Maxv Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 (edytowane) Zastanawiam się ale jak Asia też sprzedaje to bierz jej ..super sprzęt ....warto ....wiem bo znam .... :icon_rolleyes: i Asię i jej CB :icon_mrgreen: Edytowane 25 Lipca 2006 przez Maxv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cotlet Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Podpinam sie pod temat! mozliwe ze i moja pojdzie na sprezdaz bo cos mi sie fazerek zaczyna podobac... :icon_mrgreen: Ale poki co przez zime jeszcze troche sie pobawie z moim malenstwem :icon_rolleyes: a pozniej dam znaka na 4um... Pzdr - Cotlet! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
body Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Maxv twoja Hondzia też jest super :icon_mrgreen: Widziałem ją :icon_rolleyes: Pozdr. :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 No wiesz... każda Hondzia jest super :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Niom bo to Hondzia ....nic dodac nic ująć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
body Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Ogladalem jeszcze gdzies w necie Kawasaki R5. Kawka ma ladniejsze zegary :wink: Ale jesli bym mial wybierac miedzy kawka a hondzia to ktory polecacie? Juz zostawmy wyglad bo wiadomo ze to sa 2 najpiekniejsze motory (lat 90 :) ) Ale chodzi o kwestie finansów, czyli koszty eksploatacji (w ktorego trzeba wiecej ladowac?). No i ktory z nich jest bardziej niezawodny? ;) pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 No wiesz... każda Hondzia jest super :) Noz tym to bym sie absolutnie nie zgodzil. Co najmniej kika modeli w ciagu ostatnich 20 lat ma rozne, mniej lub bardziej powazne problemy.A CB o ile silnikowo jest b.dobra to z prowadzeniem i hamulcami nie ma porownania do tanszego GSa. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Co do hamulców masz słusznego, ale nie wiem co z prowadzeniem Hondy jest nie tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
body Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) Czyli co...można hamować, hamować i nie wyhamować? LOL ;) Edytowane 27 Lipca 2006 przez body Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxv Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Można wychamować uwierz mi ......zależy od techniki jazdy i myslenia podczas niej ....mam oplot stalowy i dużo daje ....zreszta jest to 500- tka a nie jakićs ścigać gdzie wywiniesz 220 km/h i stajesz demba .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Co do hamulców masz słusznego, ale nie wiem co z prowadzeniem Hondy jest nie tak?? Glownie z powodu tego nieszczesnego zawieszenia tylnego Hondzia wiele traci na komforcie jazdy ,jak i na prowadzeniu ,wyobraż sobie co by sie stało jakby ci 100kg chlopa siadlo na tylne siedzenie ;) masakra ,a ja w Sevence mam ustawione tylne zawieszenie na trzecim ząbku(w cb500 miałem na piątym) i nie raz wiozłem cieższego pana odemnie i nie ma szans o jakiś nieprawidłowosciach czy dobijaniu . Poczciwy Stukpuk nie ma problemow z dobijaniem z tyłu jak równierz ma wieksza tarczę cham.z przodu i z tyłu wszystkie modele mają tarcze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 (edytowane) No tak... mnie ten temat nie dotyczy dlatego nie wiedziałam o czym mówisz ;) Moja Hondzia nawet mnie nie czuje na sobie ;) ale fakt... jak jeździmy oboje to musimy przestawiać tył na najwyżej, bo inaczej dobija Edytowane 27 Lipca 2006 przez AsiekHonda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davgor Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 przy okazji tematu zawieszenia tylnego zapytam: jak to coś regulować w cb500?muszę troche odpuścić bo przy 120km/h tak jakby wcale z tyłu nie było amortyzatorów i sprężyn tylko sztywny beton.a co ciekawe to wydaje mi sie że nawet przy jeździe z plecaczkiem za twarda ta zawiecha. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AsiekHonda Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 no prosze...co kraj to obyczaj. My tu dyskutujemy o za miękkim zawieszeniu w cb a przyszedł kolega i on ma za twardo ;) Na amortyzatorach tylnych jest sprężyna, a spręzyna na dole trzyma sie na takich ząbkach, trzeba je przekręcić odpowiednim do tego kluczem, który zapewne masz, w etui pod siedzeniem ;) tylko nie pamiętam w którą strone....chyba, niżej spręzyna to miękko, wyżej to twardo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 (edytowane) No tam gdzie sprezyna bedzie najbardziej odpuszczona, czyli na najnizszym zabku amortyzator bedzie najbardziej miekki.Przestawiajac sprezyne na wyzszy zabek dodajesz jej naprezenia wstepnego i utwardzasz amortyzator. Adam M. Edytowane 28 Lipca 2006 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.