Skocz do zawartości

Obniżenie mocy przez Power Comander w ZX12R


kornol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyjechał taki z włoch. Ten wykres jest z hamowni włoskiej. Nie wiem co jest w tym moto że niby tyle wykręcili, wiem tylko że jest PC bo widziałem pod siedzeniem. Może jest to wyciąg z całkiem innej maszyny, dali polaczkowi żeby sie cieszył ile jego nowa maszyna bedzie miec kuuni. NIE WIEM.

 

Nadal sie nie dowiedziałem dokładnie tego co chciałem wiedziec.

Nic, pewnie dam sobie spokój i pewnie na razie cos o polowe mniejszego ale cos z 2 razy silniejszego niż mam teraz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal sie nie dowiedziałem dokładnie tego co chciałem wiedziec.

Nic, pewnie dam sobie spokój i pewnie na razie cos o polowe mniejszego ale cos z 2 razy silniejszego niż mam teraz D.gif

A wystarczyło na PW poprosić ks-ridera aby podesłał Ci adres niemieckiej firmy robiącej profesjonalnie zestawy do obniżania mocy w/g życzenia 27kW, 50kW lub 72kW dla każdego motocykla w wersji europejskiej.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o widzisz, tego nie wiedziałem.

 

A nie masz może danych do firmy z Polski która sie takimi cudami zajmuje ?

DO ks-ridera napisze na PW

 

Szczerze mowiec watpie aby ktokolwiek produkowal zestaw dlawiacy do 34 KM. Inna bajka jest zalozenie zestawu o mocy 98 KM. Podobno z tym dlawieniem noto licznikowo rozwija jeszcze 250km/h. Podobnoi, bo swego czasu rozmawialem z kolesiem ktory sobie to zalozyl.

 

Jezeli wiec wystarczy Ci 98 KM to niema problemu co do obnizenia mocy w granicach 120 - 130 km To moze i istnieje taka mozliwosc ale bedzie to napewno slono kosztowac.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież motocykl sam nie jedzie, dajesz ostro- jedzie ostro. Dajesz łagodnie- jedzie łagodnie. Zamiast wydawać pieniądze na dławienie silnika, radzę wydać je na jazdy doszkalające/ wypad na tor, ew crashpady.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież motocykl sam nie jedzie, dajesz ostro- jedzie ostro. Dajesz łagodnie- jedzie łagodnie. Zamiast wydawać pieniądze na dławienie silnika, radzę wydać je na jazdy doszkalające/ wypad na tor, ew crashpady.

moze niech zacznie od zalozenia odpowiednich opon, ktore potrafia przeniesc ta moc :lalag:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ogóle to nie rozumiem sensu rzucania się na 12.Wrzuć kornol na looz, nabierz doświadczenia na czymś bardziej przyjaznym. Zabawa w dławienie czy inne pierdoły mija się według mnie z celem icon_rolleyes.gif

po prostu odpowiada mi to moto gabarytowo. ALe puki co poszukam jakiejś 600 myśle. Zresztą, wyjdzie wszystko w praniu, od groma tego jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam takie pyanko kunie uciekna po obnizeniu a co momentem obrotowym ktorego przy takim moto jest od groma :) to ze bedzie mial mniejsz maksymalna srednio rozwiazuje problem :) jesli jestm w bledzie wyprowdzcie mnie zniego

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...