Yaco Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 A jaki masz tłumik? Fabryczny czy przelot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 tłumik a raczej dwa tłumiki wyglądają mi na fabryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 tak waski przedział obrotów wskazuje na dosć zadkie uszkodzenie zaworków a dokładnie amortyzatora drgań pływaka, poprostu pływki na tej parti obrtów sporo drgaja przezco poziom sie obniża. Czasem lekarstwem na całe zło jest delikatne podniesienie poziomu paliwa i regulacja motocykla na słuch. W kazdym razie zament wywołuja gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Wueska - miales racje ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Robiłeś ten motocykl koleżance? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nie. Kolezanka sama zrobila. Podniosla poziom paliwa i problem zniknal. Ale jestem pelen podziwu Twojej wiedzy ;-) Nigdy bym nie wpadl na cos takiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Poprostu ja lubie gaźniki;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Hehe. Ja tez. Tylko nie zawsze one mnie lubią ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 niestety problem do końca nie zniknął :( pomogło to dosłownie na hmm jeden dzień. Po podniesieniu poziomu paliwa w gaźnikach wydaje się nawet większa. Przy wymianie świec zauważyłam, że w fajce z kabli brakuje kawałka części odpowiedzialnej za przesył impulsu do świecy. Więc jest prawdopodobne, że przy tych obrotach po prostu świeca nie dostaje prądu i nie daje iskry. Jak to zrobię to sprawdzę, czy dalej jest ta dziura i napiszę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Troche to dziwne cytować samego siebie, ale może sie przyda: To raczej nie poziom paliwa ... Może to też być wina zapłonu. Może coś masz luźne lub zaśniedziałe i wraz ze zmianą wibracji silnika i napięcia w instalacji wypadają zaplony (silnik szarpie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inka Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 dlatego mówię, że muszę naprawić bądź w ostateczności wymienić fajki i sprawdzić czy to dalej występuje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Stawiam na za wysoki poziom. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Za wysoki poziom nie dawalby takich objawow. Ja mam strasznie wysoki, az czarny dym idzie z rury, a kreci i nie szarpie. Moze byc tak jak napisal Sorier. Cos wpada w rezonans i nie styka. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Ty mie nie mów kolego, jakie są objawy za dużego poziomu a jakie nie, ok? :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Andrzej ale tu raczej chodzi o określona czestotliwosc drgań strasznie waski przedział tych obrotów. Niech koleżanka wymieni te fajke skoro pisze ze jest uszkodzona i zobaczymy czy pomogło jak nie to bedziemy szukac po omacku dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.