Jump to content

KolesKS

Forumowicze
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About KolesKS

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu
  • Birthday 07/15/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Suzi GZ 125 Marauder
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5597961
  • Strona www
    http://bikepics.com/members/k5pl/

Informacje profilowe

  • Skąd
    Legnica
  1. Witam serdecznie, Zachęcam do zerknięcia na ofertę sprzedaży mojego motocykla - Customa na bazie Harleya Evo. Zdjęcia i dokładny opis dostępne tu: http://allegro.pl/piekna-bestia-harley-davidson-evolution-1340-i5263763698.html Cena jak najbardziej do negocjacji, a powód sprzedaży uczciwy - potrzebne środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pozdrawiam!
  2. Są nabite numery Harleyowskie - dokładnie z Harleya SST 250. :) Ale to raczej nie ten silnik. Po czym poznam producenta tego evo w takim razie? I głupie pytanie - czy wszystkie podzespoły i części będą takie same jak w oryginalnym EVO, czy należy szukać pod konkretnego producenta?
  3. Rozumiem że chodziło o wtyczkę alternatora po lewej stronie przedniego cylindra, tak? Bo tam zaprowadził mnie przewód od regulatora napięcia, więc stwierdziłem że pewnie o to tu chodzi. Góra wygląda na Evo, potwierdzają to również numery głowic. A dół jakby kurde przeszczepiony. Pytanie czy można w ogole wpasować całą górę od Evo do dołu od Shovelheada? Dodam jeszcze że gość od którego kupiłem sprzęta, wspominał o 6V akumulatorze - jeżeli Shovle miały 6v, a Evo 12V to odpowiedź jest w miarę jasna.
  4. Jasna sprawa - jako że już ciemnawo, dodaję kilka poglądowych zdjęć całego motocykla, nie konkretnie silnika. Coś może będzie się dało dopatrzyć. :)
  5. Witam! Zakupiłem ostatnio customa z silnikiem HD. Mam pewien problem - otóż nie potrafię określić producenta i roku produkcji silnika. Jest to silnik Evolution 1340, a przynajmniej na taki wygląda, natomiast numery jego, wskazują na rok produkcji 1973, czyli Shovelhead. I stąd moje pytanie. Już podaję konkretne informacje: - numer mieści się po lewej stronie silnika, pod tylnym cylindrem - [gwiazdka] 7T67381H3 [gwiazdka] - Numer jest nabity całymi znakami, a nie ‘punkcikami’ Z tego co zdążyłem się zorientować do tej pory, przedostatni znak H mówi że to lata ’70, natomiast 3 że to konkretnie 1973 (a więc Shovelhead). Z tego co widać po górze silnika jest to Evolution, potwierdzają to numery głowic (po wpisaniu w google otrzymujemy aukcje ebay’a ze standardowymi głowicami od Evolution). Trochę głupie pytanie, ale jedyne co mi przychodzi do głowy – czy jest możliwe że z dołem od Shovelheada ktoś ożenił górę Evo? A może to silnik innego producenta, a ‘H3’ to zbieg okoliczności? Wszystkie odpowiedzi mile widziane!
  6. Witam! Mam na sprzedaż swoją DR 650 Dakar. Opis i zdjęcia motocykla - Allegro W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać, dzwonić. Pozdrawiam!
  7. Problem został dziś odnaleziony. Wygląda on nie za ciekawie, a dokładniej to tak: Zdjęcia I teraz mam kilka pytań: 1.Koło magnesowe, fabrycznie nie ma takiego spawu? Należałoby kupić inne, prawda? 2.Czy oderwaną część alternatora, jak mniemam impulsator, mogę po prostu przylutować do tamtych kabli? 3.Owy impulsator ma swoją szynę, z której można go po prostu wyjąć jak widać na załączonym obrazku. Tak powinno być i powinien być dociskany tylko kołem magnesowym, czy powinien się jakoś inaczej trzymać? Wszystkie inne rady, o które nie prosiłem w pytaniach również mile widziane!
