ANGLIK Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 Witam Teraz sam potrzebuje pomocy, otóż zdobyłem gaźniki Mikuni 38mm od gsxr 750 92' i staram się je upchnąć w silnik Bandyty 1200 okazało się, że gaźniki posiadają dwie odmy jedną od komory pływakowej a drugą od membrany... http://picasaweb.google.com/tancerzmaciej/...946046863109122 Moje pytanie teraz czy oryginalnie te odmy trafiają do airboksu, czy swobodnie sobie wiszą i czy będą źle pracować jeśli je po prostu wyprowadzę? Drugi problem jaki mam, to taki że gaźniki kompletnie nie pasują do głowicy. Posiadam oryginalne krućce od tych gaźników (750) jednak ich wlot jest dużo większy bo 38mm niż w głowicy ( 34mm). W moje stare krućce nie wejdą bo są od gaźników 34mm ( nie posiadam orginanych gaźników od B12 mikuni 36mm ani krućców od nich). Może te gaźniki pasują do tych krućców orgilnych B12 36mm ? Ma ktoś już może taką praktyke ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 jeśłi przy airboksie nie ma uchwytu na przewody od odm to ułuż je gdziekolwiek sensownie, by nie zagniatały się i nie przycinały mechanizmów gaźników, ich umieszczenie nie jest kluczowe. Co do odmy od membran, można by założyc na nią jakiś mały filterek powietrza, kawałek gąbki w obudowie (czasami jest tak w oryginale). Co do króćców, może warto zakręcić się za głowicą od 1100, 4mm różnicy w średnicy to sporo, nie bardzo mam pomysł co z tym zrobić, można by trochę rozwiercić kanały w głowicy bandita, ale do 38mm to się raczej dobić nie da. Brak koncepcji. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Musialbys kupic nowe krocce do bandita ( 36 mm ) i sprobowac wcisnac te gazniki, ale moze byc ciezko. Do 750 ladowano 3 rozne rodzaje gaznikow i o ile sie nie myle 36 tez tam byly. jezeli twoje obecne nie podejda to jedyna opcja to kupic gazniki tez, na amerykanskim ebayu sa dosc tanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Gaźniki wyglądają bardzo podobnie jak z GSX750F pierwszej generacji. Robiłem taki wynalazek kiedyś no i te 2 wloty były puste jak już do niego zajrzałem. Pozostałe 2 górne węże szły do airbox`u. A z tymi kanałami to ciężka sprawa, spróbuj ten patent co Adam M. wspomina chociaż nie będzie lekko. Zresztą po co zakładać większe gaźniki skoro przelot kanału i tak zostanie pierwotny? Czy to ma tak być? Nie lepiej podkręcić oryg. gaźniki? Edytowane 23 Maja 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Gaźniki wyglądają bardzo podobnie jak z GSX750F pierwszej generacji. Robiłem taki wynalazek kiedyś no i te 2 wloty były puste jak już do niego zajrzałem. Pozostałe 2 górne węże szły do airbox`u. A z tymi kanałami to ciężka sprawa, spróbuj ten patent co Adam M. wspomina chociaż nie będzie lekko. Zresztą po co zakładać większe gaźniki skoro przelot kanału i tak zostanie pierwotny? Czy to ma tak być? Nie lepiej podkręcić oryg. gaźniki? Dobra, postaram się teraz zdobyć te krućce, a jeśli chodzi o rozmiar to walka tu jest o naprawdę duże osiągi i wiem, że to się sprawdza. Kanały mogą być węższe niż gaźniki, bo wtedy przyspiesza prędkośc w kanałach i sprawność się znacznie poprawia. Dzięki za wypowiedzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Duza roznice robia dopiero Mikuni Smothbore, i te moga byc nawet 36 mm, tyle ze cena jest powazna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 (edytowane) Dokładnie, takie gaźniki to moje marzenie, jednak ciągle jeszcze poza zasięgiem mojego portfela. Generalnie powód dlaczego przekładam gaźniki to taki, że dokonałem w moim silniku radykalnych przeróbek ( polerowane kanały wałki od gsxr 1100, planowanie głowicy), i teraz cierpi na ciągły niedostatek mieszanki. I z tego co mi radzili w renomowanych garażach to właśnie te gaźniki które chcę założyć, lecz nie poinformowali mnie o aż takich różnicach. Więc rozumem, że te odmy puszczam "w dół" i powinno działać... a krućce szukam nowe, jeśli nie będą także pasować to czy mam alternatywę, np: krućce od gsxr 1100 one miały 40mm Mikuni także CVK, dało by radę ścinąć może ? Edytowane 23 Maja 2009 przez ANGLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 (edytowane) Tak przeglądam serwisówki od różnych Gixxerów i się zgubiłem. Twoje gaźniki są od `92 a od tego akurat nie mam książki, dopiero zciągam ale będzie za jakiś czas. W `93-95 750, jak też 1100 wąż górny przeważnie idzie do filtra powietrza bo są to przewody powietrzne membran a dolny wąż to odpowietrzenie gaźników. U Ciebie wąż jest na dolnym mocowaniu co wskazuje że idzie to filtra a górne są puste a powinny być właśnie filtrowane bo to od membran jest. W sumie to wszystkie powinny być filtrowane co by syf nie leciał do gaźników. :biggrin: Zassam serwisówkę i poczytam bo nie daje mi to spokoju. :biggrin: Muszę się dowiedzieć co do czego. Fiszka `92-95 750 pokazuje że górne czyli te puste mają być połączone przez "trójnik" i wtedy jeden wąż odchodzi gdzieś na zewnątrz, pewnie do filtra co wynika z nazwy - "diaphragm chamber air cleaner hose". Natomiast sam airbox na rysunkach ma tylko 2 otwory - jeden od góry czyli odma silnika i drugi od dołu poprzez wąż puszczony pod motocykl. A z tymi króćcami to ja bym na Twoim miejscu dorwał gdzieś stare używki za parę groszy i próbował je wpasować najpierw bo jak się okaże że nic z tego to zostaniesz z kompletem nowych, drogich i niepotrzebnych króćców. Edytowane 24 Maja 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Widocznie o jedno odpowietrzenie jest wiecej, a niżeli w mniejszych mikuni 36 (standard GSF 1200) . Posiadam fiszkę od 750 90-92 ale bez opisów nazw podzespołów i nie moge dojrzeć gdzie wchodzą. Postaram się, aby te odmy poprowadzić tak aby wpadały do airboksu lub miały filterek, jednak puki co ważniejsze żeby paliło i działało jak należy. Krućce już namierzone ( używki ) postaram się je w miare szybko sciągnąć i zobaczymy co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.