NaczelnyFilozof Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Widlaste silniki Hondy maiały na przestrzeni lat (87-95) różne dysze. Ale zawsze tylni cylinde miał większy rozmiar: 128-130 118-120 115-118 118-122 118-120 Dlaczego tylni cylider dostaje wiecej paliwa? Dopiero ostatnie modele miały te same dysze na gaźnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Widlaste silniki Hondy maiały na przestrzeni lat (87-95) różne dysze. Ale zawsze tylni cylinde miał większy rozmiar: 128-130 118-120 115-118 118-122 118-120 Dlaczego tylni cylider dostaje wiecej paliwa? Dopiero ostatnie modele miały te same dysze na gaźnikach. W nagrodę coby się nie obrażały że zawsze są drugie. A tak poważnie to z powody wyższej temperatury pracy tylnego cylindra. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 z tego co mi sie obilo o uszy to takze ze wzgledu na wyrownanie warunkow pracy silnika, zeby jeden cylinder nie mial przewagi nad drugim. zjawisko to nie wystepuje tylko w Vkach Hondy, spojrzmy chociazby na popularne jajko, tam dwa cylindry maja dysze z tego co pamietam 112,5 a drugie dwa 115. oczywiscie 1&3 oraz 2&4. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 chyba 1/4 i 2/3. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Macie może fotkę/rysunek dyszy głównej od takiego sprzęta?Czy są takie jak w innych moto np. Suzuki GSX600/750F, GS500E itp? Chodzi mi o kształt i gwint dyszy. Szukam dysz do swojego prosiaka bo żłopie mi 18L/100km ale nie wiem od czego będą pasować dysze a nie chcę zamawiać losowo co by nie przysłali czegoś innego niż się spodziewam. Potrzebuję kilka dysz w rozmiarach 130-160. Może ktoś z Was ma dysze na zbyciu? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Zegarmistrz moze dorobić dysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.