zajc Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 W trasie prędkość przelotowa 140 - 160. Średnie spalanie wyszło mi 6,5 litra. No wlasnie mowie ze pali jak litr a jedzie jak slaba szescsetka :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ja osobiście teraz mam ochotę na silnik V z powodu dźwięku silnika, czy ze względu na właściwości jezdne? jestem całkowitym świerzakiem jeśli chodzi o moto, więc nie możecie lecieć skrótami :D coraz bardziej przekonuję się do cb750. Fajne jest również to, że kupując ten motocykl nie stracimy dużo na wartości w przeciągu kilku lat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romekjagoda Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A może wziąłbyś pod uwagę jeszcze Honda Magna? Pojemność 750, silnik V4, b. elastyczny, wygląd klasyczny (bardziej cruiser niż naked, ale całkiem fajny). No i zostajesz w stajni Honda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 z powodu dźwięku silnika, czy ze względu na właściwości jezdne? własności silnika, czyli duży moment obrotowy dostępny w dolnym zakresie BTW IMHO cb750 jest ciut ciężkawe, ale prowadzi się przyjemnie i faktycznie może to i niezły wybór ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 A może wziąłbyś pod uwagę jeszcze Honda Magna? Pojemność 750, silnik V4, b. elastyczny, wygląd klasyczny (bardziej cruiser niż naked, ale całkiem fajny). No i zostajesz w stajni Honda mrugacz.gif wcale kurczowo się nie trzymam marki;) magna to jednak całkiem inny klimat - zostaję przy klasycznej formie motocykla - naked rozważam jeszcze suzuki bandit650 - możecie mi napisać jaką ma przewagę nad cb750, a gdzie nie domaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 rozważam jeszcze suzuki bandit650 - możecie mi napisać jaką ma przewagę nad cb750, a gdzie nie domaga? He he, nie ma żadnej. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biscuit Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Do rzeczy: Czy istnieje ciekawa alternatywa do rozważenia dla cb750? moje wymagania: klasyczny męski wygląd, odsłonięty silnik, okrągły reflektor, możliwość przewozu pasażerki, bezawaryjny i tani w eksploatacji, wygodny na dłuższe trasy, ale żeby był też w miarę zwinny na miejską dżunglę;) pozdr! Suzuki GSX 750, acz nie wiem, jak wygląda kwestia wygody w dłuższej trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 pomyłka, chodzi o taką wersję bandyty: http://moto.allegro.pl/item735735741_suzuk...ejska_raty.html wygląda nieźle :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 He he, nie ma żadnej. No akurat tutaj to bym się spierał. Bandit 650 to konstrukcja o 15 lat nowsza od cebuli.Silnik chłodzony cieczą,większa moc, mniejsza masa, wtrysk paliwa. Wobec tyc atutów babcia cebula za dużo nie oferuje.No poza klasycznym ,zajebiście ładnym wyglądem ;) pomyłka, chodzi o taką wersję bandyty: http://moto.allegro.pl/item735735741_suzuk...ejska_raty.html wygląda nieźle :) ale jakbym miał do wyboru starego Bandita 600 a cebulę to by się ani chwili nie zastanawiał i brał cebulę. Miałem okazję jechać GSFem i czułem się na nim jak na ruskim rowerze. Tylny amor to totalna porażka i wygląd ni w pipę ni w oko :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Zajc miałem się już do Ciebie do końca życia nie odzywać za poprzedni post, ale naprawiłeś swój błąd i pochwaliłeś sevenkę. :biggrin: :crossy: Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 He he, nie ma żadnej. witam, nie miałem przyjemności jeździć cb 750, ale moim zdaniem że w tym przypadku przewagą jest to, że lepiej zaczynać od 600 niż od 750. Tym bardziej, że na początku bez względu na to co wybierze, mocy