Skocz do zawartości

yamaha tt600


bully
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i dupa, motor jak przerywa tak przerywał, jak stukał tak stuka, stukało mi po drugiej stronie, zdjąłem pokrywe i oprócz brakującego segera na zębatce pompy olejowej nic nadzwyczajnego, zadnych luzów.

motor dalej stuka i przerywa po dodaniu gazu. podniosłem poziom paliwa i jest jakby lepiej, wyglada to tak jakby zapłony wypadały. ale oprócz modułu sprawdziłem całą elektryke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z całym szacunkiem dla Panskiej wiedzy ale prosze podawac numery Lock-tite (istnieją inne nie gorsze firmy produkujące znacznie tansze i nie tak rozreklamoane produjkty aerobowe) posiadam w warsztacie kilkanascie produktów Lock tite i kilka z nich ma kolor czerwony :):) u dydtrybutora dostalem katalog zastosowan z numerami w jezyku polskim .... pewnie mozna znalezc w necie--- sama podpowiedz ,że nalezy takich produktow uzywac jest bardzo cenna!! popieram jak najbardziej poniewaz problem ten (odkrecajacych sie połączen gwintowych )jest czesto pomijany-- pozdrawiam

 

sprawdz opornosc cewek ladujących CDI to czesta przyczyna --- !!! pracują w bardzo gorącym oleju!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebieski Loctite jest najbardziej rozpoznawalnym produktem tej fmy i dlatego tak go nazywam, ale nie preferuje niczego.

Jezeli macie lepsze produkty sprzedawane w Polsce to uzupelnij to sam dodajac pod moim postem wlasciwe nazwy i numery.

Oczywiste jest ze nie znam oferty polskiej mieszkajac w Kanadzie.

Czerwony kolor oznacza produkty "trudniej rozkrecalne".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no to lipa :(

 

ta dziura jest w karterze czy w deklu?

 

ja juz sie nauczylem ze gdy cos stuka to nie ma sensu jezdzic tylko trzeba dłubac...

wierz mi że nie chciało by ci się tego rozkrecać, tym bardziej że to nie 2T.

 

dziura? całą górną cześc karterów rozwaliło, trochę bocznego dekla łacznie wylecialo z 20cm2 obudowy :biggrin: nie liczac wałka który zagiął sie w litere U

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stukało, dalej nie wiem co stukało bo po sekcji zwłok stwierdzam iż prawdopodobnie przyczyną było ścięcie klina na wałku wyrównoważającym i przywalenie jego w wał korbowy (ten też nie przeżył bo igiełki odbiły się na korbie) odkrecona była również nakrętka od wałka ale widac że sama sie nie odkeciła tylko została wyrwana więc naprawdopobobniej juz po fakcie, a wiem że była przykrecona bo zdejmowałem dekiel z miesiac wcześniej. nakrętka była ok i znaki na kołach sie pokrywały.

co ciekawe te silniki mają żeliwne gniazda łożysk

Edytowane przez bully
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...