  8. Witam Wszystkich! Mam pewien problem. Otóż zakupiłem ostatnio motocykl - DR650R Dakar. Na miejscu zakupu wszystko było w porządku, motocykl odpalił, jeździł. Przyjechalem do domu, przeprowadziłem podstawowy serwis, tj. napiąłem łańcuch, napompowałem koła itd. z zamiarem wybrania się na przejażdżkę. Motocykl odpalił po kilku kopnięciach. No kilkunastu. ;) Wyruszyłem przejechać się motocyklem po okolicznych łąkach i pagórkach. Jakieś 1,5km od domu, DRka strzeliła w gaźnik, zaraz drugi raz, zgasła i już więcej nie chciała odpalić. Przypchałem ją do domu, wyczyściłem filtr powietrza, przedmuchałem dysze gaźnika, który był bardzo czysty, posprawdzałem wszystkie kości elektryki, wymieniłem świece i motocykl nie chce więcej odpalić. Dodam jeszcze że motocykl stał jakiś czas zanim go kupiłem. Gdy kopię starterem, to zapala się lampka luzu i żarówka w lampie, więc prąd jest. Iskry natomiast ani nie widać przy przyłożonych świecach do silnika, ani w ręce nie czuć prądu przy kopaniu. Przy użyciu zapożyczonego modułu i cewki, efekt był ten sam - motocykl nie palił. Może to regulator napięcia - chociaż gdyby był zepsuty, to może i lampy by się nie zapalały? Czy to niezależne od regulatora? Proszę o pomoc, bo wytężam umysł na wszelkie sposoby a nie daje to żadnego efektu. Pozdrawiam, Kacper S.
  9. Jutro powinien przyjść zamówiony wczoraj manometr i sprawa kompresji powinna się wyjaśnić. Co do sprzęgła to pewnie właśnie posklejane tarcze. Moto stało spory czas a nie wiadomo co to w ogóle za olej w środku jest.
  10. Dokładnie, moto nie na chodzie. Serwisówki szukałem, ale jednak tylko Owner Manuale i Parts Listy znalazłem.. Kopniak również bardzo lekko chodzi. Ręką da się go 'kopnąć'...
  11. Cewkę wysyłam jutro do przewinięcia. Są 4 cewki w magneto, 3 od normalnej elektryki (światła, klakson, itd.) i ta jedna od zapłonu się spaliła. Jeżeli chodzi o sprzęgło, to też nie bardzo wiem co i jak, bo klamkę można wcisnąć, opór przy wciskaniu jest, dźwignia na silniku się porusza, a i tak nie wysprzęgla - będę musiał tam zaglądnąć. Macie jakieś sugestie? Co rozumiesz przez 'niekoniecznie od razu konieczny jest remont'?
  12. Witam! Mam pewne pytanie. Otóż nabyłem Husqvarnę WR 360. Motocykl ma spaloną cewkę zapłonową, więc nie mogę sprawdzić jaką mocą dysponuje. Chodzi o to, że pchając motocykl, nawet na jedynce nie blokuje koła (gdy na nim siedzę). Gdy nie ma na nim obciążenia, to koło jest zablokowane, jednak gdy ktoś siądzie, kręci się praktycznie bez blokowania. I moje pytanie jest, która z poniższych wersji jest najbardziej prawdopodobna: a) mam tak tragiczną kompresję, b) taki urok 2suwa, c) w Husce są jakieś automatyczne dekompresatory, które zamykają się dopiero podczas pracy silnika. Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.
  13. Notturno SV - no jasne - chodziło mu o to że jedni jeżdżą 125cc 2T 40KM, więc czemu on by miał być mniej legalny 250cc 4T 25KM z tą samą kategorią prawa jazdy ;) A co do motocykla - byłem, widziałem, jeździłem - cudo ;) (Ale ciii, nie powiem nikomu że masz problem z gaźnikami i przez pierwsze 20 sekund to to się wcale nie zbiera xP)
  14. Witam! W lipcu 2008 zostałem szczęśliwym (jak do tej pory xP) posiadaczem małej Marudy - Suzuki GZ 125. Nie najeździłem się nią wtedy za dużo, gdyż egzamin na A1 miałem dopiero 5 listopada (zdany za pierwszym razem), dokumenty dostałem pod koniec tego samego miesiąca, a w grudniu z 2-3 razy wyjechałem. Jakby nie patrzeć zrobiłem w 2008 roku, tylko 200km. Ostatnio, jako prace domową z informatyki mieliśmy zrobić prezentację wideo - pomyślałem więc - czemu by nie o Marudzie? I tak oto powstał ten film... Może się Wam tutaj nie spodobać, gdyż jest on raczej zrobiony z trochę niezbyt 'Motocyklistowego podejścia', nie mniej jednak chciałem go zaprezentować i prosić o opinie na jego temat. Zarówno te pozytywny jak i negatywne, najlepiej też ze wszelkimi uwagami ;) :icon_arrow: [Link do mojego filmu na YouTube'ie] ...swoją drogą - czym bym tu się mógł pochwalić: - zakupem moto :crossy: - zdanym za pierwszym podejściem egzaminem kat. A1 :flesje: - pierwszym przejechanym tysiącem kilometrów (niebawem drugi) :bigrazz: Jeżeli temat bardziej nadaje się do działu 'Przy piwie', to bardzo proszę o przeniesienie go tam i przepraszam za mylną ocenę 'powołania' tematu.
×
×
  • Create New...