Lazi11 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam Sory że wyskakuje tutaj miedzy ścigami i krosami ze skuterem :icon_biggrin: Posiadam skuter Piaggio Zip50, dotarłem go, i śmigal przez jakiś tydzień po 70 km/h i więcej. Na począdku jego moc jak na 50 była zdumiewająca -dosłownie palił gume na asfalcie, bez problemu stawiał na jedno koło. Skuter oczywiście rozblokowany po pewnym czasie zaczą traciś na prędkośći i przyspieszeniu. Teraz nie rozpedza sie powyżej 50 km/h a zwinąć nie chce nawet na trawniku. Sprzegło działa dobrze, nie slizga. Fabrycznie nowy i rozblokowany skuter taj marki wyciaga 75 km/h. Co może powodować tak wielką utratę na mocy, prędkości i przyspieszeniu??? Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Szczegółowo może bardziej ... co znaczy pewny czas ?? jakie są objawy ? nie przytarłeś go gdzieś ? stało się to nagle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Przepraszam za te uogólnienia. Więc tak obroty są wysokie, gdzieś takie jak dawniej. Po pewnym czasie czyli po jakichś 500 km - miesiąc. Przytarty raczej nie był bo oleju zawsze leje mu jeszzce z zapasem. Objawy... hmm Tak jak wczesniej pisałem skuter nie rozwija prędkości jest bardziej mułowaty. Regulowałem gaźnik ale to i tak nic nie daje- dalej zamula. Nie wiem co jeszzce może być nie tak. To se stao dość nagle po pierwczych 100 km od założenia cylindra. Dostrzegłem że prędkość zaczeła z biegiem kilometrów spadać i spada do teraz także róznica wynośi 20 km/h jak nic, a na skuter 20km/h to baaardzo dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 pytanie czy na zimnym silniki smiga lepiej? jak tak to zle dotarcie i puchnie Ci tlok a obroty wydaja Ci sie ze sa takie same ( skoro twierdzisz ze wsio z przeniesieniem napedu jest ok) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Wczoraj pogrzebałem w nim troche i doszedłem do wniosku że źle są zgrane gaźnik i filtr powietrza. Kurde bardzo ciężko jest to optymalnie ustawić. Filtr musi mieć idealną przepuszczalność powietrza, ani za małą ani za dużą, a po nasaczeniu go olejem zbyt mało powietrza przepuszcza (filtr jest nieoryginalny). Musze kupić nowy. Bardzo dieki za pomoc A tak apropo złego dotarcia -docierałem metodą MotoMana :D wiec troche jazdy spokojnej troche ostrej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pstryk2528 Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 Jest to 2T czy 4T? W 2T jezeli zalozysz nieoryginalny filtr np. Stozkowy, ktory za duzo powietrza daje to stracisz na mocy. Mialem Gilere Stalker 2T i po zdjeciu filtra lub zmiany na stoze duzo wolniej jezdzil i przyspieszal nie dalo sie jezdzic. Podobnie jak u ciebie zamiast 70 bylo 45, a wystartu nie mial. W 4T u kumpla bylo juz inaczej. Troche zyskal na mocy, ale nie wiele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 sprawdź sprzęgło , w swoim spaliłem okładziny a dzwon ma kolorek jagód :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Jest to silnik 2T. Sprzęgło nie ślizga na pewno , sprawdzałem. A co do tego filtra to tu jest ten pies pogrzebany. Robiłem dzis wiele kombinacji gąbek i włuknin ale nie uzyskałem filtra ktory by pracował w optymalny sposób. Nie kozystam ze stożkowego filtra. Dobijajace jest to że raz dostaje za mało powietrza a raz zbyt dużo. Bardzo cieżko jest to ustawić. W prawdzie raz udało mi się uzyskać ten efekt ale po namoczenu gąbki olejem wszystko znów zdechło. @Pstryk Gilera a zip maja praktycznie te same silniki :) I u mnie z tą predkoscia jest tak samo. Jeszzce miałem nadzieję że będzie lepiej jak zrzuce blokade na króćcu ssącym. Ale kurde żeby go rozblokować musiałem się uporac z 5mm stalową blachą. 2 dni to robiłem prawie wiertarke spaliłem i jeszzce nie ma efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Nie jestes pewien czy to gazniki. Nie ma co zgadywac. Przejedz sie troche. Poczekaj az ostygnie i wykrec swiece. Sprawdz jej kolor i napisz nam jaki jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 (edytowane) Jaki jest kolor zobaczcie na zdjeciu. Moim zdaniem jest ok. Trochę nagaru sie pojawiło ale to w skutek oleju którego leje nadmiar ze względu na docieranie :D http://img166.imageshack.us/img166/7544/sdc15806.jpg Edytowane 18 Lipca 2009 przez Lazi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 (edytowane) czy można tutaj usuwac posty powstałe w skutek pomyłki? :D Edytowane 18 Lipca 2009 przez Lazi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozzi Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 może twardsze sprężynki sprzęgła lub zmień wariator i pamiętaj o dobrym doborze rolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Nie no co ty rolki są jeszcze jakie takie :D Co do sprężyny to moim daniem jest zbyt mocna ale i na niej popylał ponad 70 także problem tkwi gdzies indziej- w filtrze poietrza pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 swiece masz straszna mimo docierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 24 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 (edytowane) Świece sobie z auta wsadziłem :D Ale chodzi tak jak na oryginalnej wiec chyba ciepłota sie zgadza. Dzisiaj znów rozebrałem silnik po raz wtórny by jeszcze sie czegoś doczepić ale tylko ten filter mnie niepokoi. poza nim i luzem na korbowodzie jest ok xD Edytowane 24 Lipca 2009 przez Lazi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.