Skocz do zawartości

DT 125 vs KLX 250 vs WRE 125


Rekomendowane odpowiedzi

Grebur odblokuj DT, wykorzystaj ją w 100% i dopiero bierz się za zmiany...

 

Ale jak już bardzo chcesz i masz możliwość to bierz 4 paka... Zawsze to mniejsze spalanie i niższe koszty utrzymania przy mniej wysilonym silniku.

Co do DT... kolega mówi o torze czasami...DT się na tor nie nadaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr.

Problemy? Jakie? Głowica?

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba bardzo pilnować luzów zaworowych. U niego podparło ssące, pzdr.

Tak wiem, że trzeba. Ja tez mam problem tyle że u mnie siadają zawory w gniazdach (grzybki sie wyginaja) głowica juz 3 raz w warsztacie i dalej to samo... Mały off sie zrobił. Ale myśle ze klx 250/300 r bedzie najlpeszym wyborem po za tym wątpie żeby wre było lepsze od klx r a wr to wiadomo. :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mnie tu wspominał...:)

A więc miałem KLX 300r przez 3 lata, w ostatnim roku trochę go "ulepszyłem" (gaźnik, wydech, dolot).

W moim przypadku nie było żadnych problemów technicznych typu głowica itp. Robiłem duży przegląd przed sezonem i śmigałem bezawaryjnie. Wymiany części wynikały z normalnego zużycia.

Co do wagi to bez płynów jest to 105kg więc wg mnie bardzo mało. Mocy do enduro wystarczająco. Nie śmigałem często po asfalcie bo do tego miałem inny moto, ale widzę tu pewny problem w przełożeniach. U mnie przełożenie zapewniające dużo "fun'u" w terenie powodowało że sprzęt wyciągał max 90-100 km/h (1-go biegu praktycznie w ogóle nie używałem)!

Więc po bułki można jechać ale dalej??? No chyba żeby pójść na kompromis co do tylnej zębatki...

WRE 125 nie znam ale w porównaniu do DT125 to KLX to sprzęt z zupełnie innej półki,takie porównanie nie ma sensu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...