Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na razie widać tylko zdjęcia studyjne. Na forach RAT trwa dyskusja czy to fake czy prawda. Tak czy inaczej będzie sie na co przesiedać po zameczeniu Daytonek 675

 

http://www.motorrad-news.com/2009/02/13/tr...h-daytona-1050/

 

 

 

http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...ownormaljs6.jpg

 

http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...uff/1050-TR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny... i ma monowahacz :), jednak supersporty to nie dla mnie, mój Sprint jest dla mnie wystarczająco sportowy. Charakterystyka silnika też już będzie zupełnie inna; 180KM z 1050ccm, czyli można zapomnieć o 80Nm przy 3000 obr/min.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny... i ma monowahacz :), jednak supersporty to nie dla mnie, mój Sprint jest dla mnie wystarczająco sportowy. Charakterystyka silnika też już będzie zupełnie inna; 180KM z 1050ccm, czyli można zapomnieć o 80Nm przy 3000 obr/min.

Jasne że można zapomnieć, tylko kto na torze zwraca uwagę na Nm przy 3000 rpm :icon_mrgreen: . Sporty mają mieć ogień na górze skali obrotomierza. Jak dla mnie ST też jest wystarczająco mocny, a w dodatku wygląda naprawdę dobrze. Czego więcej trzeba jeżeli nie lata się na tor?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że można zapomnieć, tylko kto na torze zwraca uwagę na Nm przy 3000 rpm :icon_mrgreen: . Sporty mają mieć ogień na górze skali obrotomierza. Jak dla mnie ST też jest wystarczająco mocny, a w dodatku wygląda naprawdę dobrze. Czego więcej trzeba jeżeli nie lata się na tor?

 

Zdecydowanie nie potrzeba ;) , tym bardziej że na ST można zdecydowanie wygodniej tyłek usadzić :) a nie siedzieć jak na siodełku rowerowym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie racje, na torze Nm nie mają znaczenia, ale ja nie jeżdżę po torze tylko po drogach publicznych a tutaj to 80Nm ma znaczenie pierwszorzędne :buttrock: . Triumph moim zdaniem idzie bardzo dobrą ścieżką budując motocykle nieszablonowe i po prostu inne od japońskiej masówki, najbardziej zachwycają mnie właśnie ich silniki o charakterystyce jakże innej od tych made by japan, dlatego też przyczepiłem się do silnika nowej daytony :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tylko te nowe, bo te starsze Triumphy moim zdaniem są co najmniej średnie. Mi też najbardziej przypadły do gustu ich silniki bo przede wszystkim inaczej pracują, a że ciągną z dołu to tak przy okazji jeszcze jeden plus :smile: Co do nowej daytony to wymiata :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...