ONLY VTWIN Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Siema. Może zacznę od początku. 26 stycznia drogą kupna okazyjnie nabyłem silnik- ćwiartkę z gsx-a '81. Po prostu coś mi odbiło i chciałem go wstawić w ramę maraudera 125. Cóż, łatwe to nie było, bo jak na 250tke ma spore rozmiary i za cholere nie chciał się zmieścić. Trwało to 4 miechy, bo trzeba było przerobić kilka innych rzeczy. Teraz mam sprzęt, jakiego nie ma nikt :cool: Na pewno na tym nie poprzestanę, bo to fajna sprawa na zimowe popołudnia. 1 2 i nowy lakier: lakier zostało kilka szczegółów. myślę nad tablicą z boku :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 gratuluje, sprzęt na pewno nie typowy i nie powtarzalny :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 kurczę....efekt porażający:) fajny masz sprzęt:|ja przy swoim jeszcze muszę pracować:):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Zhańbiłeś swój nick :P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciemka Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Łaaadnie. :D Gratuluję motóra i determinacji. ;) Cytuj http://www.sklep.cmamoto.pl/http://www.modeka-polska.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 dzieki wszystkim :flesje: Boa, zanim sie V-ki dorobie to troche czasu minie, ale rzedowa 2 tez fajnie mruczy :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Bardzo ładnie wyszedł, gratulki Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ja tak czytam 'ćwiartke z gsx-a', myśle gsxr 750 :biggrin: Patrze na zdjęcie i zonk. Ale maszynka i tak spoko, podejrzewam że ten silniczek żwawszy? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 oj byłoby fajnie gdyby ćwiartka=0,7l :biggrin: demon prędkości to nie jest, ale chodzi mi raczej o normalną prędkość podróżną, która przy 125ccm wynosiła jakieś 60-70kmh. dla mnie 90 jest optymalne. może i nie jeżdżę teraz do końca legalnie, mam 27 koni i 250ccm, ale równie dobrze mógłbym jeździć legalną 125 tylko że w 2t, która ma 40 koni. chodzi mi tylko o dźwięk silnika :cool: jeszcze raz dzięki za dobre słowo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no z ta legalnoscia 2T i 40 koni przgioles :) prawo a1 obowiazuje do 15 kW chyba :) wiecej tyz nie mozna i trzeba miec pelne a ;) ale gratuluje motora :D Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Bardzo fajne fotki, ten garaz w tle swietnie pasuje do motocykla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KolesKS Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Notturno SV - no jasne - chodziło mu o to że jedni jeżdżą 125cc 2T 40KM, więc czemu on by miał być mniej legalny 250cc 4T 25KM z tą samą kategorią prawa jazdy ;) A co do motocykla - byłem, widziałem, jeździłem - cudo ;) (Ale ciii, nie powiem nikomu że masz problem z gaźnikami i przez pierwsze 20 sekund to to się wcale nie zbiera xP) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 (Ale ciii, nie powiem nikomu że masz problem z gaźnikami i przez pierwsze 20 sekund to to się wcale nie zbiera xP) to nie jest problem:):):) to moto tak ma:PP(z moich obserwacji):) chyba że jemu go musi tak że się nie da jechać:PP ale ja miałem tak że dało się jechać tylko nie pod czerwoną kreskę:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ONLY VTWIN Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 ciiii, zrobiłem synchronizację, jest git :cool: dzięki za gratki. Doszedłem do wniosku, że silnik jest zablokowany do 17 koni (wersja na Niemcownię), vmax 115-120 więc aż tak mocno prawa nie naginam. p.s. Może się ktoś orientuje gdzie były blokady w GSXach 250 z lat 80tych? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 wow;O tam były blokady;O;O;O;O;O????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.