Gagee Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 witamChciałem sobie włąśnie takowy sprzęt zrobić, bo chodzi za mną od dłuższego czasu (Kazmir mnie zainspirował ;) )Plan jest taki: silnik Mz 251 lub 250; rama WSK; lagi, wahacz, amortyzatory z Mz.Nie mam ani jedej z tych rzeczy, nawet nie mam możliwości obejrzenia ich (tak na szybko), w związku z tym mam kilka pytań.- rama: z której Wsk ? 175?- silnik: z której Mz ?- czy są problemy z wszczepieniem tego silnika w rame Wski ?- czy rury teleskopów z Mz (znowu z której?) będą pasowały do półek Wsk ? - czy da się takie ustrojstwo zarejestrować (jeśli jakimś cudem dostane z papieram) ?i jeszcze jedno:- czy na ten twór zmieści się dwumetrowy stwór :mrgreen: ? (zakładając jazdę w terenie i w zimie) pozdro. edit:do joserodo: chyba chodzi ci o http://forum.motocyklistow.pl/album_cat.ph...r=DESC&start=60 na dole po lewej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 9 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2004 Był juz taki patent. Nawet opisywany w ŚM. Silnik z TS 250 w ramie wski (niie wiem której) pod blachami z endurki. Nawet nieżle się to prezentowało. Widziałem późniek na mototargu w wawie. Odnośnie rejestracji to chyba najlepiej na SAM-a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 10 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 skoro bywaly motorynki z silnikiem 250 ;):buttrock::D to i takowa wska bedzie jezdzic....ale zastanawia mnie taka rzecz: PO CO TO WSZYSTKO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2004 skoro bywaly motorynki z silnikiem 250 :buttrock:;):D to i takowa wska bedzie jezdzic....ale zastanawia mnie taka rzecz: PO CO TO WSZYSTKO?po to żeby mieć radość z robienia czegoś innego ;) a teraz odpowiadam na pytania kolegi Gagee. Ja polecam silnik od MZ TS 250/1 jego plusem są mniejsze wymiary niż silnik ETZ a moc jest porównywalna. wszczepienie tego silnika wymaga przerobienia mocowań i troche kombinacji z kolankiem wydechowym. Jeśli chcesz zastosowań przednie teleskopy od MZ do WSK to jest to wykonalne na 2 sposoby: 1 musisz kupić aluminiowe półki z modeli (tak zwanych) popularno sportowych WSK czyli krótko ze sportów 125 lub 175 i trzeba w nich rozwiercić "dziury" na golenie chyba o 2mm ze ścianki ale nie pamiętam dokładnie2 sposób to zastosowanie całego przodu z MZ z tym że trzeba przerobić dolna półke - trzeba zdjęc zabezpieczenie osi półki dolnej i ja wyprasować dodoczyć nową na wymiar główki ramy WSK wprasowac i zabezpieczyć zawleczką tak jak to byo wcześniej (juz mam 2 takie przody na końcie i wszystjo jest OK) te 2 sposoby dotycza przodów z ETZek pojazd da się zarejestrować jako sam lub WSK (MZ) ze zminaną konstrukcyjną WSK sa dość małe i 2 metrowy kierowca przysłania prawie cały motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Cze...Ja swoje półki zrobiłem tak:W dolnej (mowa o tych aluminiowych od WSK’i) powiększyłem otwór na lagi MZ-ty natomiast górnej półki nie ruszałem żeby jej nie osłabiać. Podebrane są na tokarce lagi tylko w miejscu ich mocowania. Jak dobrze pamiętam to WSK ma 32mm, a MZ 35mm średnicę lagi Jeśli chodzi o silnik zdecydowanie polecam ETZ ma mniejsze „kartery" - chodzi mnie o odległość od tylnych uchwytów silnika do przedniej tulejki przez którą zamocowałem silnik na dorobionym uchwycie.Druga istotna sprawa to alternator 12V i elektroniczny zapłon (TS prądnica 6V + przerywacz) Ja przednie koło miałem 21" i przy wzroście 177 dotykałem