Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

tylko pytanie po co tak katowac sprzeta - wiadomo ze to 500 i nie pojdzie na kolo tak jak jakies tam 600... nie wspominajac juz o mocniejszych moto. Sam smigam na CB i wiem ze przy dobrym wyczuciu motocykla i opdwiedniej technice idzie na gume ale ja poki co poczekam na cos mocniejszego bo tej maszynki zal mi tak katowac...

 

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie wszystko to co tutaj zostalo napisane jest prawda. Ja tez smigam juz drugi sezon na CB500S. Mam egzemplarz z 98r. wiec jest to juz wersja z hamulcem tarczowym i dodatkowo z owiewka. Tez mam stuki w koszu sprzeglowym - jeden z mechanikow mowil ze mozna sprobowac naciagnac sprzezyny w koszu ale niestety samemu ciezko to zrobic z racji tego iz kosz jest nierozbieralny. Podobno sa firmy ktore sie tym zajmuja jednak ja polecam zakup nowego kosza - zawsze to pewna inwestycja i starczy na kilkadziesiat tys. km. Zawieszenie rzeczywiscie dobija przy wiekszym obciazeniu... Radze tez dokladnie przyjrzec sie lagom - kiedy ja kupowalem mojego sprzeta tak tylko rzucilem okiem - niby wszystko bylo ok jednak po rozebraniu zawieszenia okazalo sie ze obie juz pekaja... :/ Podczas ogledzin przyjrzyj sie zaraz pod dolna polka czy nie widac zadnych mikropekniec na rurach! To chyba tyle :D A tak BTW to czy robiliscie cos zwiazanego z tuningiem CB500? Oczywiscie wydech to chyba podstawa bo na seryjnym chodzi jak mlynek do kawy :buttrock: Ja np. przymierzam sie do przebudowy tylnego zadupka a potem malowanie... :notworthy: Podzielcie sie opiniami i wlasnymi doswiadczeniami!

 

Pzdr - Cotlet!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko pytanie po co tak katowac sprzeta - wiadomo ze to 500 i nie pojdzie na kolo tak jak jakies tam 600... nie wspominajac juz o mocniejszych moto. Sam smigam na CB i wiem ze przy dobrym wyczuciu motocykla i opdwiedniej technice idzie na gume ale ja poki co poczekam na cos mocniejszego bo tej maszynki zal mi tak katowac...

 

Pzdr!

popieram w 100 % ....do takich rzeczy coś mocniejszego zresztą sentyment mam do mojej i obchodzę się jak z kobietą .... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojjj tak wydech to porażka w Cb, tez chce jak najszybciej zmienić, a co do tuningu tyłu o którym mówi Maxv to bardzo mi sie ta dupka podoba i musze nad tym pomyśleć :banghead:

 

Kupiłem wersję 36 KW, chciałem pierwotnie żeby miała pełną moc, ale tak ciężko trafić na dobry egzemplarz.. Zatem mam w moto 50 koników, i powiadam Wam, że to w zupełności wystarczy :icon_question:

 

57!! :)

 

Widziałem ale czy pognieciony bak to taka wielka tragedia? Ile kosztuje bak i opony do Cb 500? Może ktoś już ja ogladał i wie że niema po co jechać?

 

Bak bez problemu można naprawić za nie duże pieniądze, ja u siebie tez mam wgnieciony, to nic strasznego i wcale nie takie drogie, gorzej jak sa uszkodzone zegary, moje były doszczetnie połamane i znalezienie czegoś zamiast nich graniczy z cudem, a orginalne kosztują 3.500tys (nowe) Urzywanych dostać sie nie da. Opone mozna kupić od 300zł na targach motocyklowych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia widzialem juz ta CB - wlasciciel rzeczywiscie pokazal klase :) Ja u siebie tez zastanawiam sie nad przerobka zadupka tylko nie wiem czy ma to wiekszy sens skoro po wakacjach zamierzam przesiasc sie na cos wiekszego... A kwestia wydechu to wydaje mi sie podstawowa sprawa - polecam wam wydech ktory sam mam u siebie w moto - kupilem do na allegro za niecale 300zl - nowka. Moto gada jak "V-ka" :banghead: Kazdy kto uslyszy teraz mojego sprzeta jest pod wrazeniem a i samo wrazenie wizualne jest bardzo pozytywne :icon_question: Zobaczcie sobie - mam linka pod postem do swojej stronki na bikepics.... ;)

