manias Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 witam, mam silnik urala m66, to samo co silnik m67 tylko na prądnice a nie alternator, zapłon w tych silnikach ustawia się na znaki na kole zamachowym, z moich pomiarów wynika iż dla znaku odległość tłoka od ZZ wynosi 12,5mm, a np. wiadomo jaka firma od zapłonów elektronicznych podaje że ma być 7,96mm, czyli w końcu jak to ma być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Znak na kole zamachowym jest do ustawiania maksymalnie przyspieszonego zaplonu czyli przy rozwartych ciezarkach przyspieszacza zaplonu, byc moze ze firma od zaplonow na ktorej informacji sie opierasz podaje odleglosc przed gmp dla zaplonu opoznionego czyli dla uruchamiania silnika, choc i tak wydaje mi sie to zbyt duza wartoscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 W ruskach rozrozniamy dwa rodzaje silnikow: dolno i gornozaworowe ... Jezeli masz urala to ustaw zaplon prawie na GMP(delikatnie mozna wyprzedzic ale naprawde niewiele) i bedzie git. Podczas tej regulacji ciezarki w regulatorze scisniete czyli zero wyprzedzenia z tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manias Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 Ja po prostu nie byłem pewien swojego koła zamachowego, chciałem potwierdzenia pewnych danych, ja ustawiałem swój silnik na 0 w GMP, tak jak podaje ural_zgora, i tak jest git. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.