santi Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam ,jeżdzilem ostatnio po piaszczystym torze yamahą wr 250.Stwierdziłem ,że mam za miękkie zawieszenie, regulacje już powkręcałem na maxa.Czy ma ktoś jakiś patent ,zeby je utwardzić np gęstąścią oleju lub jego poziomem.Wiem że można zmienić sprężyny ale to już jest duży koszt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 miękkie w sensie dobija(dużo siada) czy tłumienie jest zbyt słabe ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Panie ta zawiecha ma być miekka, pytanie czym regulujesz i co ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) trzeba zaczac od tego ile wazysz i jak dlugo jezdzisz, generalnie wrka jest troche troche kanapowa porownujac ja do yzty, twardsze sprezyny kosztuja ok 300-500zł sztuka mozesz wlac gestszy olej, ale z drugiej strony dziwne ze dobija ci na piachu, akurat piach jest taka nawierzchnia(techniczna i wymagajacą duzej kondycji) na której dostrojenie zawieszenie opiera sie głownie na ustawieniu szybkosci wyjscia gdy na torze roia sie juz duze muldy wtedy tez warto wpuscic lagi w pólki aby łatwiej było przenosic motocykl nad garbami Panie ta zawiecha ma być miekka, pytanie czym regulujesz i co ? ???? miekko to mozesz miec w ... Edytowane 17 Lipca 2009 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Zawieszenie mi nie dobija.Chodzi mi o to ,że mi motor pływa na boki,jest niestabilny.Jeździłem na full crossie kolegi i bylo ok.Tor jest w toruniu ,praktycznie same muldy i piach jak na saharze .Jeśli chodzi o regulację to mam prawie na maxa wkręcone śruby od tłumienia powrotu jak i kompresji.Ważę ok 75 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Motocykl weżykuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 to bardziej wina opon niż zawiasu ja proponuję wysunąć lagi z półek do końca i jeździć dociążając tylne koło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 dokładnie wężykuje ,czyli lagi tak wysunąć żeby byl większy kąt wyprzedzenia kola przedniego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Jak weżykuje to winił bym łozysko główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 Nie, cisnienie w tylnej oponie i lozyska wahacza. Wezykowanie spowodowane za silnie skrecona glowka ramy natychmiast rzuca sie w oczy i jest bardzo charakterystyczne - czuc ze to glowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.