Skocz do zawartości

Planuje zakup Sprinta. Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

 

Przymierzam się do kupna tego sprzęta:

 

http://www.allegro.pl/item676194951_triump...int_st_900.html

 

W związku z tym proszę o radę posiadaczy w/w modelu na co szczególnie zwrócić uwagę (poza ogólnymi sprawami dot. wszystkich motocykli oczywiście). Czy ma jakieś typowe wady itd.

 

Motocykl dziś oglądałem, pali ładnie zarówno zimny jak i ciepły, ładnie trzyma wolne, na wolnych obr. "miałczy"(dźwięk podobny do VFR) poza tym jego pracę nie można nazwać "cichą i aksamitną".Nie wiem co o tym sądzić czy tak ma być - toż przecie trzy cylindry. Jazda próbna wypadła dobrze. Śilnik ciągnie równo w całym zakresie płynnie wchodzi i schodzi z obrotów. Moto jedzie prosto można puścić kierownice i nic się nie dzieje.

 

Jedyne co mnie martwi to właśnie dość głośna i szorstka praca silnika ponieważ nigdy nie miałem styczności z triumph-em to nie wiem czy to tak ma być i trzeba to polubić czy jest to oznaka jakichś poważniejszych kłopotów?

 

Licze na waszą pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie sprintem nie jeżdziłem ale w moim tigerze jest ten sam silnik.Praca na wolnych obrotach jest rzeczywiście specyficzna , a odpowiedzialny za hałas jest podobno wałek wyrównoważający.Jazda triumphem naprawdę daje sporo frajdy - dynamiczny i niesamowicie elastyczny.Słabą stroną triumphów starszej generacji jest elektronika ale kluczem do jej niezawodności jest dbanie o sprawne aku.

Życzę udanego zakupu :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

.Jazda triumphem naprawdę daje sporo frajdy - dynamiczny i niesamowicie elastyczny.

 

O tak silnik jest elastyczny i ciągnie niesamowicie.W porównaniu do mojego GPX-a to jak przesiadka z benzyniaka do mocnego turbodiesla- takie skojazenie nasuneło mi się podczas jazdy próbnej :crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem Sprinta ale akurat nie tego z aukcji do której link podałem. Ten był położony na obie strony, czacha malowana, tylni kufer "spadł podczas jazdy" i był mocno poturbowany, poza tym gość wprowadził duże zamieszanie w papierach (jak to handlarz) więc go sobie odpuściłem.

 

Kupiłem innego niedługo wrzucę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratki!

 

Nie zapomnij się pojawić! Masz stałe zaproszenie!

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Buber, bardzo mi miło.

 

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy.Cóż po zakupie wracałem nim do domu ponad 300km i pierwsze wrażenia bardzo dobre. Silnik jest elastyczny i mocny, oddaje moc w przewidywalny sposób, jadąc solo w trasie można bardzo dynamicznie wyprzedzać na ostatnim biegu bez redukowania.Skrzynia pracuje bardzo dobrze i cicho. Zawieszenie jest dość stabilne zaskoczyło mnie tym że praktycznie nie czuje kolein. Jest bardzo stabilny przy jeździe na wprost przy jakiś szybszych manewrach jest trochę "drewniany" i wymaga włożenia w to trochę wysiłku ale to pewnie jest spowodowane dość sporą masą ,geometrą podwozia, i wysoko położonym środkiem ciężkości. Przy manewrach parkingowych problem narasta, np. zawracając trzeba się pilnować bo mocniejsze pochylenie może się skończyć glebą ja już dwa razy miałem taką sytuacje na szczęście udało mi się uniknąć upadku. Pewnie osoby niższe mogą z tym mieć większy problem. Pozycja na motocyklu jest bardzo wygodna (ja mam 186cm i 90kg) zarówno dla kierowcy jak i pasażera(żona zadowolona :bigrazz: ) To wszystko oraz skuteczna owiewka sprawia że prędkość np. 120km/h(4500obr/min) to spacerek za rączkę :crossy: Przyjemność zaczyna się kończyć w okolicach 180km/h.Hamulce oceniam na 4+. Jedyna rzecz która mnie irytuje to dość mocno nurkujący przód przy mocniejszym hamowaniu ale myślę że z tym sobie poradzę.Jeśli chodzi o zegary cóż pochodzą z bardziej sportowej i mocniejszej Daytony -to tłumaczy dość "optymistycznie wyskalowany prędkościomierz. :icon_rolleyes:

Tyle wrażeń resztę uzupełnię w miarę nawiniętych kilometrów.

 

Moja ocena jest z pewnością subiektywna gdyż siłą rzeczy porównuje go do moich poprzednich sprzętów a na ich tle Triumph wypada naprawdę dobrze.Pozdrawiam.

 

 

 

P.S. Buber czyżby jakieś wstępne plany dot. IV SSJ ?

Edytowane przez Toolman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...