Skocz do zawartości

GS 450 Gaźnik


wueska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam na warsztacie obecnie leciwego GS'a, generalnie dziwnie działał po zimie. Wiec pierwsze co zrobiłem wyczysciłem gaźniki motocykl pieknie zapalił od strzała. Problem polega na przejsciu z niskich na wysokie obroty przy 3 tys staje i steka potem jak juz przeskoczy te granice to działa idealnie. Jednak jazda takim motrocyklem jest niemozliwa. gaźniki niby ustawione poprawnie jednak coś dalej jest nie tak gubie sie juz powoli w tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz leciwego gs'a to zobacz czy zapłon masz na przerywaczu i kondensatorze bo mógł sie odkrecic kondensator ja tak miałem kiedys do 4 tysiecy krecił spoko ale mocy nei miał ledwo dojechałem z pracy :P a jak nie to sprawa gazników (regulacja) moze wymiana membrany ? ale ja sie w sumie nei znam zabardzo :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli zaplon jest na przerywaczu to sprawdz prawidlowe dzialanie aparatu odsrodkowego przyspieszenia zaplonu i nasmaruj go tak samo jak filc zwilzajacy krzywke.

Jesli chodzi o gazniki to zdejmij je, odkrec sruby regulacji mieszanki na wolnych i dysze wolnych obrotow i carb cleanerem w spary'u dmuchnij w otwor sruby zatykajac palcem otwor po dyszy.

Powinienes otrzymac 2 chmurki sprayu lecace z otworkow wolnych i przejscia ( przed i za przepustnica ) w gardzieli gaznika.

Potem powtarzasz to samo tylko odwrotnie, dmuchasz w otwory dysz a zatykasz palcem otwory po srubach reg. Efekt musi byc ten sam, jezeli nie to dalej uklad jest zapchany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź membrany podciśnieniowe w gaźnikach (o ile są) .

Sprawdź poziom paliwa w komorach pływakowych (wężykiem , bez wyciagania gaźników z moto)

Sprawdź szczelnośc airboxu za filtrem , szczelnośc ułozenia filtra powietrza, oraz króćce dolotowe do gaźników. W starych sukach z airboxami działy sie rózne dziwne rzeczy powodujace nawet po wymianie filtra łapanie lewego powietrza i zubożenie mieszanki.JEzlei nigdzie nie ma lewych przelotów wrzuć iglice piętro wyzej i przetestuj.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz na spokojnie przeleciałem wszystko.

 

Mebrany w gaźnikach sa ok. Wymieniłem oringi na srubach składu próbowałem kiedy motcykl w miare normalnie bedzie jechał i 3,5-4 obroty motocykl ma siłe sie wytaszczyć pod górke;] Na ulicy sprawa wyglada tak jak juz przejde powyżej zakresu 4 tys motocykl czeka zeby od 6,5tys dostac kopa i ciagnac bezproblemowo do czerwonego pola. Po przejażdzce silnik cholernie gorący. zaciagniecie ssania kończy sie natychmiastowym zgaszeniem silnika. Zabrałem sie za zapłon (którego cholernie niechciałem dotykac) moim oczom ukazały sie przerywacze z nadmierna przerwa, zmniejszyłem ja do wartosci 0,3mm motocykl na mniejszej przerwie jakos pracowac równo niechce. Sam mechanizm przyspieszacza wyglada na nieco podmaltretowany. Motocykl miał opóźniony maksymalnie zapłon po zmianie wartosci na inna nie było mowy o pracy silnika.

 

Nie mam niestety całosci serwisówki tylko kilka informacji z sieci dlatego mam teraz troche pod górke. W zwiazku z tym mam kilka pytań np. czy pokretło wystajace z mechanizmu napinacza łańcucha rozrzadu ma jakis wpływ na działanie napinacza.

 

Pozatym czy da sie dostac sprezynki przyspieszacza. Czy moge go zlikwidowac i ustalić stały punkt zapłonu(tak zrobiłem w Mz pytanie czy jednak nie wykastruje przy okazji wysokich obrotów maszynie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"W zwiazku z tym mam kilka pytań np. czy pokretło wystajace z mechanizmu napinacza łańcucha rozrzadu ma jakis wpływ na działanie napinacza."

 

 

Odpowiadając na twoje pytanie to to pokrętło to jest taki mechanizm który naciąga łańcuszek rozrządu:) to pokrętło samo się naciąga(chyba że już łańcuszek jest rozciągnięty za dużo:) tak więc tym się nie przejmuj:):)

 

 

Ps miałem gsx 250 a to są bardzo podobne silniki(ja silnik z gsx chyba znam na pamięć:):) )ty masz tam przerywacze??ja miałem impulsatory już:)

 

Zawory kiedy regulowałeś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)Zabrałem sie za zapłon (którego cholernie niechciałem dotykac) moim oczom ukazały sie przerywacze z nadmierna przerwa, zmniejszyłem ja do wartosci 0,3mm motocykl na mniejszej przerwie jakos pracowac równo niechce. Sam mechanizm przyspieszacza wyglada na nieco podmaltretowany. Motocykl miał opóźniony maksymalnie zapłon po zmianie wartosci na inna nie było mowy o pracy silnika.

(...)

Pozatym czy da sie dostac sprezynki przyspieszacza. Czy moge go zlikwidowac i ustalić stały punkt zapłonu(tak zrobiłem w Mz pytanie czy jednak nie wykastruje przy okazji wysokich obrotów maszynie)

 

Sprawdzałeś z lampą jak to to działa? Bo ja piszesz, że zmaltretowany to może się przycina. Objaw braku przyspieszenia zapłonu jest właśnie taki, że poniżej pewnych obrotów mocy nie ma, albo odwrotnie, zależnie od ustawienia. Działanie przyśpieszacza łatwo zauważyć na lampie. Pełne wychylenie powinno być przy jakichś 3000-4000 obr/min, raczej nie przy 7000. Sprężynki możesz jeszcze spróbować dobrać inne, ale zablokowanie mechanizmu Ci odradzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprostu motocykl chodzi jak sieczkarnia przy obrotach 2tys odpuszcze z gazu i idealnie cyka na wolnych. Dodam motocykl przeskoczy nad 3-4 tys i idealnie warczy zeby przy 6-7 tys na dordze dostac kopa. Spróbuje dobrac inne sprezynki. Co do sprawdzenia na lampie zepsuła mi sie jak pożycze w poniedziałek wtorek od kumpla to jeszcze dokładniej sprawdze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...