chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 witam, składam sobie silnik w mojej xlce i potrzebuję uszczelkę pod głowicę, co byście brali na moim miejscu: jakas podejrzana z wyglądu... http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html czy komplet: http://allegro.pl/item626277859_komplet_us..._600_xl600.html czy ktoś dorabiał taką uszczelkę i czy zawsze konieczna jest jej wymiana<mój silnik nie ma juz za wielkiej kompresji>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 czy ktoś dorabiał taką uszczelkę i czy zawsze konieczna jest jej wymiana<mój silnik nie ma juz za wielkiej kompresji>? A co z kompresją? Może wystarczy założyć nowe pierścionki? Góra i tak już zdjęta a pierścienie drogie nie są... Kiedyś dorobiłem uszczelkę do Simsona 425s, uszczelka byłą zrobiona z miedzi i nie miałem z nią problemu ale w Twoim moto jest inna kompresja i nie ryzykowałbym dorabiania. Szkoda gwintów przy kolejnym rozbieraniu w razie jak puści... Raz założona uszczelka trafia na złom, a przynajmniej powinna tam trafić ;) Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) w Lublinie dorabiają uszczelki za 30 pln, ale zastrzegają,ze prawdopodobnie są to uszczelki grubsze<jakis inny materiał> i silnik moze sie odprężyć ale ludzie tak robią i ponoc nie narzekają na jais wielki ubytek mocy Edytowane 12 Maja 2009 przez chp600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Dorabiałem uszczelkę do xl350 to http://www.uszczelki.webpark.pl/ jakieś 2 lata temu i motocykl nadaj na niej jeździ i ma się dobrze. Koszt to ok 1/3 ceny oryginału. Nie dorabiałem jej bynajmniej ze względu na cenę tylko na czas (2-4 tyg) sprowadzenia oryginalnej uszczelki przez ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) w Wawie gosc dorabia za 5 dych<+ 2x wysyłka>,ale grubosc min. 1mm, u mnie za 3 dychy, grubosc min. 1.3mm, ciekawe jaka jest grubosc orginalnej uszczelki i czy różnica ok max 0,5 mm robi jakąkolwiek różnicę? http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html podejrzewam,ze ta uszczelka nie jest cieńsza niz te dorabiane więc raczej ją odpuszczam mozna jeszcze wyrwac za 100 pln uszczelkę orginalną ze sklepu dwa-koła.pl Edytowane 12 Maja 2009 przez chp600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 w Wawie gosc dorabia za 5 dych<+ 2x wysyłka>,ale grubosc min. 1mm, u mnie za 3 dychy, grubosc min. 1.3mm, ciekawe jaka jest grubosc orginalnej uszczelki i czy różnica ok max 0,5 mm robi jakąkolwiek różnicę? http://allegro.pl/item619603069_ir_uszczel...nda_xl_600.html podejrzewam,ze ta uszczelka nie jest cieńsza niz te dorabiane więc raczej ją odpuszczam mozna jeszcze wyrwac za 100 pln uszczelkę orginalną ze sklepu dwa-koła.pl ...roznica 0,5mm a nawet 1mm nie robi żadnej różnicy zważywszy na to ze głowica powinna być splanowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ja nie planuję planować głowicy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ja nie planuję planować głowicy :D thia,widac masz duzo czasu i malo.....pojecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czy planowanie jest konieczne przy kazdym zdjęciu głowicy? Motor jest stary i kompresja jest średnia. uszczelka z allegro ma zdaniem sprzedawcy 1.6 mm czyli grubsza niz dorabiane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Czy planowanie jest konieczne przy kazdym zdjęciu głowicy? Motor jest stary i kompresja jest średnia. uszczelka z allegro ma zdaniem sprzedawcy 1.6 mm czyli grubsza niz dorabiane... planowanie,to ...obowiazek!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) w xlce juz 2x składałem bez planowania, 1 raz gdy kupilem motor w częściach, potem aby wymienić tłok i teraz aby zregenerować głowicę i jakoś nalatałem tak wiele tys. km to nie jest motor chlodzony cieczą... Edytowane 12 Maja 2009 przez chp600r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 w singlach glowicy nie planuje sie co sciagniecie glowicy , jest przeciez mala i prawdopodobienstwo ze sie zdeformuje jest male . Ja kupilem zestaw uszczelek OMP pod glowica trzyma , natomaist pod pokrywka zaworowa cieknie mi troszke z jednej sruby a juz wiecej nie dociagne jej Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a gdzie w Lbn dorabiaja? bo wiem o zakladzie na dolej marii panny czy jakis tak Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chp600r Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 zgadza się,tel. do nich jakby co 081 534 49 99 dorabiałem u nich różne uszczelki< co prawda nigdy pod głowicę> i zawsze były dobrej jakosci, a zresztą chyba nie ma innego 'dorabiacza' w Lbn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Nawet jak nie zamierzasz planowac to warto sprawdzic czy glowica ma prosta powierzchnie styku z cylindrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.