 

Pozdrawiam - Cotlet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia widzialem juz ta CB - wlasciciel rzeczywiscie pokazal klase :icon_question: Ja u siebie tez zastanawiam sie nad przerobka zadupka tylko nie wiem czy ma to wiekszy sens skoro po wakacjach zamierzam przesiasc sie na cos wiekszego... A kwestia wydechu to wydaje mi sie podstawowa sprawa - polecam wam wydech ktory sam mam u siebie w moto - kupilem do na allegro za niecale 300zl - nowka. Moto gada jak "V-ka" ;) Kazdy kto uslyszy teraz mojego sprzeta jest pod wrazeniem a i samo wrazenie wizualne jest bardzo pozytywne :banghead: Zobaczcie sobie - mam linka pod postem do swojej stronki na bikepics.... ;)

 

Pozdrawiam - Cotlet

Jeżeli możesz podać na priv sprzedawcę tego wydechu to byłbym happy very ..... :)

Edytowane przez Maxv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gościa w Kcn co robi takie wydechy, tylo ze po 400zł kosztują a ja szukam raczej czegoś tańszego... urzywanego

 

UŻYWANEGO <ups>

 

Cześć.

 

Na zdjęciach wygląda niby w porządku .... zastanawia mnie kolor tylko ... jakiś taki dziwny ... trzeba by poszukać czy w takim kolorze były sprzedawane CB'y - bo naklejki pod napisem HONDA jakoś mi zupełnie nie pasują kolorystycznie.

 

A cena jest aż za przyzwoita ... :) ... ale może tak mi się wydaje tylko ... bo swoją bym chciał pod koniec sezonu sprzedać drożej ...

Aż zejdę na dół i zobaczę jakie ja mam naklejki ...

.... no dobra, sprawdziłem ... taki sam kształt ... więc mogą być oryginalne.

 

 

heeej...do koloru to ty sie nie czepiaj ;) ja też mam taką i jest w orginalnym malowaniu i naklejki tez sa orginalne... A co do samego moto...musisz obejrzec, po zdjęciu powiemy ci tyle co tam jest napisane, nic więcej. Cena jest bardzo bardzo przyzwoita, mozna powiedzieć ze jak za "zborze" Moja jest 97 rok i tez była sporowadzana a zapłaciłam za nia dużo dużo mniej, fakt zę miałam połamane zegary (koszt 800zł) ale rok szukania :banghead:

 

Hehe chodziaż ja swoją zamierzał wystawić za 7500zł :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No moj sprzecik jest z 98 roku i tez sobie mysle ze jak juz skoncze z nia robic to nie pojdzie ponizej 8 klockow:) Zostalo mi jeszcze przerobienie zadupka + malowanie calego sprzeta i drobnostki typu manetki, klamki, itp... :) Mialem sobie odpuscic ale po podliczeniu kosztow po wakacyjnej tyrce okazalo sie ze posmigam jeszcze jeden sezon na moim malenstwie :notworthy: przynajmniej zrobie z nia to co chcialem :)

Trzymcie sie - Cotlet!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

Mój tato ma do was pytanie, czy Honda cb 500 jest warta w ogole uwagi jako pierwszy moto dla mnie oraz jako moto po 18 latach przerwy w śmiganiu (wcześniej cz 350)? Chodzi o rocznik powyżej 2000. czy w podobnych cenach mozna wyrwać coś młodszego i lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ...nie z powodu posiadania ....ale sam miałem ten sam problem co ty .....i wybralem CB ....nie żałuję ani złotówki ....teraz tylko leje i śmigam ......nic więcej .... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako pierwsze moto jest idealny, równiez miałam podobny dylemat i wybierałam w tej klasie z trzech motorów. Er5, Cb oraz Gs. Obejrzałam kilkanaście motocykli od 92-98 roku. W Gsach odstraszała mnie praca silnika i (zazwyczaj) grzechoczący rozrząd (jesli duzy przebieg), Er były duzo droższe. wybrałam Cb bo... tańszy od Er, a lepszy od Gs... wtedy to własnie zadecydowało. A teraz.... jeźdże nia juz 2 sezon i nie mam najmniejszych problemów, jedyne co przy niej robie to wymieniam olej, płyny i upiekszam :banghead:

Pozdrawiam

Asiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...