam ten motor. Dzisiaj pierwszy raz jechałem długo autostradą przy temp. powietrza ok. 30-33 st.C. Wyświetlacz pokazywał temperaturę 92- 96 st.C przy prędkościach 140 -180 km/h. Wystarczyło, że zwolniłem do 90-100 km/h i doszło do 100 st.C, włączył sie wentylator!!, po zwiększeniu prędkości temperatura po czasie spadła do 95 st. Wydaje mi się, że przy prędkości 100 km/h nawet w upał nie powinien się załączać wentylator?? - czy ktoś ma tak samo w tym modelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Odpowietrz porządnie układ. Poza tym 100 st. C to nie jest źle. Układ o ile się nie mylę jest "ciśnieniowy" tzn że może przyjmować wyższą temp. niż 100 st. C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ten problem jest opisany w temacie XX-a. Poszukaj pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.