Toolman Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam, czy wciągał ktoś może gaźniki z gpx 600 ? Ostatnio chciałem wyczyścić i zsynchronizować gaźniki, rozebrałem owiewki , zdjąłem zbiornik i tyle. Gaźniki są tak "upakowane" w ramie Ze nie dałem rady ich ruszyć. Nie można ich wyjąć nie wyciągając airboxu a do niego też nie mogłem się dobrać. Udało się to komuś kiedyś? Może jest jakiś "patent" którego nie znam. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jeśli są tak upakowane jak w GPZ550 to powodzenia - ja rąbałem się chyba z 40 minut. Po wszystkim zastanawiałem się czy nie lepiej króćce odkręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 (edytowane) U mnie nawet odkręcenie króćców nic nie da bo gaźnikami nie da się ruszyć ani w przód ani w tył. Do góry pod kątem też nie da rady bo rama przeszkadza. :rolleyes: P.S. toowdie jesteś z Wałbrzycha? Edytowane 10 Maja 2009 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 jestem, jestem - chociaż jako student większość czasu we wro siedzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Dobra suszarka do włosów, albo opalarka na niskiej temperaturze i zagrzej gumowe kolektory i łączniki z airboxem. Temperatura je uelastyczni, będzie i łatwiej. Oczywiscie delikatnie, bo guma (zwłaszcza w starych kawach) lubi pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monar86 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dobra suszarka do włosów, albo opalarka na niskiej temperaturze i zagrzej gumowe kolektory i łączniki z airboxem. Temperatura je uelastyczni, będzie i łatwiej. Oczywiscie delikatnie, bo guma (zwłaszcza w starych kawach) lubi pękać. apropo wiecie moze gdzie mozna dokupic te wlasnie laczniki gaznikow z airboxem? ew z czego je dorobic? moje juz sa tak sztywne ze nieda sie ich juz nawet nalozyc na gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam, czy wciągał ktoś może gaźniki z gpx 600 ? Ostatnio chciałem wyczyścić i zsynchronizować gaźniki, rozebrałem owiewki , zdjąłem zbiornik i tyle. Gaźniki są tak "upakowane" w ramie Ze nie dałem rady ich ruszyć. Nie można ich wyjąć nie wyciągając airboxu a do niego też nie mogłem się dobrać. Udało się to komuś kiedyś? Może jest jakiś "patent" którego nie znam. Prosze o pomoc. Patent w gpx-ie polega na tym ze gumy łaczace gazniki z airboxem wpychasz do airboxu i gazniki wyjmujesz. Ot cala filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 apropo wiecie moze gdzie mozna dokupic te wlasnie laczniki gaznikow z airboxem? ew z czego je dorobic? moje juz sa tak sztywne ze nieda sie ich juz nawet nalozyc na gaznik Dealer Kawy, zadne dorabianie nie zda egzaminu. Kosztuja tez dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.