raheem Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Witam Wszystkich! Nie dawno kuiłem lc4 z 96 r. 620 . NIe czułem w spalinachgrama oleju ! wszystko wyglądało ok! Zrobiłem 200 km i przez ten czas wlałem prawie 0,5 l oleju ! Cały czas go ubywa :( Czy to będą pierścienie olejowe ? Silnik żadnych wycieków na zewnątrza nie ma . Z góry dzięki za podpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOKIO Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Witam Wszystkich! Nie dawno kuiłem lc4 z 96 r. 620 . NIe czułem w spalinachgrama oleju ! wszystko wyglądało ok! Zrobiłem 200 km i przez ten czas wlałem prawie 0,5 l oleju ! Cały czas go ubywa :( Czy to będą pierścienie olejowe ? Silnik żadnych wycieków na zewnątrza nie ma . Z góry dzięki za podpowiedzi! bez rozłożenia silnika sie nie dowiesz niestety i odradzam wymiane samych pierścieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Bardziej wyglada mi to na uszczelniacze zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 (edytowane) 200k = 0,5 ,1000km 2,5l oleju heh jak by to były pierścienie albo uszczelniacze zaworowa to na pewno by było widać obłok niebieskiego dymu. Wykręć świece i zobacz jaki ma kolor , czy nie jest osmolona . Edytowane 17 Maja 2009 przez seba13 Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Jak sprawdzasz poziom oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 przyjechal facet raz na serwis i twierdzil ze mu moto zrzera olej, wiec go dolewal. kolega spuscil mu olej z silnika i cale szczescie ze mieli duze wiaderko na to bo zeszlo 8 litrow... :) Intruder 800. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkoch Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 (edytowane) Jeśli lc4 ma suchą miskę olejową (?????) i nieumiejętnie sprawdzasz poziom to będziesz dolewał i dolewał i ciągle będzie mało. Nadmiar wywali do airboxa. Rozgrzać (przejechać się), zostawić chwilę na wolnych obrotach, wyłączyć i po 20 sek. sprawdzić poziom. Jak mierzysz na zimnym to będzie mało. Edytowane 18 Maja 2009 przez mkoch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 ostatnio rozierałem silnik który palił olej i niebyło go czuć w spalinach, uszczelniacz zaworu wydechowego w stanie intesywnego rozkładu olej ciekł na grzybek zaworu ładnie sie tam wypalał i oto ci cała historyja. p.s. co do poziomu oleju prywatny rekordzista to gosc który do silnika WSK 175 zalał oleju pod sam korek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.