PeKaWu Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Hej, W poszukiwaniu ciekawego a zarazem niedrogiego sprzetu (co by pozniej nie plakac w razie pecha na drodze :biggrin: ) trafilem na Yamahe TRX 850. Wyglada na to, ze ma ona wszystkie cechy, ktorych poszukuje - jest ciekawym i nietuzinkowym motocyklem, ma lekko sportowe zaciecie, ciekawy silnik o charakterystyce i dzwieku v-ki a takze atrakcyjna cene biorac pod uwage satysfakcjonujace parametry silnika. Poszukuje motocykla dobrego na miasto, traski do 600 km i ktorym bede mogl pojechac do Lublina czy Poznania na wlasnych kolach po to, aby smigajac na torze szlifowac swoje umiejetnosci rownoczesnie swietnie sie przy tym bawiac. Pytanie do osob zaznajomionych z tym motocyklem lub jego krewniakiem tdm 850. Jak sprawuje sie ten niemlody juz przeciez model? O ile mi wiadomo silniki sa trwale, do wad nalezy zaliczyc rozrzad plytkowy, potencjalny apetyt na olej i uciazliwosci serwisowe. Gdzies tez wyczytalem o potencjalnych problemach ze skrzynia biegow ale juz nie pamietam gdzie i czy napewno :icon_rolleyes: Co jeszcze warto o nich wiedziec? Bede wdzieczny za wszelkie opinie. Przyznam ze podoba mi ten motocykl przede wszystkim za wyglad i silnik. Charakter v-ki w pojemnosci >600 a jeszcze nie 1000. Wydaje mi sie ze to fajny sprzet do nauki, ktorej wciaz potrzebuje :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Wrzucam to tutaj, moze powstanie osobny watek dotyczacy tego motocykla. Moderatorow prosze o usuniecie podobnego tematu z dzialu Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro, gdyz jak dotad praktycznie nikt sie nim nie zainteresowal. W poszukiwaniu ciekawego a zarazem niedrogiego sprzetu (co by pozniej nie plakac w razie pecha na drodze) trafilem na Yamahe TRX 850. Wyglada na to, ze ma ona wszystkie cechy, ktorych poszukuje - jest ciekawym i nietuzinkowym motocyklem, ma lekko sportowe zaciecie, ciekawy silnik o charakterystyce i dzwieku v-ki a takze atrakcyjna cene jesli wziac pod uwage parametry, ktore oferuje. Poszukuje motocykla dobrego na miasto, jednodniowe trasy do 600 km i ktorym bede mogl pojechac do Lublina czy Poznania na wlasnych kolach po to, aby pocwiczyc ostrzejsza jazde po torze. Wydaje mi sie ze TRX idealnie wpisuje sie w takie oczekiwania. Pytanie do osob zaznajomionych z tym motocyklem lub jego krewniakiem tdm 850 (zaznaczam ze orientowalem sie troche w tematyce tego motocykla ale nie sposob wylowic wszystkich wartosciowych informacji w zalewie postow do przeczytania). Jak sprawuje sie ten niemlody juz model? O ile mi wiadomo silniki tdmek sa trwale, co najwyzej lubia sobie lyknac troche oleju. Do innych wad nalezy zaliczyc klopotliwy w serwisowaniu rozrzad plytkowy i inne uciazliwosci serwisowe, ktore potencjalnie zwiekszaja koszt utrzymania motocykla w dobrym stanie. Gdzies tez wyczytalem o mozliwych problemach ze skrzynia biegow. Informacje ta potwierdzil serwis motocyklowy, do ktorego dzwonilem zasiegnac opinii. Jednoczesnie dowiedzialem sie ze czesci da sie zdobyc i nie kosztuja one majatku. To tyle ile wiem na temat tego motocykla a chcialbym poznac wiecej szczegolow na jego temat. Co jeszcze warto o nich wiedziec? Moze znajdzie sie jakis uzytkownik TRXa? Bede wdzieczny za wszelkie pouczajace opinie. Przyznam ze bardzo spodobal mi sie ten motocykl. Wyglad Ducati, przyzwoita moc, moment obrotowy gixera 750 a do tego charakterystyka i dzwiek v-ki i to wszystko za niewielkie pieniadze. Czyzby ideal? :icon_twisted: Edytowane 19 Maja 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Kumpel ma takie moto. Przyznam że bardzo ciekawa konstrukcja. Niby ten sam silnik co w tdm ale wydaje się dużo bardziej agresywny. Troche jeździliśmy razem jak byłem u niego w odwiedzinach i fazer zostawał w tyle niestety :). Wg jego informacji v-max 270-280 km/h, na koło wstaje już z 3000 obr, no i można ćwiczyć do upadłego bo sucha miska olejowa. Części pasują od tdm, łącznie z owiewką. Generalnie ciekawa opcja. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 wada-rozrząd płytkowy? rozwiń myśl... