Skocz do zawartości

Yamaha TRX 850


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

W poszukiwaniu ciekawego a zarazem niedrogiego sprzetu (co by pozniej nie plakac w razie pecha na drodze :biggrin: ) trafilem na Yamahe TRX 850. Wyglada na to, ze ma ona wszystkie cechy, ktorych poszukuje - jest ciekawym i nietuzinkowym motocyklem, ma lekko sportowe zaciecie, ciekawy silnik o charakterystyce i dzwieku v-ki a takze atrakcyjna cene biorac pod uwage satysfakcjonujace parametry silnika. Poszukuje motocykla dobrego na miasto, traski do 600 km i ktorym bede mogl pojechac do Lublina czy Poznania na wlasnych kolach po to, aby smigajac na torze szlifowac swoje umiejetnosci rownoczesnie swietnie sie przy tym bawiac.

 

Pytanie do osob zaznajomionych z tym motocyklem lub jego krewniakiem tdm 850. Jak sprawuje sie ten niemlody juz przeciez model? O ile mi wiadomo silniki sa trwale, do wad nalezy zaliczyc rozrzad plytkowy, potencjalny apetyt na olej i uciazliwosci serwisowe. Gdzies tez wyczytalem o potencjalnych problemach ze skrzynia biegow ale juz nie pamietam gdzie i czy napewno :icon_rolleyes: Co jeszcze warto o nich wiedziec? Bede wdzieczny za wszelkie opinie. Przyznam ze podoba mi ten motocykl przede wszystkim za wyglad i silnik. Charakter v-ki w pojemnosci >600 a jeszcze nie 1000. Wydaje mi sie ze to fajny sprzet do nauki, ktorej wciaz potrzebuje :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam to tutaj, moze powstanie osobny watek dotyczacy tego motocykla. Moderatorow prosze o usuniecie podobnego tematu z dzialu Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro, gdyz jak dotad praktycznie nikt sie nim nie zainteresowal.

 

W poszukiwaniu ciekawego a zarazem niedrogiego sprzetu (co by pozniej nie plakac w razie pecha na drodze) trafilem na Yamahe TRX 850. Wyglada na to, ze ma ona wszystkie cechy, ktorych poszukuje - jest ciekawym i nietuzinkowym motocyklem, ma lekko sportowe zaciecie, ciekawy silnik o charakterystyce i dzwieku v-ki a takze atrakcyjna cene jesli wziac pod uwage parametry, ktore oferuje. Poszukuje motocykla dobrego na miasto, jednodniowe trasy do 600 km i ktorym bede mogl pojechac do Lublina czy Poznania na wlasnych kolach po to, aby pocwiczyc ostrzejsza jazde po torze. Wydaje mi sie ze TRX idealnie wpisuje sie w takie oczekiwania.

 

Pytanie do osob zaznajomionych z tym motocyklem lub jego krewniakiem tdm 850 (zaznaczam ze orientowalem sie troche w tematyce tego motocykla ale nie sposob wylowic wszystkich wartosciowych informacji w zalewie postow do przeczytania). Jak sprawuje sie ten niemlody juz model? O ile mi wiadomo silniki tdmek sa trwale, co najwyzej lubia sobie lyknac troche oleju. Do innych wad nalezy zaliczyc klopotliwy w serwisowaniu rozrzad plytkowy i inne uciazliwosci serwisowe, ktore potencjalnie zwiekszaja koszt utrzymania motocykla w dobrym stanie. Gdzies tez wyczytalem o mozliwych problemach ze skrzynia biegow. Informacje ta potwierdzil serwis motocyklowy, do ktorego dzwonilem zasiegnac opinii. Jednoczesnie dowiedzialem sie ze czesci da sie zdobyc i nie kosztuja one majatku. To tyle ile wiem na temat tego motocykla a chcialbym poznac wiecej szczegolow na jego temat. Co jeszcze warto o nich wiedziec? Moze znajdzie sie jakis uzytkownik TRXa? Bede wdzieczny za wszelkie pouczajace opinie. Przyznam ze bardzo spodobal mi sie ten motocykl. Wyglad Ducati, przyzwoita moc, moment obrotowy gixera 750 a do tego charakterystyka i dzwiek v-ki i to wszystko za niewielkie pieniadze. Czyzby ideal? :icon_twisted:

