7FIODOR Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 WITAM w oponę wbił mi się gwózdz pod dużym kontem , wyciągnołem go i psikłem na przebite miejsce płynem do mycia szyb w celu sprawdzenia czy ucieka powietrze , bańki się robiły jedna po drugiej , wqur....em się bo nowe gumy niedawno założyłem i Łagów a tu dupa blada . Z złości zostawiłem moto w garażu nic nie robiąc ,następnego dnia rano idę z myślą demontażu koła a tu ???? 2,5 bara ,z niedowierzaniem biorę drugi ciśnieniomierz i to samo , pompuje koło do 4 bar(do sprawdzenia) ,a z przebitego miejsca nic nie ucieka . co jest grane bo nie wiem co o tym myśleć . Łagów zaliczony 220km i cisnienie po powrocie takie same jak przed wyjazdem 2,8bara. DZIWNE WCZORAJ UCIEKALO A DZIŚ GIT ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 czasami bywa tak że gwóźdź wbije sie w karkas i wtedy jest taki efekt jaki opisałeś, potocznie mówiąc powietrze schodzi ze sznurków. zrób test, spuść powietrze do zera następnego dnia napompuj i znowu powinno przez chwile schodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 ok tylko jak to się ma do szybkiej jazdy na takiej oponie , (gdzieś w podświadomości jest zakodowane że z oponką jest nie do końca ok) :lapad: . spróbuje zrobić tak jak napisałeś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla pewności zakołkuj i powinno być dobrze Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla pewności zakołkuj i powinno być dobrze no nie wiem bo gwózdz wbity był pod dużym kontem był tak wbity że to co wystawało to wyglądało jak by leżał na oponie także kołek nie wchodzi tu w gre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Dla pewności trzeba by ściągnąć oponę z feli i sprawdzić czy gwóźdź przebił na wylot - jak nie to śmigać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 opone można kołkować jeżeli uszkodzenie jest bliskie prostopadłemu do bieżnika :bigrazz: co do szybkiej jazdy: gwóźdź ma to do siebie że jak przechodzi przes karkas to "wślizguje" sie między sznurki/druty nie uszkadzając ich , dużo większe spustoszenie w karkasie powoduje frezowanie dziury pod kołek :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 kołowanie opony to naprawa doraźna, chyba bym się czuł bezpieczniej na takiej oponie jak ty masz niż na kołkowanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvos Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Wyprzedziłeś mnie z tematem :icon_mrgreen: Mi tak samo parę dni temu jakiś metalowy paproch wbił się w tylna oponę. Wyciągnąłem obcy element, polałem to miejsce wodą i pokazały się małe bąbelki. Po tygodniu, o dziwo, ciśnieniomierz na stacji benzynowej pokazywał takie samo ciśnienie jak po poprzednim pompowaniu koła. Jak na razie śmigam na tej oponie i nie widać po niej nic niepokojącego. Jednak tak czy siak oponę pasowało by zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 a jeśli polegasz na manometrze który jest dostępny na stacji to jesteś bardzo odważny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvos Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 A który manometr jest wiarygodny? Te na Statoilu i na BP pokazują tą samą wartość: 2,4-2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 taki który sobie kupisz, szanujesz go i nie upadł ci na beton 25 razy ani nikt po nim nie przejechał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.