Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500s '93 dławienie silnika przy 5-7tys obrotów


Inka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tak waski przedział obrotów wskazuje na dosć zadkie uszkodzenie zaworków a dokładnie amortyzatora drgań pływaka, poprostu pływki na tej parti obrtów sporo drgaja przezco poziom sie obniża. Czasem lekarstwem na całe zło jest delikatne podniesienie poziomu paliwa i regulacja motocykla na słuch. W kazdym razie zament wywołuja gaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

niestety problem do końca nie zniknął :( pomogło to dosłownie na hmm jeden dzień. Po podniesieniu poziomu paliwa w gaźnikach wydaje się nawet większa. Przy wymianie świec zauważyłam, że w fajce z kabli brakuje kawałka części odpowiedzialnej za przesył impulsu do świecy. Więc jest prawdopodobne, że przy tych obrotach po prostu świeca nie dostaje prądu i nie daje iskry. Jak to zrobię to sprawdzę, czy dalej jest ta dziura i napiszę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to dziwne cytować samego siebie, ale może sie przyda:

To raczej nie poziom paliwa ...

Może to też być wina zapłonu. Może coś masz luźne lub zaśniedziałe i wraz ze zmianą wibracji silnika i napięcia w instalacji wypadają zaplony (silnik szarpie).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...