Skocz do zawartości

Zapłony w Uralach


manias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam silnik urala m66, to samo co silnik m67 tylko na prądnice a nie alternator, zapłon w tych silnikach ustawia się na znaki na kole zamachowym, z moich pomiarów wynika iż dla znaku odległość tłoka od ZZ wynosi 12,5mm, a np. wiadomo jaka firma od zapłonów elektronicznych podaje że ma być 7,96mm, czyli w końcu jak to ma być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znak na kole zamachowym jest do ustawiania maksymalnie przyspieszonego zaplonu czyli przy rozwartych ciezarkach przyspieszacza zaplonu, byc moze ze firma od zaplonow na ktorej informacji sie opierasz podaje odleglosc przed gmp dla zaplonu opoznionego czyli dla uruchamiania silnika, choc i tak wydaje mi sie to zbyt duza wartoscia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ruskach rozrozniamy dwa rodzaje silnikow: dolno i gornozaworowe ...

 

Jezeli masz urala to ustaw zaplon prawie na GMP(delikatnie mozna wyprzedzic ale naprawde niewiele) i bedzie git. Podczas tej regulacji ciezarki w regulatorze scisniete czyli zero wyprzedzenia z tej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...