porywacz_zwlok Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 witam męczy mnie od pewnego czasu to, że z mojego gaźnika kropelkowo ucieka mi paliwo. chciałbym was prosić o radę jak się tym problemem zająć. mechanikę rozumiem w podstawach, głowę na karku mam więc z użyciem odpowiednich narzędzi nie mam problemu. ale czy gaźniki posiadają jakieś uszczelki czy po prostu jest jakaś niedokręcona śrubka? tą na zdjęciu u dołu widoczną śrubkę dokręcałem, ale paliwo nadal się powoli sączy. proszę o jakiekolwiek podpowiedzi zanim się zabiorę za szukanie nieszczelności zdjęcie gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) Są trzy możliwosci: -nieszczelna śrubka -za wysoki poziom paliwa (ekstremalnie za wysoki) -nieszczelny zaworek iglicowy pływaka (dodatkowo nieszczelny kranik) Najłatwiejszą czynnością będzie sprawdzenie poziomu paliwa w czasie pracy silnika i po dłuższym postoju. Podepnij przezroczysty wężyk do wylotu pod śrubką i przyłóż go do gaźnika wylotem do góry. Odpal silnik, odkręć minimalnie śrubkę i sprawdź wysokość paliwa w wężyku (powinien być zgodny z serwisówka). Wyłącz silnik i obserwuj przez kilkanaście minut czy poziom się podnosi. Jeżeli poziom jest dobry i niezmienny, to winna jest nieszczelna śrubka. Jeżeli poziom jest za wysoki to trzeba go zmienić. Jeżeli poziom paliwa sie podnosi po zgaszeniu silnika, to nieszczelny (niezamykający się) kranik. Edytowane 11 Maja 2009 przez sorier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Ew. uszczelka pod deklem gaznika lub... niedokrecony dekiel ;-) Sprawdz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Na tej srubce jest oring, obejrzyj czy nie uszkodzony i w razie czego wymien. Przelewanie z powodu poziomu, czy zaworka iglicowego w tym wypadku nie ma zastosowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.