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam dołączam się do prośby założyciela tematu, może wypowie się posiadacz takiego sprzętu i napisze swoje spostrzeżenia na jego temat, mnie osobiście interesuje pozycja na tym moto czy nie męczy w dłuższych podróżach, i jak wygląda sprawa spalania pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wada-rozrząd płytkowy? rozwiń myśl... Moja wiedza na ten temat jest czysto teoretyczna a wynika z niej, ze regulacja rozrzadu w tych silnikach powinna odbywac sie czesciej niz zalozono w ksiazce serwisowej a przy tym jest skomplikowana i przez to kosztowna. Jeszcze co do silnika, olej powinno sie wymieniac dosyc czesto bo co 6 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Na płytkach mogą być zawory :). Rozrząd to raczej na łańcuchu ;). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Hmm to byl taki skrot myslowy, ktory moze nie do konca sie udal :bigrazz: Chodzilo mi o regulacje zaworow, ktore moze mylnie traktuje jako czesc rozrzadu. Tak wogole to ciesze sie, ze temat spotkal sie zainteresowaniem. Dzieki za wszystkie informacje. Yuby, doskonale sie z Toba zgadzam ale motocykl, ktory mam na oku ma przebieg wlasnie 50 tys km i nie wiem jak o niego dbano wczesniej :) Ponizej link do aukcji. Kojarzy ktos ten sprzet? http://moto.allegro.pl/item632446049_yamaha_trx_850.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 ku*wa, to jest właśnie poprzednie moto kumpla, ma oryginalny przebieg, ale jak koleżka kupił to od razu zaliczył dzwona przodem, cały przód malowany, a lagi prostowane. Wydechy no name. hehe, "kupilem w zeszlym sezonie i zrobilem 800 km bo nie mam czasu jezdzic to sprzedaje". Jak ja kocham takie rozmowy :icon_mrgreen: Podobno jeszcze rama z tylu malowana ale nie wie o co chodzi. No nic w sobote prawdopodobnie go ogladam i zobaczymy jak to wyglada z bliska. Widziales ten motocykl juz po dzwonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Moto ma dodatkowo spawany tylny stelaż po przewinięciu na gumie. :biggrin: Ale rozumiem ze to nie bylo tuz przed sprzedaza tylko potem motocykl jezdzil dalej w rekach kolegi? :biggrin: Zmartwiles mnie troche tym swoim niusem apropos dzwona przodem. Glupio bedzie jak taki fajny sprzecik okaze sie odpicowanym na sprzedaz krzywym pazdzierzem :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Umowilem sie z typkiem wstepnie na sobote przy czym zaznaczylem ze nie chce marnowac czasu i kitu mi nie wcisnie bo moto na 100% pojdzie do serwisu na ogledziny. Mielismy sie jeszcze zdzwonic ale teraz nie odbiera. Wierze, ze to przypadek :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Wg jego informacji v-max 270-280 km/h, Według moich informacji to dobry TRX tyle na drugim biegu pójdzie :icon_mrgreen: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 No Lime trochę przesadził, więcej jak 250 nie latał. Polska to jednak kraj samych talentów :notworthy: A ci glupi skosnoocy wiecej jak 220 z tego motocykla wycisnac nie potrafili :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Zajc, mój serdeczny kolego. Nie mogę się z Tobą zgodzić, ponieważ wielokrotnie wskazówka prędkościomierza w tym moto przekraczała 240km/h. Yubyś drogi przyjacielu-jezeli jestes skosnooki to przepraszam ze Cie urazilem. W przeciwnym przypadku potraktuj moj poprzedni post jako dowod uznania dla umiejetnosci odkrecania manetki o pol obrotu wiecej niz przewiduje fabryka :P Tego stwierdzenia jestem pewien, ale nie będę się zaglębiał. No pewnie ze sa fajniejsze rzeczy sluzace do zaglebiania sie od TRXa ;) http://motocykle.vbs.pl/motocykle/yamaha/trx850.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 (edytowane) To tylko strona internetowa, na ktorej moga byc podane nieprecyzyjne informacje. Inne zrodla podaja np. ze waga motocykla jest o 19 kg mniejsza. Z kolei wiadomo ze bandziory maja wieksza moc od tej oficjalnej, ktora podaje producent. Takze nie ma chyba o co kruszyc kopii, trzeba by sie samemu przekonac. Poza tym wiadomo ze 80 koni szalu nie robi i mi jako potencjalnemu uzytkownikowi tego modelu wystarczyloby w zupelnosci 200 km/h, ktore i tak z rzadka bym osiagal :) Edytowane 20 Maja 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.