Skocz do zawartości

Mała Maruda po przeróbkach


ONLY VTWIN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema.

Może zacznę od początku. 26 stycznia drogą kupna okazyjnie nabyłem silnik- ćwiartkę z gsx-a '81. Po prostu coś mi odbiło i chciałem go wstawić w ramę maraudera 125. Cóż, łatwe to nie było, bo jak na 250tke ma spore rozmiary i za cholere nie chciał się zmieścić. Trwało to 4 miechy, bo trzeba było przerobić kilka innych rzeczy. Teraz mam sprzęt, jakiego nie ma nikt :cool: Na pewno na tym nie poprzestanę, bo to fajna sprawa na zimowe popołudnia.

1

2

i nowy lakier:

lakier

 

zostało kilka szczegółów. myślę nad tablicą z boku :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj byłoby fajnie gdyby ćwiartka=0,7l :biggrin: demon prędkości to nie jest, ale chodzi mi raczej o normalną prędkość podróżną, która przy 125ccm wynosiła jakieś 60-70kmh. dla mnie 90 jest optymalne.

może i nie jeżdżę teraz do końca legalnie, mam 27 koni i 250ccm, ale równie dobrze mógłbym jeździć legalną 125 tylko że w 2t, która ma 40 koni. chodzi mi tylko o dźwięk silnika :cool:

jeszcze raz dzięki za dobre słowo :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no z ta legalnoscia 2T i 40 koni przgioles :) prawo a1 obowiazuje do 15 kW chyba :) wiecej tyz nie mozna i trzeba miec pelne a ;) ale gratuluje motora :D

Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :D

https://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek

 

Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notturno SV - no jasne - chodziło mu o to że jedni jeżdżą 125cc 2T 40KM, więc czemu on by miał być mniej legalny 250cc 4T 25KM z tą samą kategorią prawa jazdy ;)

 

A co do motocykla - byłem, widziałem, jeździłem - cudo ;)

(Ale ciii, nie powiem nikomu że masz problem z gaźnikami i przez pierwsze 20 sekund to to się wcale nie zbiera xP)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Ale ciii, nie powiem nikomu że masz problem z gaźnikami i przez pierwsze 20 sekund to to się wcale nie zbiera xP)

 

 

to nie jest problem:):):) to moto tak ma:PP(z moich obserwacji):) chyba że jemu go musi tak że się nie da jechać:PP ale ja miałem tak że dało się jechać tylko nie pod czerwoną kreskę:PP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciiii, zrobiłem synchronizację, jest git :cool: dzięki za gratki. Doszedłem do wniosku, że silnik jest zablokowany do 17 koni (wersja na Niemcownię), vmax 115-120 więc aż tak mocno prawa nie naginam.

p.s. Może się ktoś orientuje gdzie były blokady w GSXach 250 z lat 80tych? :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...