Power997 Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Na razie widać tylko zdjęcia studyjne. Na forach RAT trwa dyskusja czy to fake czy prawda. Tak czy inaczej będzie sie na co przesiedać po zameczeniu Daytonek 675 http://www.motorrad-news.com/2009/02/13/tr...h-daytona-1050/ http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...ownormaljs6.jpg http://i257.photobucket.com/albums/hh237/j...uff/1050-TR.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 No wyglada zaje... :) Ciekawe czy nowego sprinta tez wypuszcza :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 (edytowane) Piękny... i ma monowahacz :), jednak supersporty to nie dla mnie, mój Sprint jest dla mnie wystarczająco sportowy. Charakterystyka silnika też już będzie zupełnie inna; 180KM z 1050ccm, czyli można zapomnieć o 80Nm przy 3000 obr/min. Edytowane 10 Lipca 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Piękny... i ma monowahacz :), jednak supersporty to nie dla mnie, mój Sprint jest dla mnie wystarczająco sportowy. Charakterystyka silnika też już będzie zupełnie inna; 180KM z 1050ccm, czyli można zapomnieć o 80Nm przy 3000 obr/min. Jasne że można zapomnieć, tylko kto na torze zwraca uwagę na Nm przy 3000 rpm :icon_mrgreen: . Sporty mają mieć ogień na górze skali obrotomierza. Jak dla mnie ST też jest wystarczająco mocny, a w dodatku wygląda naprawdę dobrze. Czego więcej trzeba jeżeli nie lata się na tor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jasne że można zapomnieć, tylko kto na torze zwraca uwagę na Nm przy 3000 rpm :icon_mrgreen: . Sporty mają mieć ogień na górze skali obrotomierza. Jak dla mnie ST też jest wystarczająco mocny, a w dodatku wygląda naprawdę dobrze. Czego więcej trzeba jeżeli nie lata się na tor? Zdecydowanie nie potrzeba ;) , tym bardziej że na ST można zdecydowanie wygodniej tyłek usadzić :) a nie siedzieć jak na siodełku rowerowym :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Macie racje, na torze Nm nie mają znaczenia, ale ja nie jeżdżę po torze tylko po drogach publicznych a tutaj to 80Nm ma znaczenie pierwszorzędne :buttrock: . Triumph moim zdaniem idzie bardzo dobrą ścieżką budując motocykle nieszablonowe i po prostu inne od japońskiej masówki, najbardziej zachwycają mnie właśnie ich silniki o charakterystyce jakże innej od tych made by japan, dlatego też przyczepiłem się do silnika nowej daytony :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Ale tylko te nowe, bo te starsze Triumphy moim zdaniem są co najmniej średnie. Mi też najbardziej przypadły do gustu ich silniki bo przede wszystkim inaczej pracują, a że ciągną z dołu to tak przy okazji jeszcze jeden plus :smile: Co do nowej daytony to wymiata :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz_ Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Na myśli mam Triumphy z silnikami 955. Czyli Sprint i Tiger, bo Speed Triple jest wg mnie do zniesienia. Mowa tu o moim subiektywnym guście, bo technicznie nie mam im za wiele do zarzucenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.