mu nie braknie. Honda ma trochę większy moment, czyli suzuki teoretycznie może więcej wybaczyć na samym początku - jak się mylę to mnie poprawcie. .... moje wymagania: klasyczny męski wygląd, odsłonięty silnik, okrągły reflektor, możliwość przewozu pasażerki, bezawaryjny i tani w eksploatacji, wygodny na dłuższe trasy, ale żeby był też w miarę zwinny na miejską dżunglę;) pozdr! Bandit (N) spełnia te wymagania bez problemu. Inna sprawa to wygląd - ale to już jest kwestia gustu, wiadomo. Jak dla mnie dziorki z lat 2000-2004 to najładniejsze stylistycznie wersje tego motocykla (no i ładniejsze niż CB żeby nie było ;) ) - to co teraz produkują to stylistyczna porażka. Co do dłuższych tras - do 120/130 spokojnie można podróżować komfortowo (przy czym komfort jest pojęciem względnym ;) ) Ostatnio przejechałem swoim dziorkiem 2,5kkm w 5 dni i dało się ;) p.s. jak coś, to niedługo będę swojego sprzedawał ;) :flesje: parę fotek znajdziesz tutaj: http://bikepics.com/members/rahu pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 wniosek taki, że bandit mimo swojej zajebistej konstrukcji o 15lat nowszej od cb750 jest gorszy w prowadzeniu ? i takie małe OT/ jaką przewagę w codziennym użytkowaniu ma silnik chłodzony cieszą nad silnikiem chłodzonym powietrzem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Usiądź na bandycie i na cebuli - odpowiedź przyjdzie sama. Moim zdaniem cebula jest trochę z nadwagą jeśli chodzi o pierwsze moto, ale jak już pisałem, jeśli uważasz, że dasz sobie radę, to bierz cebulę. Ja mam swoją od 2006 roku, wyprodukowana była w 94. Od kiedy ją mam była tylko jedna usterka - ciekło paliwo z gaźników - dostał się pewnie jakiś syf - lekarstwem było przegonienie sprzęta, pod czerwone pole kilka razy. Tak, to tylko zmieniam filtr + olej + to co się w normalny sposób zużyło, np. opony + to co działało, ale postanowiłem zmienić, np przewody hamulcowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Nie mam pojęcia, bo jak czytałeś wcześniej silnik CB jest bezobsługowy. :icon_razz: Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 (edytowane) wniosek taki, że bandit mimo swojej zajebistej konstrukcji o 15lat nowszej od cb750 jest gorszy w prowadzeniu ? i takie małe OT/ jaką przewagę w codziennym użytkowaniu ma silnik chłodzony cieszą nad silnikiem chłodzonym powietrzem? Poczytaj najpierw trochę o interesującym Cię modelu i wtedy zacznij dyskusję. Bo teraz to jak rozmowa ślepego z głuchym...Bandit do którego wkleiłeś linka(99 rok) to nie to samo co Bandit 650 o którego pytałeś na początku i z którym szaki porównywał Cebulę! To róznica dwóch generacji modelu! Obrazowo-to tak jakbyś pytał o Civica i porównywał "kapcia" z 94 roku do modelu 2002.Widzisz "subtelną" różnicę? i takie małe OT/ jaką przewagę w codziennym użytkowaniu ma silnik chłodzony cieszą nad silnikiem chłodzonym powietrzem? "Wodniak" jest bardziej odporny na wahania temperatury powietrza atmosferycznego. W skrócie-jesienią/zimą silnik chłodzony powietrzem jest notorycznie niedogrzany a latem mniej odporny na przegrzanie.Większa ilość oleju w obiegu silnika chłodzonego powietrzem i częstsze jego wymiany=droższa eksploatacja. Nie wspominając że zakres temperatur tego oleju powinien być większy(według mnie optimum to 10W50 ewentualnie 15W50) Nie mam pojęcia, bo jak czytałeś wcześniej silnik CB jest bezobsługowy. :icon_razz: Taa-oleju nie trzeba wymieniać, świece wystarczją na sto lat, filtr powietrza czyści się samoistnie podczas jazdy a gażniki reguluje się potencjometrem na kierownicy :icon_mrgreen: Edytowane 9 Września 2009 przez zajc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.