filipr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Trwałość a przyczepność to zazwyczaj dwie cechy, które się znoszą a nie idą w parze. Chodzi natomiast o to, że Angel GT jest z tego co wiem wersją Angel ST dedykowaną do cięższych motocykli. 600 RR takim motocyklem na pewno nie jest. Bardziej chodzi tu o sprzęty takie jak np. duży bandit, vfr1200 lub k1300s Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 No właśnie tak nie jest. GT jest nowszą (i ponoć lepszą) wersją opony ST. Natomiast do cięższych motocykli zakłada się Angel GT w specyfikacji "A". Podobnie jest z oponami Mtzeler Z8 - maja one wiele specyfikacji - do lekkich motocykli optymalna jest opona z oznaczeniem "M" z przodu i "O" z tyłu. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Czy ktoś jezdził na Metzeller M7rr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 I jak wrażenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Jeździłem na Angelach ST i GT ( motocykl ciężkawy - BMW K1300GT), zdecydowanie lepsza wersja GT .Teraz jeżdżę na Metzelerach Z8 ( BMW K1600GT) w specyfikacji M+C .Oznaczenie Metzelera są zgoła inne niż podane przez kolegę, "O" oznacza dwie mieszanki gumy na oponie , "M" do cięższych maszyn .Wyszła, na razie w teorii, bo nie do dostania, Metzeler Z01 w specyfikacji HWM ( Heavy Weight Motorbike), wersja standardowa jest do dostania.Na bazie moich wieloletnich doświadczeń mi najbardziej odpowiada Metzeler . :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Niestety, ale po latach eksperymentów z różnymi własnymi filozofiami, jestem zmuszony przyznać im rację :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Z tego co wiem, Metzeler nie robi mieszanek gumy, przynajmniej tak mowil mi gosc od Metzeler'a Yuby, to nie jest kwestia co kto poleca tylko na jakich gumach masz prawo jezdzic - co masz wpisane w papiery i co producent dopuscil do uzytku :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jami Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ks-Rider, zwracam honor, mój angielski nie jest doskonały . http://www.metzeler.com/minisite/metzeler-motorcycle-tyre-guide-2016/#17/z Co oznacza, że wierzę bardziej inżynierom niż filozofom, przynajmniej w dziedzinie techniki :) :) .Za własne pieniądze się o tym przekonałem :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Spoko, nie zawsze trzeba doszukiwac sie teori spiskowach. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Do turystyki Z8 , no chyba, ze ma byc long range to Z6 lub Angel ST :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ja też w tym sezonie będę testował Metzellery. M7rr kosztują 300zł więcej niż Pilot Power, ale no trudno zobaczymy czy warto tyle wydać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Z8 wytrzymały u mnie 8 tys km i do wymiany , bardziej wytrzymałe o podobnych właściwościach jezdnych Angel GT, ale sprzedałem moto i nie wiem ile więcej bym nakręcił , obie rewelacyjne . Teraz mam Pirelli Scorpion Trail i zamierzam założyć trail 2, świetna oponka do średniego gieesa i podobnych sprzętów .Jednak świetne właściwości jezdne na suchym i mokrym skutkują szybszym zużyciem i po 5 kk przednia jest max jeszcze na 3 kk . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QRT30 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Jeździłem na Angelach ST i GT ( motocykl ciężkawy - BMW K1300GT), zdecydowanie lepsza wersja GT .Teraz jeżdżę na Metzelerach Z8 ( BMW K1600GT) w specyfikacji M+C .Oznaczenie Metzelera są zgoła inne niż podane przez kolegę, "O" oznacza dwie mieszanki gumy na oponie , "M" do cięższych maszyn .Wyszła, na razie w teorii, bo nie do dostania, Metzeler Z01 w specyfikacji HWM ( Heavy Weight Motorbike), wersja standardowa jest do dostania.Na bazie moich wieloletnich doświadczeń mi najbardziej odpowiada Metzeler . :biggrin:Czekam na HWM będzie dostępna w następnym tygodniu, do ciężkich z Z8 to O lub C. Z8 po 8k ma jeszcze 2 mm, a przód też 2 ale po 18k. Drugą Z8 przebiłem po 700 km i nadawała się do wrzucenia. Tapnięte z zet jedynki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Dorzuce swoje 3 grosze, byly sezony, ze robilem po 25 tys,km, takze kilka kompletow opon sie zuzylo. Mialem Z8, Angele, Pilot Power2 i 3, rozne Bridgestony, ale najbardziej chwale sobie i przy nich zostaje, Dunlop Roadsmart 2, bardzo trwale i dobre na mokrym, do turystyki polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Ja już miałem zamawiać M7rr, ale zorientowalem się że da się kupić jeszcze kupić Rennsporty, mimo że już nie produkują. Komplet za 700zł ze świeżym dotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.