jmk Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Witam, KLR 650 wersja C - postał w garażu 5 dni i się sam zepsuł i to akurat kiedy właśnie przed chwilą ząłożyłem mu nowego gumiaka na tył... :icon_mrgreen: objaw po przekręceniu kluczyka na ON (włączenie zapłonu) nie święcą się dwie kontrolki: temp. płynu i Neutral, które to zawsze się zapalały przed uruchomieniem motoru. Światła, podświetlenie prędkościomierza, kierunki, św. STOP działają., oczywiście rozrusznik nie działa. Wcześniej nie miałem żadnych problemów z rozruchem, po prostu postał skubany parę dni i się zepsuł, sam. :icon_mrgreen: wiadomo, że najpierw warto sprawdzić bezpieczniki (niestety nie wiem, które to to i gdzie tego szukać w wersji C - jakby ktoś wiedział to byłym rad :biggrin: ) no ale pewnie i tak nie będzie to bezpiecznik, tylko... jakiś moduł więc też zapytuję: gdzie go szukać i jak go sprawdzić... ew. kto zna jakichś moto mechaniorów w okolicach Przemyśla-Rzeszowa - powróciłem po latach do moto, niejako przypadkiem, a że wcześniej miałem tylko Hondy to i z mechanikami nic mnie nie łączyło.. :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 W rzeszowie jest jakis serwis, ale co i jak to raczej niech sie uzytkownicy z Rzeszowa wypowiadaja. Nie sadze ze to modul tylko jakis drobiazg w instalacji, czujniku stopki czy czujniku sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 yo! klr to nie prom kosmiczny - poszukaj to znajdziesz bezpieczniki. z elektroniki (a wlasciwie to z elektryki) jest tam jedynie tranzystorowy modu sterujacy zaplonem. gdybys sobie nie poradzil odezwij sie na maila lub gg: [email protected] gg. 6200322 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Przyczyna ustalona. dla potomnych pozwolę sobie wyjaśnić co było odpowiedzialne za unieruchomienie mojej zielono-fioletowej gadziny... Otóż po sprawdzeniu tryliardów najbardziej absurdalnych możliwych przyczyn awarii (stacyjka, starter lockout switch, side stand switch) zapytałem Nitomen'a (jednego z dwóch znanych mi obrońców dobrego imienia KLR-ów :lalag: ) i w jednym zdaniu postawił diagnozę: czujnik Neutrala przy skrzyni biegów. Przytknąłem go do masy i moto ożyło. :buttrock: btw. w USA ten tzw. Neutral Switch do KLR 650 kosztuje 8$, napisałem przed chwilą zamówienie do mcsonline.pl i ciekaw jestem, czy zmieszczę się w równowartości 40$... :icon_rolleyes: Adam M. & szynszyll dzięki za odzew :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 A przy wcisnietym sprzegle nie odpalal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmk Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 jimi11, przy wciśnietym sprzęgle też nie palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.