max264 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 witam wszystkich. mam problem z kacapem. w czasie jazdy peknal segger na tloku i trafilo cylinder. za 2 razem nie chcial bym popelnic bledu. zakladac seggery czy zabezpieczenia druciane na sworzen? chetnie dowiem sie na jakich jezdzicie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Bezpieczniejsze sa zabezpieczenia druciane bez zagietych wasow + fazka na sworzniu dociskajaca zabezpieczenie do rowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 (edytowane) witam wszystkich. mam problem z kacapem. w czasie jazdy peknal segger na tloku i trafilo cylinder. za 2 razem nie chcial bym popelnic bledu. zakladac seggery czy zabezpieczenia druciane na sworzen? chetnie dowiem sie na jakich jezdzicie :crossy: Właśnie przerabiałem ten temat, tylko ja na własne życzenie zniszczyłem oba cylindry, zachciało mi się zmieniać tłoki dobre na lepsze :banghead: :banghead: , i po zmianie założyłem te same sworznie i zabezpieczenia które zdjąłem ze starych tłoków( zabezpieczenia segera) po krótkim czasie - kupa dymu z odmy i silnik słaby jak kociak. Co się okazało : do tych nowo założonych tłoków potrzebne były dłuższe sworznie i zabezpieczenia grubsze , drutowe, jak założyłem krótsze sworznie i cienkie segery to efekt był taki że na obydwóch cylindrach sworznie wybiły zabezpieczenia , które wtarły się pomiędzy tłok a cylinder , obydwa cylindry do tulejowania. Podsumowując : jak masz tłoki nowszego typu to są tam segery i żeby wstawić drutowe zabezpieczenia musisz roztoczyć rowek w tłoku bo inaczej się drut nie zmieści, co jest operacją trudną do wykonania w garażu , bez odpowiedniego parku maszynowego, jeśli jest tłok dostosowany do segera to wkładaj seger tylko patrz czy jest dobrze osadzony w rowku, być może zakładając nie zwróciłeś uwagi że niedostatecznie rozprężył się i w efekcie sworzeń go wybił, ja po założeniu drugiego kompletu cylindrów założyłem to co fabryka dała w komplecie czyli segery , i jak na razie ( trzeci tydzień ) nic nie wskazuje by się rozlatywało. :notworthy: Edytowane 1 Lipca 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 najciekawsze jest to ze stalo sie tak po 1500 km :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Taki lajf, trzeba bylo pytac w trakcie nie po fakcie... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 oj oj ktos sobie grabi:P wiesz az zdziwilem sie ze poszedl. tlok ocalal ale cylinder zlom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Pytanko, czy zabezpieczenie zalozyles oryginalne polonezowskie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 tak oryginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 To w takim razie czegos tu nie rozumiem, oryginalne tloki i oryginalne zabezpieczenia, pewnie i sworznie oryginalne rowniez i sie posypalo :icon_rolleyes: Poldki tyle km'ow smigaja i nie wystepuje w nich ten problem, jestes peweien ze wszystko poprawnie zlozyles :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 zlozone bylo na 100 % dobrze. podejrzewam wade seggera fabryczna. A przy okazji. poszukuje lewego cepa w stanie dobrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Mnie rozniez na to wyglada, any way powodzenia :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Z zabezpieczeniami typu seger jest tak ze im mniejsza ich srednica tym bardziej trzeba uwazac podczas montazu czy demontazu. Male segerki np takie jak byly w komarkach bardzo latwo jest uszkodzic poprzez zbyt mocne scisniece szczypcami. Nastepstwem tego jest wejscie w zakres plastyczny materialu i jego bezpowrotne odksztalcenie. Pozniej takie zabezpieczenie nie "siedzi" zbyt ciasno w rowku i moze wypasc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 ma ktos namiar na tanie nowe czesci do kacapa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.