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma takie moto. Przyznam że bardzo ciekawa konstrukcja. Niby ten sam silnik co w tdm ale wydaje się dużo bardziej agresywny. Troche jeździliśmy razem jak byłem u niego w odwiedzinach i fazer zostawał w tyle niestety :). Wg jego informacji v-max 270-280 km/h, na koło wstaje już z 3000 obr, no i można ćwiczyć do upadłego bo sucha miska olejowa. Części pasują od tdm, łącznie z owiewką. Generalnie ciekawa opcja.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

dołączam się do prośby założyciela tematu, może wypowie się posiadacz takiego sprzętu i napisze swoje spostrzeżenia na jego temat, mnie osobiście interesuje pozycja na tym moto czy nie męczy w dłuższych podróżach, i jak wygląda sprawa spalania

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wada-rozrząd płytkowy? rozwiń myśl...

 

Moja wiedza na ten temat jest czysto teoretyczna a wynika z niej, ze regulacja rozrzadu w tych silnikach powinna odbywac sie czesciej niz zalozono w ksiazce serwisowej a przy tym jest skomplikowana i przez to kosztowna. Jeszcze co do silnika, olej powinno sie wymieniac dosyc czesto bo co 6 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm to byl taki skrot myslowy, ktory moze nie do konca sie udal :bigrazz: Chodzilo mi o regulacje zaworow, ktore moze mylnie traktuje jako czesc rozrzadu. Tak wogole to ciesze sie, ze temat spotkal sie zainteresowaniem. Dzieki za wszystkie informacje. Yuby, doskonale sie z Toba zgadzam ale motocykl, ktory mam na oku ma przebieg wlasnie 50 tys km i nie wiem jak o niego dbano wczesniej :) Ponizej link do aukcji. Kojarzy ktos ten sprzet?

 

http://moto.allegro.pl/item632446049_yamaha_trx_850.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ku*wa, to jest właśnie poprzednie moto kumpla, ma oryginalny przebieg, ale jak koleżka kupił to od razu zaliczył dzwona przodem, cały przód malowany, a lagi prostowane.

Wydechy no name.

 

hehe, "kupilem w zeszlym sezonie i zrobilem 800 km bo nie mam czasu jezdzic to sprzedaje". Jak ja kocham takie rozmowy :icon_mrgreen: Podobno jeszcze rama z tylu malowana ale nie wie o co chodzi. No nic w sobote prawdopodobnie go ogladam i zobaczymy jak to wyglada z bliska. Widziales ten motocykl juz po dzwonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto ma dodatkowo spawany tylny stelaż po przewinięciu na gumie. :biggrin:

 

Ale rozumiem ze to nie bylo tuz przed sprzedaza tylko potem motocykl jezdzil dalej w rekach kolegi? :biggrin: Zmartwiles mnie troche tym swoim niusem apropos dzwona przodem. Glupio bedzie jak taki fajny sprzecik okaze sie odpicowanym na sprzedaz krzywym pazdzierzem :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowilem sie z typkiem wstepnie na sobote przy czym zaznaczylem ze nie chce marnowac czasu i kitu mi nie wcisnie bo moto na 100% pojdzie do serwisu na ogledziny. Mielismy sie jeszcze zdzwonic ale teraz nie odbiera. Wierze, ze to przypadek :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajc, mój serdeczny kolego. Nie mogę się z Tobą zgodzić, ponieważ wielokrotnie wskazówka prędkościomierza w tym moto przekraczała 240km/h.

Yubyś drogi przyjacielu-jezeli jestes skosnooki to przepraszam ze Cie urazilem. W przeciwnym przypadku potraktuj moj poprzedni post jako dowod uznania dla umiejetnosci odkrecania manetki o pol obrotu wiecej niz przewiduje fabryka :P

Tego stwierdzenia jestem pewien, ale nie będę się zaglębiał.

No pewnie ze sa fajniejsze rzeczy sluzace do zaglebiania sie od TRXa ;)

http://motocykle.vbs.pl/motocykle/yamaha/trx850.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko strona internetowa, na ktorej moga byc podane nieprecyzyjne informacje. Inne zrodla podaja np. ze waga motocykla jest o 19 kg mniejsza. Z kolei wiadomo ze bandziory maja wieksza moc od tej oficjalnej, ktora podaje producent. Takze nie ma chyba o co kruszyc kopii, trzeba by sie samemu przekonac.

 

Poza tym wiadomo ze 80 koni szalu nie robi i mi jako potencjalnemu uzytkownikowi tego modelu wystarczyloby w zupelnosci 200 km/h, ktore i tak z rzadka bym osiagal :)

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...