czubkami butów naszej kochanej gleby.To w nawiązaniu do wyglądu 2m.Czy warto robić 3 X TAK ;) nie ma lepszej metody na poznanie budowy motocykla. O satysfakcji nie mówięPozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagee Opublikowano 11 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 [glow=violet:1c93bc7f7f]WIELKIE DZIĘKI !!![/glow:1c93bc7f7f]muszę zacząć rozglądać się za częściami..PO CO TO WSZYSTKO?Dla własnej satysfakcji. Lubię naprawiać, lubię grzebać (transalpa nie rozbiorę - nie mam ani doświadczenia, ani odpowiednich narzędzi), lubię jeździć tym co wcześniej było kupą niepotrzebnego złomu, a teraz nieźle wygląda i nawet się porusza :mrgreen: . Poza tym potrzebuje sprzęta, na którym mógłbym się wyszaleć, którego nie bołoby szkoda zarysować, którego koszty naprawy nie przyprawiałyby o zawrót głowy ;) . jeszcze raz wielkie dzięki! pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Hey, razem z kumplem szykujemy taką właśnie hybrydę żęby poszaleć po lasach, z założenia silnik ETZ 250, rama : od WSK 125 z główką ramy od MZ ale zrezygnowaliśmy ze zględu na zawiłość konstrukcji jką wymyśliliśmy, ale mamy coś w zanadrzu (rama wsk i przód od wski) do czego będziemy chcieli wstawić silnik od 250 ;) -----------------------------------a wygląda to tak: Http://micekx.w.interia.pl/moto.jpg (240kb)Http://micekx.w.interia.pl/moto1.jpg (167 kb) PozdrawiamGrzesiek dopisane: ta pseudo tarcza z płyty gramofonowej to nie moje dzieło :lol: :lol: :lol: ani nie mojgo kumpla, takie już było to koło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 15 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2004 witam, bede mial przod od mz - i chce go zalozyc do ramy od WFM M06 - znacie jakies problemy techniczne ? chcialbym polki wlozyc od mz - czyli wszystko ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gagee Opublikowano 2 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 No! reaktywacja planu!znalazłem w sieci takie zdjęcie: załączniki mam pytania:co to za lagi?co to za rama? psto w końcu który silnik jest mniejszy ETZ czy TS ? ps2jaszcze mam pytanie do Kazmira, bo znalazłem to:Koło przednie zaplecione jest na obręczy 21" D.I.D. Opona 3,00x21", hamulec standard MZ, klamki i pompa hamulcowa polerowane, szprychy trzeba dorobić.dorobić? tzn. dokupić czy wykonać od nowa? chyba to pierwsze? pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Silnik ETZ 250/251. Rama kołyskowa od jakiegoś japońskiego zapewne crossa/endurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yolaos Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Hey, razem z kumplem szykujemy taką właśnie hybrydę żęby poszaleć po lasach, z założenia silnik ETZ 250, rama : od WSK 125 z główką ramy od MZ ale zrezygnowaliśmy ze zględu na zawiłość konstrukcji jką wymyśliliśmy, ale mamy coś w zanadrzu (rama wsk i przód od wski) do czego będziemy chcieli wstawić silnik od 250 :D Ja też jestem w trakcie produkcji WSKi 175 enduro z centralnym amorkiem.Mam dwa pytania:1.Z czego jest na osi wahacza zębatka i łożysko???2.Czy macie może półki górne aluminiowe z WSKi??Yolaos :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 3 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2004 Silnik ETZ 250/251. Rama kołyskowa od jakiegoś japońskiego zapewne crossa/endurki. jose nie poznajesz czeskiej Cz jeste to zapewne rama od 250, siedzenei od mz , i bak tez od mz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.