rafael Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Grebur odblokuj DT, wykorzystaj ją w 100% i dopiero bierz się za zmiany... Ale jak już bardzo chcesz i masz możliwość to bierz 4 paka... Zawsze to mniejsze spalanie i niższe koszty utrzymania przy mniej wysilonym silniku. Co do DT... kolega mówi o torze czasami...DT się na tor nie nadaje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 KLX R 250 lub 300 i kazda wre sie chowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr. Problemy? Jakie? Głowica? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Problemy? Jakie? Głowica? Tak trzeba bardzo pilnować luzów zaworowych. U niego podparło ssące, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Tak trzeba bardzo pilnować luzów zaworowych. U niego podparło ssące, pzdr. Tak wiem, że trzeba. Ja tez mam problem tyle że u mnie siadają zawory w gniazdach (grzybki sie wyginaja) głowica juz 3 raz w warsztacie i dalej to samo... Mały off sie zrobił. Ale myśle ze klx 250/300 r bedzie najlpeszym wyborem po za tym wątpie żeby wre było lepsze od klx r a wr to wiadomo. :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Ktoś mnie tu wspominał...:) A więc miałem KLX 300r przez 3 lata, w ostatnim roku trochę go "ulepszyłem" (gaźnik, wydech, dolot). W moim przypadku nie było żadnych problemów technicznych typu głowica itp. Robiłem duży przegląd przed sezonem i śmigałem bezawaryjnie. Wymiany części wynikały z normalnego zużycia. Co do wagi to bez płynów jest to 105kg więc wg mnie bardzo mało. Mocy do enduro wystarczająco. Nie śmigałem często po asfalcie bo do tego miałem inny moto, ale widzę tu pewny problem w przełożeniach. U mnie przełożenie zapewniające dużo "fun'u" w terenie powodowało że sprzęt wyciągał max 90-100 km/h (1-go biegu praktycznie w ogóle nie używałem)! Więc po bułki można jechać ale dalej??? No chyba żeby pójść na kompromis co do tylnej zębatki... WRE 125 nie znam ale w porównaniu do DT125 to KLX to sprzęt z zupełnie innej półki,takie porównanie nie ma sensu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.