Skocz do zawartości

?ukasz_

Forumowicze
  • Postów

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ?ukasz_

  • Urodziny 05/26/1988

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2856356
  • Telefon
    505-706862
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia ?ukasz_

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Na myśli mam Triumphy z silnikami 955. Czyli Sprint i Tiger, bo Speed Triple jest wg mnie do zniesienia. Mowa tu o moim subiektywnym guście, bo technicznie nie mam im za wiele do zarzucenia :)
  2. Ale tylko te nowe, bo te starsze Triumphy moim zdaniem są co najmniej średnie. Mi też najbardziej przypadły do gustu ich silniki bo przede wszystkim inaczej pracują, a że ciągną z dołu to tak przy okazji jeszcze jeden plus :smile: Co do nowej daytony to wymiata :crossy:
  3. Takie różnice to praktycznie brak różnic ;) Dziękuję bardzo za informacje :smile:
  4. Witajcie. Odkopałem ten temat bo mam na oku takową Suzuki. Jednak jest ona przywieziona z Kanady pare lat temu (97r). No i właśnie mam pytanie. Czy różni się wersja kanadyjska od europejskiej? Jeśli tak do czym? Bo z częściami wiekszego kalibru ogolnie nie ma problemu, ale jak sie popsują jakies pierdoły.... Z góry dziękuję za jakąkolwiek informacje :icon_rolleyes:
  5. To ja wróce do właściwego tematu i sie pochwale :crossy: Dzis o 9 miałem zacząć egzamin praktyczny, ale egzaminator sie spóźnił i zaczęliśmy o 9.10 :biggrin: Okazało się, że będę zdawał z gościem z Pro-Motor, czyli od siebie i w dodatku z tego samego kursu:D Pogode to mięliśmy świetną bo śnieg z deszczem, ale udało się. Jak zaczynałem egzamin to sie prawie trząsłem ze strachu i jeszcze w dodatku mialem nie rozgrzany motocykl. Jednak przypomnialem sobie co mowili Adam, Tomek i Piotrek z Pro-Motor i bardzo im wszystkim dziękuję za naukę ;) A teraz pozostaje mi czekać na egzamin na samochód do 10 stycznia...
  6. Witam. Mam taki problem ze swoim Simsonem Elektronikiem. Otóż raz sobie jechałem i zgasł = brak iskry. Za jakis czas zapalil i sobie troche ochodził i to samo ;) Zacząłem pomiary miernikiem i doszedłem do wniosku, że zepsół się impulsator bo miał kosmicznie duży opór w porównaniu z książką. No to go wymieniłem i było dobrze, niestety, tylko na 30km bo potem znow to samo. Ktos może miał coś podobnego? Co to może być za przyczyna? Może to wina koła magnesowego (może ma jakieś za mocne pole magnetyczne albo coś)? (bo cewka świateł daje mi też duży prąd ale to nie problem bo wsadziłem żarówki 24V i jest git:) ) Modół to nie jest bo mam drugi sprawny i sprawdzałem z nim. Cewki obie są dobre( ta butelkowa ma iskre, a ta w iskrowniku ma opór prawodłowy).
  7. Wiem, że te reklamowne 9KM to tak naprawde nie jest 9KM:) Bo gdyby bylo 9KM to inaczej troche by sie simson zachowywał.... Ale to już inna sprawa:)
  8. Na zdjęciu jest Leo Vince :) i są jeszcze znaki na nim, a na podrubie chyba by nie było...
  9. O tym że to 9KM to już się przekonałem :) Fakt, na wysokich obrotach ma kopa ale to nie jest to bo to jest nie zgrane z seryjnymi częściami :) np taka różnica. Simson ma gaźnik jak wiadomo 16mm, a tam wlot jest 19mm :) Raz jeden koleś wsadził ten wydech do tego zestawu to mówił, że wtedy to dopiero to chodzi :) Dlatego myśle żeby go kupić, choćby na 1,5 sezonu ;)
  10. Witam. Mam pytanie. Czy ktos z Was ma sportowy wydech w swoim Simku? Nie chodzi mi o ten sportowy za 80zł ale o ten Leo Vince ( http://www.kemot.pl/data/motorowery/P1012020b.html ) za 360zl, lub 230zl (w zależności od źródła). Jak on się sprawuje, czy dużo mocy przybywa i czy za tą cenę opłaca się go kupić. Mam zestaw sportowy (ten polski tuning 60ccm 9KM ). Do moderatorów: Wiem, że to nie dział "Mechanika 2T". Myślałem żeby tam to umieścić ale mimo to stwierdziłem, że tu będzie lepiej bo nie chodzi mi o informacje w stylu 'jak naprawić silnik' tylko o opinie na temat wydechu.
  11. Z tym zasztywnym zawieszeniem to kwestia gustu. Bo wg mnie to sim sam w sobie ma przód za miękki, a MZ mogla by być dobrac chociaż mogłaby sie okazać również za sztywna.Kwestia gustu. P.S. Sam kiedys myślałem na przełożeniem przodu od MZ bo ten w simie to taki jakiś wiotki jak dla mnie i hamulec taki średni chociaż to kwestia ustawienia ale mimo to przód dobija. Jednak zrezygnowałem z Tego pomysłu bo sporo roboty(bo ja bym wymieniał piaste w kole żeby pasowała do lag), a sprzedaje go w tym roku.
  12. Ja będę jechał w niedziele rano:D Tyleże może Ci nie pasować moja prędkość podrużna i liczę się z tym bo nie jeżdżę szybko ze względu na osiągi :banghead: Srednio 60 do 70km/h, no chybaże wieje mocny wiatr w twarz no to wtedy nawet 50 bo Simson nie ma siły:( Jak chcesz to możesz jechać ze mną. Jeśli nie to to trudno.
  13. Mam pytanie. Kto będzie wybierał się tam rano w dniu imprezy i by mnie przygarnął żeby z nim pojechać?? Tylko jest warunek niezależny ode mnie. Nie powinna przeszkadzać takiej osobie prędkość rzędu 55-65 bo więcej w trasie nie będę trzymał i to jeszcze zależy od pogody bo jak będzie pod duży wiatr to może być nawet 50km/h. Jeżdżę Simsonem dlatego taka prędkość :)
  14. Może coś z przerywaczem, jeżeli go masz (sa tez wersje co mają przerywacz połączony z regulatorem napięcia). W Simach to chyba tak jest. Bo u mnie wszystko jest ok, a kierunki w dzień to tak średnio jasno świecą. Dopiero jak jest ciemno to je odpowiednio widać.
  15. To, że magneto grzeje się to norma ale dlaczego iskra ginie po jakimś czasie? Tego nie wiem. Trzebaby pomyśleć :D Może coś z cewka wysokiego napięcia, może ze świecą, może coś z kondensatorem (jeżeli go masz :P ). Przyczyn może być kilka lub jedna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...