grucha87 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 hej.mam ktma lc4 gdy go zapale słychac szum po stronie sprzegła,niezaleznie czy jest nacisniete sprzegło czy nie szumi tak samo...co to moze byc? pozatym gdy jeżdze po lesie wylewa mi sie paliwo z gaźnika przez wężyk...dlaczego?czy to źle wyregulowany gaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 hej.mam ktma lc4 gdy go zapale słychac szum po stronie sprzegła,niezaleznie czy jest nacisniete sprzegło czy nie szumi tak samo...co to moze byc? pozatym gdy jeżdze po lesie wylewa mi sie paliwo z gaźnika przez wężyk...dlaczego?czy to źle wyregulowany gaźnik? szum -czyli normlaność ktm-a ale paliwo wylewa Ci się ciurkiem cały czas?? czy np jak pojeździsz i postawisz moto na nóżce i wtedy zaczyna wyciekać paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 jak pojeżdze to widze mokre na silniku,,,lub np.gdy nie moge zapalic kopne go z 10 razy to tez sie wylewa.... a to da sie cos zrobic z tym szumem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 sprawdz, poziom paliwa w gaźniku, po jeżdzie zawsze coś tam wyleci, normalne, ale jak przy odpalaniu wylatuje to może być że za wysoki poziom. Mi w yamaszce tez cos szumi, ale chyba ze skrzyni bo na postoju tego nie ma, słychać najbardziej gdy upuszczam gazu. to tak chyba musi być w tych sprzetach :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 U mnie tam nic nie szumi, albo szumi tak cicho że tego nie zauważyłem. Z którego wężyka Ci się leje? bo przy gaźniku powinny być 3 wężyki. Może pływak Ci się zacina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Raczej brudny zaworek iglicowy popuszcza troche pod moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 aaa co z tym szumem po stronie sprzegła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Kosz sprzęgłowy jest osadzony na łożysku igiełkowym , może czas je wymienić ? A poza tym dekiel od strony sprzęgła w LC4 jest grubości papieru śniadaniowego więc nie wytłumia zbyt wiele . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 a jaki jest rozmiar numer łozyska? a co do tego gaźnika to zprobuje go poczyscic przedmuchac i moze sie uspokoi to;] paliwo wylewa mi się zspod komory pływaka....co to moze byc? paliwo wylewa mi się zspod komory pływaka....co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 (edytowane) No to własnie to o czym Ci koledzy wyżej pisali - prawdpodobnie zaworek. Przeczysc , przedmuchaj wszytsko w gaźniku dokładnie, szczegolnie przyjrzyj sie zaworkowi i w jakim stanie jest iglica. To ze kapie spod komory to nie znaczy ze nie przelewa sie w innym miejscu, a na komore scieka i dlatego tylko tam kapie. Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Sprawdz czy po prostu nie cieknie ci spod sruby spustowej komory ( jezeli taka jest u ciebie ), jezeli nie to na pewno cieknacy zaworek iglicowy. Obejrzyj go pod szklem powiekszajacym czy nie jest wytluczony - i jego gniazdo tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 (edytowane) zrobiłem gruntowne czyszczenie ale nadal kapie....moze trzeba jakos pływak wyregulowac?albo obnizyc iglice? sprawdziłęm tez swiece i była czzrna-a śruba mieszanki jest wkręcona na maxa.... okazało sie ze mam gaźnik deltorro.... moge dostac do niego jakies dysze czy cos?jesli tak to gdzie? Edytowane 12 Czerwca 2009 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Czy masz mozliwosc regulacji poziomu paliwa w tym gazniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip757 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Co do gaźnika, to dożo zależy od modelu, czy jest PHM 38 czy 40, ponieważ w 38 nie ma hotstartu który sporo komplikuje w regulacji. Natomiast jeśli chodzi o ten szum... to ja wychodzę z założenia, że dopóki w Kacie nie napier.... to nie jest źle. Ale jeśli jesteś uparty, to jest kilka miejsc skąd może wydobywać się ten szum: 1. Łożyskowanie kosza sprzęgłowego - składa się z bieżni wewnętrznej która jest dosyć nietypowa ponieważ jest to tulejka z kołnierzem do kupienia w KTM-ie, druga część to łożysko igiełkowe (część toczna możliwa do kupienia jako odrębny element w oryginale firmy INA wymiary K26X30X22ZW) i w końcu część trzecia czyli bieżnia zewnętrzna łożyska, to sam kosz sprzęgła.... i co nadal przeszkadza szum :icon_razz: 2. łożyskowanie wałka zdawczego - osadzone w lewym karterze, niemożliwe do wymiany bez rozłożenia silnika, ale jakby kogoś interesowało to łożysko ma oznaczenia RNA 4902 i kosztuje około 40 PLN ... problem jednakże najczęściej nie kończy się na tym łożysku, tylko dotyczy także samego wałka który stanowi bieżnie wewnętrzną łożyska i jedyną opcją jest (poza wymianą wałka na nowy, ponieważ używki nikt nie sprzeda jako samego wałka i nie rozkompletuje skrzyni) regeneracja której wynik jest loterią. 3. Luzy na łożysku kosza + luzy i zużycie łożyska wałka zdawczego, co pociąga także zużycie łożyska ślizgowego koła zębatego pośredniego pomiędzy koszem i kickstarterem może powodować twoje szumy... i teraz przeczytaj ponownie drugie zdanie mojego posta i sam wyciągnij wnioski :icon_twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 mam phm 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.